logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pocztex: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Orifarm z kampanią z okazji Dnia Babci i Dziadka

Trwa kampania digital marki Vita Buerlecithin z okazji Dnia Babci oraz Dziadka. Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ancymony. 

15.01.2024 | przeczytano: 410 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Interaktywne Centrum Schlebiania - Ancymony omawia kampanię Dan Cake

Najnowsza kampania dla marki Dan Cake opiera się na aktywacji konsumenckiej, jaką jest konkurs kreatywny – tworzenie oryginalnych komplementów. Dan Cake nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają Ancymony, Key Story, Media Choice i AMS. 

11.01.2024 | przeczytano: 489 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Radosław Kawęcki kolejnym ambasadorem marki Pocztex

Radosław Kawęcki – polski pływak, wielokrotny mistrz świata i Europy, został  drugim, po siatkarzu Mateuszu Bieńku, ambasadorem marki Pocztex. Obaj sportowcy pojawią się w jesiennej kampanii billboardowej Poczty Polskiej na nośnikach outdoorowych, w mediach społecznościowych i Internecie. Kampania potrwa od 1 do 31  grudnia br.

05.12.2022 | przeczytano: 363 razy
Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex

Znany i popularny sportowiec, siatkarz, zawodnik mistrzowskiej reprezentacji Polski, został ambasadorem marki Pocztex. Mateusz Bieniek pojawi się w najnowszym spocie reklamowym oraz kampanii billboardowej Poczty Polskiej. To kolejny element działań marketingowo – reklamowych, promujących usługę kurierską Pocztexu. Kampania potrwa od 14 listopada do końca grudnia br.

14.11.2022 | przeczytano: 298 razy
Shopee: kampania 8.8 Szokujące Okazje

Użytkownicy, potrząsając swoimi telefonami, mają szansę na nagrodę z łącznej puli 1,2 miliona Monet Shopee

02.08.2022 | przeczytano: 1041 razy
Poczta Polska wybrała Unique One

Poczta Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie ogólnopolskiej loterii pod nazwą „Loteria Pocztex”.

15.07.2022 | przeczytano: 1175 razy
Ruszyła walentynkowa kampania reklamowa usługi Pocztex – Odbiór w Punkcie

Poczta Polska promuje Pocztex – Odbiór w Punkcie, w kanałach digital. Właśnie ruszyła najnowsza kampania walentynkowa pod hasłem „Dostarczamy z miłością”. Jej głównym celem jest pozyskanie kolejnych odbiorców sztandarowej usługi kurierskiej Poczty Polskiej, realizowanej poprzez największą w kraju sieci 17 000 parterkach punktów odbioru przesyłek. Kampania jest kolejnym elementem prowadzonych od września ubiegłego roku działań komunikacyjnych dotyczących usługi Pocztex. Rozpoczęła się 7 lutego i zakończy w Walentynki.

09.02.2022 | przeczytano: 764 razy
Rusza kampania reklamowa „Otwórz się na Pocztex”

Poczta Polska kontynuuje działania promocyjne związane z usługą Pocztex. Od dziś, tj. od 25 października, rozpoczyna emisję spotu wizerunkowo-produktowego „Otwórz się na Pocztex”. To kolejny element prowadzonych od września 2021 r. działań komunikacyjnych Spółki dotyczących usługi Pocztex.

25.10.2021 | przeczytano: 953 razy
Logo Pocztex w nowej odsłonie

Nowa identyfikacja wizualna to początek modyfikacji usługi Pocztex, której celem jest wzmocnienie pozycji Poczty Polskiej na rynku KEP (kurier, ekspres, paczka) oraz e-commerce. Unowocześniony znak graficzny będzie widoczny w komunikacji marki oraz na strojach i samochodach kurierów.

13.09.2021 | przeczytano: 1003 razy
Poczta Polska rozwija międzynarodowy e-commerce rozszerzając współpracę z Cainiao Network

Poczta Polska zawarła umowę z Cainiao Network – logistycznym ramieniem Alibaba Group i jednym z wiodących globalnych operatorów logistycznych, który dostarcza ponad 90% zamówień z AliExpress do Polski i na świecie. To rozwój dotychczasowej współpracy Poczty z tym dostawcą, zapewniającym sprawną obsługę kurierską przesyłek, których wolumeny rosną z roku na rok. Dzięki podpisanemu porozumieniu, polscy klienci zamawiający towary z Chin, będą mogli otrzymać paczkę już po 15 dniach od złożenia zamówienia na globalnej platformie sprzedażowej. Poczta Polska zapewnia, że paczka dotrze pod drzwi klienta już po 2 dniach od momentu pojawienia się jej na terenie naszego kraju.

02.04.2021 | przeczytano: 1012 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764