logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pocztex: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Logo Pocztex w nowej odsłonie

Nowa identyfikacja wizualna to początek modyfikacji usługi Pocztex, której celem jest wzmocnienie pozycji Poczty Polskiej na rynku KEP (kurier, ekspres, paczka) oraz e-commerce. Unowocześniony znak graficzny będzie widoczny w komunikacji marki oraz na strojach i samochodach kurierów.

13.09.2021 | przeczytano: 202 razy
Poczta Polska rozwija międzynarodowy e-commerce rozszerzając współpracę z Cainiao Network

Poczta Polska zawarła umowę z Cainiao Network – logistycznym ramieniem Alibaba Group i jednym z wiodących globalnych operatorów logistycznych, który dostarcza ponad 90% zamówień z AliExpress do Polski i na świecie. To rozwój dotychczasowej współpracy Poczty z tym dostawcą, zapewniającym sprawną obsługę kurierską przesyłek, których wolumeny rosną z roku na rok. Dzięki podpisanemu porozumieniu, polscy klienci zamawiający towary z Chin, będą mogli otrzymać paczkę już po 15 dniach od złożenia zamówienia na globalnej platformie sprzedażowej. Poczta Polska zapewnia, że paczka dotrze pod drzwi klienta już po 2 dniach od momentu pojawienia się jej na terenie naszego kraju.

02.04.2021 | przeczytano: 402 razy

Internetowa platforma Packhelp oferuje swoim klientom możliwość samodzielnego zaprojektowania opakowań. Zamówione pudełka może nam dostarczyć kurier Poczty Polskiej. Z okazji startu usługi klienci mogą do 28 maja skorzystać z darmowej wysyłki.

15.05.2017 | przeczytano: 889 razy

Euro 2016, Robert Lewandowski, wybory prezydenckie w USA, Donald Trump czy pytanie, jak grać w Pokemon Go – to hasła, które najbardziej zyskiwały na popularności w wyszukiwarce Google w 2016 roku. Jakie inne osoby, wydarzenia i tematy zwróciły uwagę Polaków? Google prezentuje coroczne zestawienie – Rok w wyszukiwarce.

15.12.2016 | przeczytano: 621 razy
Czarny Tulipan dla sieci POLOmarket

Firma Czarny Tulipan specjalizująca się w budowaniu identyfikacji wizualnej zakończyła proces projektowania systemu identyfikacji wizualnej dla firmy POLOmarket, polskiej sieci detalicznych sklepów spożywczych, która w wyniku dynamicznego rozwoju postanowiła unowocześnić i ujednolicić swój wizerunek.

30.03.2005 | przeczytano: 1732 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764