logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 180
Najbardziej opiniotwórcze media: maj 2024

W maju na czołowej pozycji zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów znajduje się Onet. W poprzednim miesiącu portal cytowano ponad 4 tys. razy. Na drugim miejscu plasuje się poprzedni lider zestawienia – TVN24 – z liczbą blisko 3,7 tys. wzmianek. Podium zamyka Rzeczpospolita – na informacje podawane przez dziennik powołano się niemal 3,5 tys. razy.

29.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 435 razy
Kamila Glińska nową szefową serwisu Plejada

Z początkiem lipca 2024 r. Kamila Glińska obejmie stanowisko szefowej serwisu Plejada. Dotychczas pełniący tę funkcję Grzegorz Dobek podjął decyzję o odejściu z firmy.

19.06.2024 | Personalia | przeczytano: 398 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: kwiecień 2024

Kwietniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie otwiera TVN24. W ubiegłym miesiącu stacja była cytowana blisko 4,5 tys. razy. Drugie miejsce obejmuje Rzeczpospolita z liczbą niemal 3,7 tys. wzmianek, a trzecia pozycja należy do Onetu, na który media powoływały się przeszło 3,5 tys. razy.

26.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 628 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w lutym 2024

Marcowy ranking Najbardziej opiniotwórcze media otwiera TVN24, który zostaje liderem zestawienia już po raz szósty. W minionym miesiącu stacja była cytowana ponad 4,2 tys. razy. Drugą pozycję obejmuje Gazeta Wyborcza z wynikiem przeszło 3,7 tys. wzmianek. Trzecie miejsce podium należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się blisko 3,4 tys. razy.

01.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 978 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w lutym 2024

Najnowszy ranking Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce ponownie otwiera TVN24. W lutym 2024 roku stacja była cytowana przez dziennikarzy blisko 3,8 tys. razy. Drugie miejsce należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się niespełna 3,7 tys. razy. Podium zamyka Gazeta Wyborcza z liczbą prawie 3,6 tys. wzmianek. W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów debiutuje Kanał Zero, który rozpoczął działalność z początkiem lutego i od razu uzyskał ponad 1,4 tys. cytowań.

01.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1708 razy (komentarzy: 22)
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023

Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.

13.03.2024 | Konkursy | przeczytano: 987 razy
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | Konkursy | przeczytano: 1465 razy
Najbardziej opiniotwórcze media 2023 roku - podsumowanie

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie miejsce na podium, a jej treści zostały dalej przekazane przez inne redakcje 32,5 tys. razy.

04.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1263 razy
TVN24 wciąż liderem najbardziej opiniotwórczych mediów

Stacja TVN24 już po raz trzeci z rzędu zajmuje czołową pozycję w rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w grudniu 2023 roku inne redakcje powoływały się na nią przeszło 4,2 tys. razy. Na drugim miejscu – dzięki awansowi aż o cztery pozycje i liczbie 3,6 tys. cytowań – znajduje się Onet. Trzecia pozycja należy do Gazety Wyborczej z wynikiem ponad 3,4 tys. odwołań.

04.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 732 razy
Kolejne wzmocnienie zespołu Salestube

Do zespołu Paid Social spółki Salestube (Group One) na stanowisko Head of Paid Social dołączyła Diana Sano. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę oferty produktowej w obszarze Paid Social, wdrażanie strategii Paid Social na rynku lokalnym i zagranicznym, a także za koordynację i rozwój kompetencji prawie 30-osobowego zespołu Paid Social. Dołączenie Diany do zespołu Salestube jest kolejnym silnym wzmocnieniem kompetencji spółki MarTech & e-commerce connected na rynku międzynarodowym, do której w ostatnim czasie dołączyli także Krzysztof Rosiński w roli CTO & Managing Partner oraz Katarzyna Jakubów - Tyka w roli Head of SEO.  

31.01.2024 | Personalia | przeczytano: 634 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 180)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764