logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PolishUp: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup

Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja  towarzyszy także III Forum Sektorów Kreatywnych Chiny – Europa Środkowo-Wschodnia, którego gospodarzem jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

18.06.2018 | przeczytano: 518 razy
O polskim designie na „Biznesup! Design made in Poland”

Nie boimy się odważnych rozwiązań, jesteśmy kreatywni i otwarci na innowacje, mamy imponujące zaplecze rzemieślnicze, a nasze produkty odznaczają się jakością i są doceniane przez zagranicznych konsumentów. Przed jakimi wyzwaniami stoi więc polska branża projektowa? Zapytano o to marki, które zgłosiły się do tegorocznej edycji projektu BiznesUp! design made in Poland, a także międzynarodowych ekspertów, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji forum. Wnioski? Polski design trzeba spójnie komunikować i budować jego rozpoznawalność na świecie. O czym jeszcze rozmawiano podczas wydarzenia?

07.06.2018 | przeczytano: 510 razy
Zagraniczne rynki usłyszą o kreatywnej Łodzi

Aż 20 łódzkich marek z branży projektowej znalazło się w międzynarodowym projekcie BiznesUp! design made in Poland, którego celem jest wsparcie działań z zakresu promocji polskiego designu na świecie. Już 24 i 25 maja w Łodzi odbędzie się dwudniowe forum, podczas którego, przedstawiciele 40 firm, w tym 20 z województwa łódzkiego, wezmą udział w dyskusjach, spotkają się z inwestorami i dystrybutorami obecnymi na wydarzeniu, a także zaprezentują swoje produkty na specjalnej wystawie PolishUp, promującej polski design.

24.05.2018 | przeczytano: 294 razy

W jaki sposób sprzedawać swoje produkty za granicą i jak skutecznie je promować? Co wyróżnia polski design – z czego powinniśmy być dumni, a nad czym musimy jeszcze pracować? Co stanowi klucz do sukcesu w działaniu na rynkach zagranicznych? Na te i wiele innych pytań odpowiedź znajdziemy 24 i 25 maja 2018 roku podczas dwudniowego forum BiznesUp! design made in Poland, które odbędzie się na terenie Art_Inkubatora podczas Łódź Design Festival.

23.03.2018 | przeczytano: 411 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764