logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poland Business Run: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Złote Spinacze 2021 rozdane

Znamy zwycięzców XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication.

06.12.2021 | przeczytano: 1292 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).

07.10.2021 | przeczytano: 952 razy

Promowanie zaangażowania agencji we wsparcie ważnych projektów społecznych jest jednym z flagowych wątków prac Związku Firm PR – to element szerokiej strategii wspierania najwyższych standardów etycznych w branży. Już po raz drugi ZFPR publikuje specjalny raport podsumowujący najciekawsze inicjatywy, jakie agencje zrealizowały non profit. Najnowszy raport Związku obejmuje okres ponad roku, od początku 2020 r. do wiosny 2021 r. i prezentuje ponad 20 przykładów zaangażowania PR-owców we wsparcie organizacji i inicjatyw pozarządowych.

10.08.2021 | przeczytano: 404 razy
Chatbot agencji Abanana napędza Poland Business Run 2019

Już 8 września 2019 roku wystartuje kolejna edycja charytatywnego biegu sztafetowego Poland Business Run, która odbędzie się w dziewięciu miastach. W tym roku proces informacji i komunikacji z zapisanymi biegaczami oraz osobami zainteresowanymi biegiem został wsparty przez chatbota przygotowanego przez krakowską agencję Abanana.

13.08.2019 | przeczytano: 520 razy

Przygotowanie strategii komunikacji Fundacji Poland Business Run, upowszechniającej wiedzę o jej działalności i zachęcenie do dołączenia do biegu Poland Business Run – jako organizator, sponsor, biegacz czy wolontariusz. Przed takimi zadaniami stanęli słuchacze 14 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie

01.08.2017 | przeczytano: 619 razy
Dobry PR dla partnerów Poland Business Run

Budowa wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie i pracodawcy z wyboru, przyciąganie talentów, pozytywna obecność w mediach, wzrost rozpoznawalności marki i wyróżnienie się na tle konkurencji to tylko niektóre z korzyści wizerunkowych dla firm, które angażują się w inicjatywę Poland Business Run.

11.08.2016 | przeczytano: 765 razy
UBS nadaje nowe tempo miastu

Nadajemy nowe tempo miastu to kampania outdoorowa, skierowana do mieszkańców Krakowa w celu rozpropagowania imprezy jaką jest Poland Business Run. Ta biznesowa sztafeta już od trzech lat gości na ulicach Grodu Kraka z inicjatywy pracowników firmy UBS. W drugiej edycji w wydarzeniu brały udział również Katowice i Poznań. W tym roku pobiegnie już pięć miast, ponieważ do ubiegłorocznej trójki dołączyła również Warszawa oraz Łódź. 

11.09.2014 | przeczytano: 1175 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764