logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polin: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Akcja Żonkile Muzeum Polin w kampanii na nośnikach AMS

Pięć słupów ogłoszeniowych ozdobionych tysiącami papierowych żonkili, które każdy może zabrać ze sobą. Tak w 79. rocznicę powstania w warszawskim getcie upamiętnia Muzeum POLIN we współpracy z AMS, liderem rynku OOH w Polsce.

15.04.2022 | przeczytano: 568 razy
Wojna w Ukrainie: jak projektanci mogą pomóc?

Projektantki i projektanci. Jesteśmy świadomi tego, że w kontekście wojny w Ukrainie dziś najbardziej potrzebna jest pomoc humanitarna i wojskowa. Wiemy, że wielu i wiele z Was, często od rana do wieczora pomaga, czy to dużym organizacjom, czy przy oddolnych, społecznych działaniach. Obserwując co robią nasi koledzy i koleżanki czujemy wzruszenie i wielki szacunek, że umieliście poprzestawiać swoje życie tak, aby na chwilę coś innego wskoczyło wyżej na listę priorytetów niż nadchodzące deadline’y. 

09.03.2022 | przeczytano: 1184 razy

Wśród 7 prac nominowanych w kategorii Reportaż audio do tegorocznych nagród Grand Press znalazł się cykl „Piecza” dziennikarza Radia TOK FM Michała Janczury.

03.12.2021 | przeczytano: 667 razy

1 grudnia br. ogłoszono kolejne nominacje do tegorocznej edycji konkursu Grand Press – tym razem w kategoriach Publicystyka oraz Reportaż prasowy/internetowy. Wśród 14 nominowanych prac w obu kategoriach znalazły się materiały autorstwa dziennikarzy Radia TOK FM oraz „Dużego Formatu” – magazynu „Gazety Wyborczej”.

03.12.2021 | przeczytano: 159 razy

30 listopada br. ogłoszono nominacje do tegorocznej edycji konkursu Grand Press w kategoriach News oraz Dziennikarstwo Śledcze. Wśród 14 nominowanych prac w obu kategoriach znalazły się cykle autorstwa dziennikarzy „Gazety Wyborczej”.

03.12.2021 | przeczytano: 278 razy
Dwie drukarki sublimacyjne Mutoh podbiły świat „dwukołowców”

VELOSOCK rozpoczęła działalność, jako lokalna łotewska firma. W ciągu zaledwie kilku lat stała się globalną marką z klientami na całym świecie i licznymi prestiżowymi nagrodami za wzornictwo. Kto by pomyślał, że tak prosty pomysł - elastyczna osłona roweru ułatwiająca przechowywanie oraz jego  transport - szturmem podbije świat cyklistów? Gvido Bajars, współzałożyciel VELOSOCK, ujawnia, że w tym sukcesie pomogły mu 2 drukarki sublimacyjne Mutoh ValueJet 1638WX.

09.03.2020 | przeczytano: 2161 razy
Zmiany w zarządzie spółki ZPR Media SA

Ewa Latkowska, pełniąca dotychczas funkcję wiceprezesa ZPR Media SA, obejmuje od dziś funkcję prezesa zarządu tej spółki. Renata Krzewska, która była oddelegowana do zarządu ZPR Media wyłącznie na czas określony, wraca do swoich obowiązków w radzie nadzorczej. Do zarządu spółki wchodzi Małgorzata Szabłowska, obejmując stanowisko wiceprezesa do spraw rozwoju.

13.12.2019 | przeczytano: 661 razy
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019Zobacz fotorelację

Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.

13.12.2019 | przeczytano: 2489 razy
Big Picture poprowadzi komunikację PR Europejskiego

W drugiej połowie listopada Europejski, historyczny kompleks, mieszczący dotąd hotel, biura i restauracje, otworzy swoje podwoje jeszcze szerzej i zaprosi warszawiaków do nowych przestrzeni w części handlowej: Europejski Boutiques i HE Concept Store. W strefie butikowej miłośnicy wysmakowanych zakupów będą mogli znaleźć salony znanych luksusowych marek, HE Concept Store zaoferuje natomiast starannie wyselekcjonowane kolekcje, których twórcami są polscy artyści, designerzy i projektanci mody. Europejski wraca tym samym w pełni do swoich przedwojennych tradycji. Pod jednym dachem pomieści teraz cały wachlarz funkcji i usług, tworząc razem z butikami przy placu Piłsudskiego i ulicy Moliera luxury hub stolicy, najbardziej prestiżowy adres w Warszawie. Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, będzie odpowiedzialna za strategię i obsługę komunikacji kompleksu oraz otwarć nowych przestrzeni.

15.10.2019 | przeczytano: 687 razy
Jak skutecznie dotrzeć do klientów - alternatywne formy reklamy

Firmy systematycznie zwiększają wydatki na reklamę, a w tym roku po raz pierwszy najchętniej wybieranym przez nie kanałem jest Internet. Jak podaje analiza AdEx – wydatki na reklamę internetową wzrosły z 997 mln w pierwszym kwartale ub. r. do 1,085 mld w analogicznym okresie br. Badania Mindshare pokazują z kolei, że dla odbiorców ważny jest charakter informacyjny oraz społeczny reklam, ale natłok informacji doprowadził do spadku ich skuteczności. Dlatego planując wydatki na reklamę, warto postawić na kreatywne rozwiązania i zastosować w komunikacji najnowsze technologie, dzięki którym łatwo zwiększyć zaangażowanie klientów.

30.08.2019 | przeczytano: 1069 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764