logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Digital Signage Association: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Digital Signage Trends 2018 pod patronatem Signs.pl

Jubileuszowa, piąta edycja konferencji Digital Signage Trends odbędzie się 13 września br. w Warszawie. W trakcie spotkania omówione zostaną m.in.: kluczowe zagadnienia i trendy z zakresu komunikacji cyfrowej, digital merchandisingu, strategii omnichannel, czy kreacji kontentu. Zostaną również przedstawione najciekawsze case studies. W strefie EXPO będzie można natomiast wziąć udział w warsztatach oraz zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi. Wydarzenie organizowane jest pod patronatem stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.

28.06.2018 | przeczytano: 2233 razy
Digital Signage Club – spotkanie w sportowej atmosferze

W Warszawie odbyło się spotkanie Digital Signage Club, w którym wzięli udział profesjonaliści oraz pasjonaci systemów DS. Wydarzenie miało miejsce w największym w Polsce i jednym z najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com. Spotkanie zostało zainicjowane przez Polish Digital Signage Association przy sponsoringu firmy SQM Digital Signage i było wstępem do międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie się 13 września br.

14.06.2018 | przeczytano: 1055 razy
Majowe spotkanie Digital Signage Club

W dniu 29 maja 2018 r. w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie Digital Signage Club, przeznaczone dla profesjonalistów i pasjonatów DS, organizowane przez Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association (PDSA) we współpracy z SQM Digital Signage. Wydarzenie stanowić będzie preludium do planowanej na wrzesień br. konferencji Digital Signage Trends.

10.05.2018 | przeczytano: 954 razy
Digital Signage Trends: 5. edycja pod patronatem Signs.pl

O skutecznym kontencie w reklamie, marketingowych trendach, komunikacji interaktywnej będzie można posłuchać m.in. na Digital Signage Trends - największej konferencji w Polsce poświęconej tematyce DS.

20.03.2018 | przeczytano: 1111 razy
Digital Signage Summit 2018 pod patronatem Signs.pl

Digital Signage to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej. Kolejna konferencja poświęcona systemom DS odbędzie się już 31 stycznia br. pod patronatem Signs.pl. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

11.01.2018 | przeczytano: 989 razy
IMS z nagrodami za system digital signage w Galerii Kazimierz

Firma IMS uzyskała dwie nagrody w konkursie PDSA Awards 2015 w kategoriach „Wzorcowa instalacja Digital Signage” oraz „Najlepszy content Digital Signage”. Do rywalizacji zostały zgłoszone ekrany zainstalowane w Galerii Kazimierz w Krakowie oraz emitowany na nich content neutralny.

26.11.2015 | przeczytano: 932 razy
IMSE 2015 – relacja z  prezentacji technologii multimedialnych

W Krakowie, w dniach 16-17 września odbyła się druga edycja Integrated Multimedia Systems Event. W trakcie dwudniowej imprezy, organizowanej w obiekcie Expo Kraków można było obejrzeć produkty i rozwiązania światowych marek, a także wziąć udział w licznych prezentacjach oraz panelach dyskusyjnych. Tegoroczna edycja poświęcona była przede wszystkim projektom z sektora edukacji i kultury. Kolejna odsłona IMSE odbędzie się wiosną przyszłego roku.

23.09.2015 | przeczytano: 783 razy
Polish Digital Signage Association na targach Retail Show

W trakcie tegorocznych targów Retail Show firmy zaangażowane w rozwój rodzimego rynku Digital Signage po raz pierwszy wystąpiły wspólnie pod jednym szyldem  - Stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.  Dzięki połączonym siłom 7 różnych podmiotów, działających w obszarze cyfrowej komunikacji i reklamy, powstało ponad 100 metrowe stoisko prezentujące najciekawsze rozwiązania Digital Signage dla handlu.

05.12.2014 | przeczytano: 911 razy
Sztuka cyfrowego obrazu po japońsku - relacja z forum

Pierwsza edycja forum pod hasłem: Nowe Japońskie Technologie. Sztuka Cyfrowego Obrazu odbyła się w Krakowie 26 września br. W trakcie spotkania przeprowadzono prelekcje z zakresu cyfrowej fotografii, grafiki, poligrafii i Digital Signage. Omówiono również wpływ nowoczesnych technologii na rozwój japońskiej sztuki. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z najnowszymi produktami światowych marek, związanych z sektorem „cyfrowego obrazu”. Organizatorem Forum była agencja Lucky Monday PR&Events. W spotkaniu wzięło udział ponad 200 osób.

01.10.2014 | przeczytano: 1653 razy
Samsung: Ekrany reklamowe coraz popularniejsze

Już ponad 60 tysięcy profesjonalnych ekranów znajdziemy w polskich galeriach handlowych, instytucjach, hotelach, dworcach i firmach. Czy zastąpią one tradycyjny outdoor, plakaty i wystawy sklepowe?

15.03.2013 | przeczytano: 1219 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764