logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polpharma: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 152
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku

Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.

28.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 61 razy
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska

Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.

22.05.2024 | Personalia | przeczytano: 340 razy
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa

Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.

24.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 312 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Polpharma i Scorbolamid stawiają na animację

Polpharma, polska firma farmaceutyczna specjalizująca się w produkcji leków i suplementów diety, stawia na nową strategię komunikacji opartą na treściach animowanych dla marki Scorbolamid.

21.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 427 razy
Portale i wydarzenia Grupy PTWP umacniają się na rynku zdrowia

Segment zdrowia umacnia się w Grupie PTWP, czego dowodem jest rosnąca popularność i ranga organizowanych wydarzeń. IX Kongres Wyzwań Zdrowotnych zgromadził kluczowych przedstawicieli świata medycyny, administracji państwowej, samorządowej oraz organizacji pozarządowych. Łącznie odbyło się ponad 50 sesji i debat, w których uczestniczyło ponad 300 ekspertów, natomiast w całym wydarzeniu wzięło udział 3800 gości, w tym 2400 osób stacjonarnie w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Za organizację wydarzenia odpowiadał należący do grupy mediowej PTWP portal rynekzdrowia.pl. Po zakończeniu Kongresu Wyzwań Zdrowotnych Grupa PTWP koncentruje się na organizacji 16. edycji największej imprezy biznesowej Europy Centralnej – Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

17.03.2024 | Świat mediów | przeczytano: 498 razy
Publicis Groupe wzmacnia zespół Investment & Trading

Katarzyna Cycoń - Kościówko i Krzysztof Wus, dołączyli do zespołu Investment & Trading, zajmującego się realizacją strategii handlowych i inwestycyjnych dla klientów agencji mediowych Publicis Groupe oraz analityką biznesową w obszarze mediów i reklamy.

13.03.2024 | Personalia | przeczytano: 369 razy
Naukowa Fundacja Polpharmy klientem Heima PR

Z początkiem roku do klientów agencji dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.

29.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 496 razy
Hand Made promuje w telewizji Pyrantelum Owix

Agencja przygotowała najnowszą kampanię telewizyjną marki Pyrantelum Owix, należącą do koncernu Polpharma. Hand Made odpowiada za scenariusz i nadzór nad produkcją spotu.

24.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 481 razy
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless

Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.

29.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 655 razy

Agencje On Board Thing Kong i Fat Baby podpisały umowę o współpracy, tworząc wspólny zespół ekspertów, łączący kompetencje obu firm.

15.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 521 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 152)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764