logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Politan: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Marka Gosia z kolejną odsłoną kampanii „Róbcie to Razem”

W nowej odsłonie kampanii „Róbcie to Razem” marka Gosia (Politan) skupia się na niezauważanej i niedocenianej „niewidzialnej pracy” kobiet. Tym samym chce wyraźnie zaznaczyć, że w pracy menadżerki domu 24/7 nie chodzi jedynie o to, kto posprząta lub ugotuje obiad, lecz przede wszystkim kto musi o tym na co dzień pamiętać.

13.10.2023 | przeczytano: 423 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Katalog targowy Festiwal Marketingu w nowym numerze OOH magazine

W najnowszym numerze OOH magazine:

  • Wywiady: KROSS, Politan, Mlekpol, Sidolux, Dermena, Rak’N’Roll, Pepco
  • Jubileuszowe rozmowy (TEXET, Stefania, Slodkie, Allers Grupa, badge4u, Eblis B&L, Gratisownia.pl, Lynka, Happy Gifts Europe, Druk Poznań, Astat, Trodat)
  • Sektory branżowe: Marketing, Event&Mice, Gifts, Trade Marketing, Marketing Online, Nowość! Poligrafia.

08.09.2022 | przeczytano: 975 razy
Marka Gosia i Radek Majdan robią porządek ze stereotypami

Najnowsza kampania marki Gosia (Politan), porusza ważny społecznie problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Jej ambasadorem został Radosław Majdan. Za kampanię odpowiada NAV agency.

05.04.2022 | przeczytano: 894 razy
Prawdziwy obraz polskiego marketingu: Marketing Survey 2020

Jaki jest prawdziwy obraz polskiego marketingu? Czego szefowie firm oczekują od tytułowego działu? Czy ten zaciągnął dług organizacyjny, który teraz musi spłacać? A może nie będzie w stanie, ponieważ nie jest traktowany w sposób odpowiedni, nie posiada stosownych danych oraz narzędzi? Na te i wiele innych pytań odpowiada pierwszy taki raport w Polsce: Marketing Survey 2020, który został przygotowany przez MKTout, Abananę, Marketing Przy Kawie oraz Brief.pl.

07.12.2020 | przeczytano: 876 razy
Zmiany strukturalne w dziale kreacji w Schulz brand friendly

Agencja Schulz brand friendly postawiła na rozbudowę strukturalną zespołów kreatywnych. Do tej pory w agencji funkcjonowały trzy zespoły kreatywne. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne.

22.07.2020 | przeczytano: 606 razy
Olga Robak awansuje na creative group heada

Olga Robak związana z agencją Schulz brand friendly od 8 lat awansuje na stanowisko creative group heada. Planowane są kolejne zasilenia – domykana jest rekrutacja dodatkowych sześciu kreatywnych.

16.06.2020 | przeczytano: 1117 razy
Schulz brand friendly z kampanią employer brandingową dla firmy Politan

Schulz brand friendly od 2016 roku obsługuje pełne portfolio marek należących do Politan: Gosię, Amigo oraz Helios. Agencja będzie pracowała z Politanem także w obszarze employer brandingu.

28.03.2018 | przeczytano: 494 razy
Politan kolejny rok z agencją Schulz brand friendly

Schulz brand friendly od 2016 roku obsługuje wszystkie marki należące do Politana: Gosię, Amigo oraz Helios. Agencja wygrała kolejny przetarg i w 2018 roku również będzie obsługiwała pełne portfolio marek.

14.03.2018 | przeczytano: 483 razy
Politan na Kongresie Bohaterów Sprzedaży 2017

Wiceprezes Zarządu spółki Politan – Grzegorz Barszcz, był jednym z prelegentów Kongresu Bohaterów Sprzedaży, który odbył się w Katowicach.  Podczas wydarzenia wygłosił on prelekcję pod tytułem: Dział sprzedaży i dział marketingu – jak nauczyć się gry do jednej bramki?

03.07.2017 | przeczytano: 779 razy
Marketing zaangażowany – czego od marki oczekuje dziś konsument

W dzisiejszej rzeczywistości marketingowej brand nie może „po prostu być", pokazywać reklamy brandingowe z dużym logo i na tym kończyć budowanie swojej marki. Brand już na etapie przekazu i komunikacji musi zaproponować coś więcej. Wartości dodane – prawdziwa misja, CSR, patenty, innowacje, działania niestandardowe – to budulce silnej, rozpoznawalnej marki.

14.06.2017 | przeczytano: 1093 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764