logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Player.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 83
Półmetek The Traitors. Zdrajcy - nowatorska kampania formatu

Niewątpliwie jedną z największych wiosennych nowości na rynku telewizyjnym jest propozycja stacji TVN „The Traitors. Zdrajcy”. Format, który zadebiutował 28 lutego br. inspirowany jest grą planszową Mafia. Po emisji prawie połowy odcinków, program nadal zapewnia TVN pozycję lidera – notuje świetne wyniki zarówno w telewizji jak i serwisie Player.pl. Promocja formatu obejmuje szereg aktywności, jednym z nich była seria działań outdoor’owych w największych polskich miastach. 

10.04.2024 | przeczytano: 250 razy
Kosmetyki NYX Professional Makeup w “Czas na Show. Drag Me Out”

Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”. Marka wesprze metamorfozy polskich Drag Queens, prezentując szeroka gamę i walory kosmetyków widzom nowego show TVN. Wavemaker odpowiada za strategię działań marketingowych i realizację pierwszego tak szeroko zakrojonego projektu branded content marki. Będzie on punktem wyjścia do dalszych działań wokół wspierania różnorodności.

07.03.2024 | przeczytano: 411 razy
Tytus Klepacz dołącza do agencji Endless

Do warszawskiej agencji reklamowej Endless dołączył Tytus Klepacz. Jako Dyrektor Kreatywny oraz Partner poprowadzi zespół kreacji wspólnie z Frankiem Toeplitzem - jednym z założycieli Endless.

06.10.2023 | przeczytano: 392 razy
Herbalove – kampania napojów herbaciano-owocowych Herbapolu

Herbapol-Lublin startuje z nową kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Jej hasło - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”, doskonale podkreśla wyjątkowość produktów, które zaskakują fantazyjnymi kompozycjami ziół i owoców i zapewniają naturalne orzeźwienie. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach. Intensywna kampania trwać będzie przez cały wiosenno-letni sezon.

30.05.2023 | przeczytano: 483 razy
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2023

W internecie najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal w marcu 2023.

25.04.2023 | przeczytano: 1014 razy

W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt Diversity Tracker redakcji newsowej.

03.02.2023 | przeczytano: 408 razy

W nowej, niezwykłej lokalizacji - egzotycznej Kolumbii - wystartowały zdjęcia do totalnie nieprzewidywalnego reality show Siódemki - "True Love"! Po raz pierwszy w historii programów randkowych nie będzie miejsca na układy, misterne intrygi i przemyślane strategie! Szczerość uczuć i zamiarów zweryfikuje bowiem... wykrywacz kłamstw! Przewodnikiem po świecie zawiązujących się miłosnych relacji będzie - debiutująca w roli prowadzącej - Edyta Zając!

13.01.2023 | przeczytano: 573 razy
Zimowa kampania Nieruchomosci-online.pl w telewizji, radiu i internecie

Wielokanałowa kampania portalu Nieruchomosci-online.pl potrwa do końca stycznia. Marka po raz pierwszy jest obecna także w serwisach Spotify i Player.pl.  Zimowa kampania portalu ogłoszeniowego wpisuje się w wyjątkowy czas na rynku nieruchomości. Jak wskazują dane, to właśnie na przełomie roku i w styczniu Polacy zawsze najchętniej przeglądają oferty mieszkań, domów i działek na sprzedaż.

03.01.2023 | przeczytano: 587 razy

TVN Warner Bros. Discovery rozszerzyła obchody Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, który odbywa się 10 października, na cały miesiąc. Tylko w październiku nadawca zorganizował kilkanaście godzin stacjonarnych i niestacjonarnych spotkań i warsztatów, które poświęcił tematom równowagi psychicznej, wellbeingu, niesienia pomocy w kryzysie oraz mądremu poruszaniu kwestii pomocy psychiatrycznej w debacie publicznej.

04.11.2022 | przeczytano: 446 razy

Samoregulacje są sprawdzonym narzędziem, które najlepiej odpowiada na potrzeby rynku - to jeden z najważniejszych wniosków konferencji prasowej „Skuteczna ochrona dzieci w serwisach VOD. Nowelizacja Kodeksu Dobrych Praktyk”, zorganizowanej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji we współpracy z IAB Polska.

16.09.2022 | przeczytano: 550 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 83)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764