logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotek.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl

Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.

24.05.2019 | przeczytano: 187 razy
Wiktoria Jakubowska redaktor naczelną Plotek.pl

Najpopularniejszy serwis show-biznesowy w polskim internecie ma nową redaktor naczelną. Od początku maja br. jest nią Wiktoria Jakubowska, poprzednio zastępczyni dotychczasowej szefowej Plotek.pl.

10.05.2019 | przeczytano: 138 razy
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018

Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od przejść dla pieszych. Zestawienie zamyka Koło Plotka ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Dziecka.

19.07.2018 | przeczytano: 338 razy

W serwisach tematycznych grupy Gazeta.pl wprowadzony został nowy sposób wyświetlania fotostory - krótkich artykułów z dużą liczbą zdjęć, dotychczas publikowanych w formie tzw. slajdów. Teraz można obejrzeć wszystkie zdjęcia w ramach jednej odsłony. To rozwiązanie zwiększające zarówno komfort użytkowników, jak i widoczność reklam.

17.11.2017 | przeczytano: 434 razy (komentarzy: 18)
„Make Poland Great Again” - nowy format wideo Gazeta.pl i Make Life Harder

Już w najbliższy poniedziałek, 4 września br. o godz. 18:00 na stronie głównej Gazeta.pl będzie można obejrzeć premierowy odcinek programu "Make Poland Great Again", współtworzonego przez duet Make Life Harder. To komediowy night-show informacyjny prezentujący satyryczne spojrzenie na politykę i bieżące wydarzenia.

06.09.2017 | przeczytano: 504 razy
e-commerce zmniejsza wydatki mediowe

Branża e-commerce przeznaczyła na promocje w 2016 roku prawie 222,2 mln zł, o około 16,9 mln zł mniej niż w 2015 roku. Lider sektora - Grupa Allegro zmniejszyła inwestycje w reklamę aż o 45% w porównaniu rok do roku. Plasujące się za nią Zalando także zanotowało znaczny spadek - o 39% - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. O 88% wzrosły wydatki na reklamę zamykającego zestawienie TOP 3 reklamodawców sektora Naspers Classifieds - właściciela takich serwisów jak OLX.pl, otodom.pl i otomoto.pl.

29.03.2017 | przeczytano: 404 razy

Czwarty kwartał 2016 r. upłynął w Grupie Agora pod znakiem rekordowej frekwencji w kinach, wyższej niż rynkowa dynamice przychodów w segmencie Reklama Zewnętrzna oraz wzrostów w segmentach Internet i Radio przy słabszych wynikach segmentów Prasa i Druk. W tym czasie telewizja METRO rozpoczęła emisję, zajmując pozycję lidera wśród stacji na MUX-8, z kolei "Gazeta Wyborcza" zaraportowała blisko 100 tys. prenumerat cyfrowych. Lepsze wyniki Grupy Agora wsparły także pozytywne efekty transakcji przeprowadzonych w 4 kwartale 2016 r.

19.02.2017 | przeczytano: 493 razy

W listopadzie br. serwis Plotek.pl po raz kolejny poprawił swój wynik w rankingu serwisów plotkarskich i po raz pierwszy został liderem tej kategorii. Od lipca br. Plotek.pl wyprzedzał konkurencję na urządzeniach mobilnych, a od listopada br. ma najwięcej użytkowników spośród serwisów w swojej kategorii. Plotek.pl odwiedziło w zeszłym miesiącu 3,8 mln użytkowników.

12.12.2016 | przeczytano: 309 razy
Plotek.pl liderem serwisów mobilnych w kategorii

W sierpniu br. serwis Plotek.pl po raz kolejny był na pierwszym miejscu w rankingu serwisów plotkarskich pod względem zasięgu na urządzeniach mobilnych. Na smartfonach i tabletach serwis odwiedziło ponad 1,5 mln użytkowników (RU).

13.09.2016 | przeczytano: 216 razy
Maffashion, Jemerced i Make Life Easier rządzą internetem

Blogosfera coraz częściej pojawia się w mediach. Codziennie w okresie od 1 kwietnia do 30 września br. na temat 3 najbardziej medialnych blogów modowych kobiecych ukazywało się prawie 30 publikacji. Najbardziej zyskały marki współpracujące z Julią Kuczyńską, Jessicą Mercedes Kirschner oraz Katarzyną Tusk  – wynika z raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

23.10.2015 | przeczytano: 495 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764