logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polish Esport Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Kampanie reklamowe w grach

Gaming marketing to bardzo szeroka kategoria oparta na promocji marek poprzez tematykę gier. Tworzenie aktywacji wokół transmisji esportowych, współprace z gamingowymi influencerami czy dedykowane formaty są dość znaną i bardzo skuteczną metodą łączenia marek z gamingiem. Jednak, by dotrzeć prezycyjnie do społeczności i zintegrować się z nią, warto starać się osiągnąć złoty środek we współpracy na linii marka vs świat gier - czyli pojawić się w samej grze.  

25.02.2021 | przeczytano: 1481 razy

Według badań Gemius/PBI w kwietniu br., Esportmania.pl zajmuje pierwsze miejsce pod względem liczby realnych użytkowników i odsłon, wśród serwisów o tematyce esportowej w Polsce.

18.05.2020 | przeczytano: 497 razy

Kamil Kołak objął stanowisko Accout Directora w Publicis Groupe, zasilając szeregi zespołu PlatformGSK, odpowiedzialnego za obsługę mediową GlaxoSmithKline.

13.01.2020 | przeczytano: 466 razy
Kampania Old Spice zwycięzcą Polish Esport Awards 2018

Kampania marki Old Spice pt. „Wejdź na zapachnisty level”, stworzona przez dom mediowy MediaCom w ścisłej współpracy z agencją gamingową Fantasy Expo oraz Procter&Gamble, zwyciężyła w plebiscycie Polish Esport Awards 2018 organizowanym przez Ringier Axel Springer oraz redakcję Esportmania.pl.

26.02.2019 | przeczytano: 1039 razy

Miniony rok był przełomowy dla rozwoju segmentu esport w Ringier Axel Springer Polska – uruchomiono serwis Esportmania.pl oraz wprowadzono zupełnie nowe formaty oraz wydarzenia, które przyczyniają się do dalszego rozwoju i profesjonalizacji sportów elektronicznych w Polsce.  

25.01.2019 | przeczytano: 439 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764