logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podpunkt: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Konkurs KTR 2023: wyniki

16 października, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication, Technology, Entertainment oraz najlepszą kampanię społeczną. 

18.10.2023 | przeczytano: 802 razy
Listy nominowanych w XX edycji Konkursu KTR

Ponad 100 osobowe jury oceniało 1141 prac nadesłanych przez 283 firmy w jubileuszowej XX edycji KTR. W KTR jury doceniało wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.

28.09.2023 | przeczytano: 501 razy
Trwają zgłoszenia do XX edycji konkursu KTR

Do 31 lipca można zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy. Nagrody zostaną wręczone 16 października podczas gali.

19.06.2023 | przeczytano: 644 razy
SGGW wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej

Zmienione godło, nowa paleta barw, autorskie czcionki, grafika nawiązująca do charakteru uczelni, nowe strony internetowe – to tylko część elementów Systemu Identyfikacji Wizualnej SGGW, który uczelnia zaprezentuje w najbliższy wtorek. W tym terminie ruszają także Wirtualne Dni Otwarte dla kandydatów na studia.

19.04.2021 | przeczytano: 822 razy
Bobowina – nowa identyfikacja wizualna i opakowania

Bobowina to wegańska marka oferująca zdrowe posiłki produkowane z bobu Beanit. Studio Podpunkt stworzyło system identyfikacji wizualnej, który pozycjonuje markę jako produkt roślinny dla wyrafinowany smakoszy (nie tylko wegan).

26.02.2021 | przeczytano: 1295 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Śląska Rzecz po raz 15.

Zamek Cieszyn zaprasza do udziału w kolejnej odsłonie konkursu Śląska Rzecz. Zdajemy sobie sprawę w jak trudnym momencie ogłaszamy nabór, jednak wierzymy, że mądre i odpowiedzialne projektowanie jest tym, czego potrzebujemy w zmieniającej się – nie zawsze na lepsze – rzeczywistości. Żeby ułatwić Wam zadanie, uprościliśmy procedurę zgłoszeniową, a udział w konkursie jest bezpłatny! Na zgłoszenia poprzez rejestracja.slaskarzecz.pl czekamy do 15.06.2020.

18.05.2020 | przeczytano: 2304 razy
Złoto i 2 srebra European Design Awards dla Podpunkt & Superskrypt

European Design Awards to konkurs wyróżniający najlepszych projektantów i najlepsze projekty w podziale na różne kategorie komunikacyjne. Co roku gala odbywała się w jednym z dużych europejskich miast i gromadziła ok 400 uczestników, w tym roku, ze względu na pandemię COVID-19, wręczenie nagród odbyło się online. Jury konkursu stanowią przedstawiciele mediów projektowych: redaktorzy, wydawcy i dziennikarze, co zapewnia obiektywny i bezstronny wybór projektów.

04.05.2020 | przeczytano: 1355 razy

Czy warto brać udział w konkursach, po co Stowarzyszenie je współorganizuje, jak wygląda proces i – przede wszystkim – jak Ty możesz na niego wpłynąć pisze Lena Mitkowa, Creative in Chief w Leniva°, Członkini Zarządu STGU, odpowiedzialna w STGU za konkursy brandingowe.

23.02.2020 | przeczytano: 973 razy (komentarzy: 28)
Projekt Roku 18/19 - wyniki konkursu

23 listopada 2019 w CKK Jordanki w Toruniu odbyła się gala Projektu Roku 2018/2019. Projekt Roku to pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Powołany do życia w 2010 konkurs analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej.

29.12.2019 | przeczytano: 1064 razy
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019

STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście w wystawach ŁDF pobrzmiewają takie hasła, jak „sustainable”, „reusable”, „responsible”. Patrząc na sfery zainteresowań młodych projektantów wzornictwa widać zmęczenie „designerstwem”, efekciarstwem – świadomość społeczna i ekologiczna zdecydowanie kieruje działania w stronę etycznej, odpowiedzialnej funkcjonalności, podporządkowując jej tak kuszące poszukiwanie nowatorskich form.

24.05.2019 | przeczytano: 1396 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764