logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plus: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 907
Hochland: akcja edukacyjna dla rodziców i dzieci dotyczącą gier wideo

Według badania IQS Game Story 2 w Polsce aż 87% nastolatków w wieku 12-18 lat gra w gry minimum raz w tygodniu. Nie brakuje dowodów na to, że ta forma rozrywki może mieć pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Konieczna jest do tego jednak odpowiednia edukacja młodych graczy oraz ich rodziców. Właśnie do nich jest skierowana akcja edukacyjna organizowana przez markę Kanapkowy firmy Hochland.

29.07.2021 | przeczytano: 79 razy
Najbardziej opiniotwórcze media czerwca 2021

Według raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w czerwcu media najczęściej, bo ponad 4 tys. razy powoływały się na materiały redakcji portalu Onet. Powyżej 3 tys. cytowań odnotowały kolejno tytuły TVN24 i Wp.pl. W liczbie od 2,7 tys. do 1,9 tys. natomiast znalazły się Rzeczpospolita, RMF FM i Dziennik Gazeta Prawna.

29.07.2021 | przeczytano: 67 razy
Refurbed klientem K+PR

Od początku lipca refurbed rozpoczęło współpracę z Komunikacja+PR, agencją wchodzą w skład Grupy Komunikacja Plus. Refurbed jest najszybciej rosnącą platformą marketplace, oferującą całkowicie odnowione urządzenia z obszaru elektroniki konsumenckiej w regionie DACH i prowadzącą dynamiczną ekspansję na rynkach europejskich. W ramach umowy K+PR będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie marki na polu Public Relations, prowadzenie biura prasowego oraz influencer marketing w Polsce.

14.07.2021 | przeczytano: 245 razy
Zalety i wady druku lateksowego oraz rozwój tej technologii na przestrzeni lat - wywiad z Dawidem Siedlisem

O zaletach i wadach druku lateksowego oraz o rozwoju tej technologii na przestrzeni lat rozmawiamy z Dawidem Siedlisem, Business Development Managerem LFP, Integart

06.07.2021 | przeczytano: 816 razy
Tomasz Karolak nową twarzą platformy Plusa na Kartę

Rusza nowa kampania Plusa na Kartę. Twarzą kolejnej odsłony platformy „Dodajemy wolności Ci” został jeden z najbardziej znanych i popularnych polskich aktorów – Tomasz Karolak.

02.07.2021 | przeczytano: 226 razy
Grupa Komunikacja Plus dla marki Piast

Calsberg Polska rozpoczęła współpracę z Grupą Komunikacja Plus (GK+). W ramach umowy agencje wchodzące w skład GK+ prowadzą działania komunikacyjne dla marki Piast Wrocławski. Współpraca została podjęta w drodze postępowania przetargowego.

30.06.2021 | przeczytano: 228 razy
Wzmocnienia w dziale e-commerce Grupy Komunikacja Plus

Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus. W agencji odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, Head of E-commerce.

25.06.2021 | przeczytano: 192 razy

Dolby Laboratories ogłosił, że współpracuje z Telewizją Polską (TVP) w celu dostarczenia technologii audio nowej generacji Dolby AC-4 w tymczasowym kanale telewizyjnym uruchomionym na czas tegorocznych Mistrzostw Europy. Kanał TVP 4K jest dostępny dla mieszkańców całej Polski.

17.06.2021 | przeczytano: 218 razy
Plus i Polsat zmienią logotypy

- Zaczynaliśmy od jednego satelitarnego kanału telewizyjnego, który nazwaliśmy PolSat. Byliśmy pierwszym komercyjnym kanałem telewizyjnym. Trochę później Plus udostępnił możliwość komórkowych rozmów telefonicznych. I tak zapoczątkowała się wolność w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych. Obecnie, prawie 30 lat później oferujemy milionom naszych widzów i klientów pakiet wielu usług pod markami Plus i Polsat. Umożliwiamy ludziom komunikowanie się z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi, pracę, naukę, surfowanie w internecie bez ograniczeń, gdzie mogą cieszyć się np. rozrywką, sportem czy informacją, mogą również rozwijać swoje biznesy. Mogą cieszyć się kontentem i emocjami, jakie dostarczamy. Wszystko to jest dostępne w wybranym przez siebie miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu – mówi Zygmunt Solorz.

11.06.2021 | przeczytano: 388 razy
Somfy rozpoczyna współpracę z Komunikacją+PR

Firma Somfy rozpoczęła współpracę z Komunikacja+PR, agencją wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Somfy jest światowym liderem w zakresie automatyki domowej i budynkowej oraz kluczowym dostawcą rozwiązań smart home do sterowania w budynkach mieszkaniowych i komercyjnych.  W ramach umowy K+PR odpowiadać będzie za bieżące wsparcie marki w obszarze Public Relations oraz komunikacji na portalu LinkedIn.

08.06.2021 | przeczytano: 238 razy
1 2 3
Strona 1/91 (artykułów: 907)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764