We wtorek, 16 kwietnia, rusza ogólnopolska kampania promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”. Za koncept kreatywny, który powstał w ramach konkursu Young Creatives organizowanego przez SAR, produkcję oraz wsparcie mediowe odpowiadają agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Labcon, Media Ready, SalesTube oraz Value Media. Wszystkie działania, w tym spot z udziałem influencerów, dziennikarzy, aktorów i sportowców, realizowane są pro bono.
16.04.2019 | przeczytano: 1348 razyAgencja Public Relations ATW Communications zdobyła srebrną nagrodę w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Bulldog CSR Awards 2014 za działania komunikacyjne dla programu Danone „Podziel się posiłkiem”. Po raz pierwszy agencja PR z Polski znalazła się w gronie laureatów tego konkursu.
11.06.2014 | przeczytano: 2107 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |