logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polmed: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Nowe formaty reklamowe w kampanii Prudential

Prudential wprowadza nowe formaty reklamowe do trwającej kampanii „Młodzi bogowie i poważne zachorowania”. Od wczoraj w ponad 150 placówkach medycznych w całej Polsce można będzie zobaczyć animacje zwracające uwagę na koszty związane z chorobami, zaś na ekranach stacji telewizyjnych i w Internecie można będzie zobaczyć nowe, 15-sekundowe spoty reklamowe.

01.08.2017 | przeczytano: 461 razy
Polskie aktorki w ogólnopolskiej kampanii Piękna bo Zdrowa

Już po raz siódmy 13 stycznia 2016 roku wystartowała Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”, zainicjowana przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Jej celem jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.

13.01.2016 | przeczytano: 1005 razy
Acard: Kampania digital signage w placówkach medycznych

W największej sieci ekranów informacyjno - reklmowaych HealthTV w placówkach medycznych wystartowała kampania leku na serce Acard. Spot video o długości 30 sekund będzie emitowany w prywatnych placówkach sieci Swissmed, Scanmed Multimedis, Polmed, Centermed, Affidea i CMP, co pozwoli na dotarcie bezpośrednio do około 2 mln pacjentów.

07.10.2015 | przeczytano: 2174 razy
VI edycja Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”

3 lutego 2015 roku w Teatrze Kamienica odbyła się VI Gala Finałowa podsumowująca Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Piękna bo Zdrowa”. Jej inicjatorem była Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 8 lat prowadzi działania z zakresu popularyzacji profilaktyki ginekologicznej poprzez działania edukacyjne. Kampania organizowana jest w ramach Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy.

05.02.2015 | przeczytano: 1237 razy
Rusza Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”

Właśnie ruszyła VI już edycja Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”, organizowanej przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Patronat Honorowy nad Kampanią objęła małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska. W tym roku będziemy poruszać problem cytologii z zupełnie innej strony.

08.01.2015 | przeczytano: 606 razy
Kampania Digital OOH najnowszego Forda Focusa

Admotion w ramach największej sieci digital out of home w placówkach medycznych w kraju - HealthTV, prowadzi kampanię marki Ford. Akcja reklamowa obejmuje swym zasięgiem 65 placówek medycznych w całej Polsce oraz 142 zdalnie zarządzane nośniki i potrwa do 14 grudnia. Działanie prowadzone jest w ramach kampanii reklamowej najnowszego Forda Focusa.

08.12.2014 | przeczytano: 873 razy
Kampania Bobovita Expert w prywatnych placówkach medycznych

Trwa ogólnopolska kampania reklamowa marki BoboVita promująca kaszki BoboVita Expert. Spoty reklamowe emitowane są na 271 ekranach LCD w 83 prywatnych poradniach medycznych Grupy LUX MED, Polmed, Swissmed, Scanmed.

22.07.2014 | przeczytano: 654 razy
Healthtv dostępna w sieci medycznej Polmed

Spółka technologiczna Admotion wdrożyła w grudniu 2013 telewizję konsumencką HealthTV w kolejnej sieci medycznej - Polmed SA. System został wprowadzony w 15 placówkach w całej Polsce. Uwagę oczekujących odbiorców przyciąga na bieżąco aktualizowany kontent, dopasowany do miejsca i czasu.

08.01.2014 | przeczytano: 1220 razy

Należąca do Grupy Fresh agencja brandingowa zdobyła jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień na świecie przyznawane przez jury składające się ze specjalistów z 12 krajów.

28.03.2012 | przeczytano: 905 razy

Fresh Brand Design podpisało umowę na opracowanie strategii marki oraz wykreowanie unikalnego wizerunku sieci placówek medycznych Polmed.

15.03.2011 | przeczytano: 1447 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764