logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 71
Nowy dział w Plej

Z początkiem 2020 roku w Plej utworzono nowy dział strategii. Zarządza nim Wojtek Walczak, dołączający do Plej jako strategy director. Podlega mu dwóch strategy plannerów. Nowa komórka raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej.

03.02.2020 | przeczytano: 269 razy

Kolacja z Mikiem Tysonem, wywiad z Jarosławem Kuźniarem w mobilnym studiu Onet Rano,wizyta w operze w towarzystwie Katarzyny Janowskiej, kolacja z Julią Wieniawą, spotkanie z Bartoszem Węglarczykiem w redakcji Onetu, rozmowa z Tomaszem Sekielskim, to tylko niektóre aukcje Onetu, oficjalnego partnera internetowego WOŚP. Na łamach Onetu będą publikowane także historie, wywiady i ważne informacje związane ze zbliżającym się 28. Finałem oraz całoroczną działalnością Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

07.01.2020 | przeczytano: 157 razy
Nowa strona jesiennej kampanii Continental

Plej odpowiada za stronę kampanii „Jednym słowem: Continental”, czyli www.contiuhp.pl. Poza informacjami o jesiennym konkursie marki Continental, można tam znaleźć przejrzystą i intuicyjną wyszukiwarkę opon, dokonać zakupów online oraz wyszukać najbliższy salon Continental.  

26.11.2019 | przeczytano: 199 razy
Promocja Energizer i Audioteki

Energizer od lat organizuje akcje typu instant win. Mechanizm nowej promocji jest prosty: zakup dowolnego produktu Energizer i jego rejestracja na stronie internetowej kampanii, pozwala otrzymać kod na prezent.

07.10.2019 | przeczytano: 383 razy
Plejada bankowych gwiazd promuje przelew na telefon Blik

Polski Standard Płatności, operator BLIKA – we wspólnej kampanii z bankami – zachęca użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z przelewów na  telefon BLIK. To pierwsza tego typu wspólna akcja, w której pojawiają się ambasadorowie różnych banków oraz znany z dotychczasowych przekazów marketingowych BLIKA raper MC Silk. Przelew na telefon BLIK  dostępny jest obecnie w 7 bankach – użytkownicy mogą w ten sposób natychmiast przekazać sobie pieniądze – za darmo, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – wystarczy znać numer telefonu odbiorcy. Wszystkie udostępniające usługę banki biorą udział we wspólnej kampanii.

04.10.2019 | przeczytano: 181 razy

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.

20.09.2019 | przeczytano: 117 razy
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej

W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.

16.07.2019 | przeczytano: 193 razy
Youtube za darmo – kampania wakacyjnej oferty Red Bull Mobile

„YouTube za darmo” to kolejna kampania wirtualnego operatora komórkowego Red Bull MOBILE w ramach platformy komunikacyjnej #TakBardzoMOBAJL. Tym razem marka komunikuje wakacyjną ofertę pre-paid, która wystartowała 5 lipca i potrwa do końca września. Komunikacja oferty jest prowadzona w social mediach od 11 lipca. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Plej.

12.07.2019 | przeczytano: 385 razy
Play Mudness na Pol’and’Rock Festival 2019: strefa zabawy w fioletowym błocie

Play Mudness to pełna świetnej zabawy, dobrej atmosfery i pozytywnych emocji strefa Play, którą operator przygotowuje na tegoroczny Pol’and’Rock Festival. Czym tym razem zaskoczy nas Play? Fioletowym szaleństwem w fioletowym błocie. Z odwiedzającymi strefę jak zwykle bawić się będą znane i lubiane gwiazdy YouTube’a m.in. Red Lipstick Monster, Rezi i Człowiek Warga. Strefę promuje szereg aktywności digitalowych.

11.07.2019 | przeczytano: 428 razy
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!

Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

21.06.2019 | przeczytano: 936 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 71)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764