logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsat Sport: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 155
Najbardziej opiniotwórcze media: lipiec 2024

Lipcowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Gazeta Wyborcza. W minionym miesiącu redakcję cytowano przeszło 4,2 tys. razy. Na drugim miejscu uplasowała się stacja TVN24, na informacje której powoływano się ponad 3,8 tys. razy, a podium zamyka Rzeczpospolita z zaledwie trzema wzmiankami mniej.

01.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 358 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: czerwiec 2024

Czerwcowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce po raz kolejny otwiera Onet. W ubiegłym miesiącu portal cytowano niemal 4,8 tys. razy. Na drugie miejsce awansuje Rzeczpospolita. Na dziennik powoływano się blisko 3,6 tys. razy. Ostatnie miejsce podium należy do TVN24 z liczbą niemal 3,5 tys. wzmianek.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 632 razy
Magazyn Olimpijski Paryż 2024 w kanałach Polsat Sport

We czwartek 25 lipca, czyli dzień przed startem igrzysk olimpijskich w Paryżu, kanały Polsat Sport wystartowały z obsługą medialną największego wydarzenia sportowego tego roku. Kilkudziesięcioosobowy zespół dziennikarzy, wydawców i reporterów pracować będzie zarówno w Paryżu, jak i w Warszawie. Oprócz najświeższych wiadomości z aren olimpijskich, widzowie otrzymają także materiały wideo podsumowujące każdy dzień igrzysk oraz skróty najciekawszych meczów olimpijskiego turnieju siatkarskiego w tym rzecz jasna tych z udziałem Polek i Polaków. Specjalnie z myślą o igrzyskach w Paryżu sportową redakcję Polsatu zasilą m.in. znakomite sportsmenki, Joanna Jędrzejczyk oraz Iwona Niedźwiedź, a także wielu olimpijczyków i medalistów igrzysk. Szeroko o święcie sportu w Paryżu informować będą także Polsat News oraz Interia, które także wysyłają swoich dziennikarzy nad Sekwanę.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 543 razy
Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski

Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta na 4 lata z opcją przedłużenia, obejmuje także Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan-Cortina d’Ampezzo 2026.

20.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 582 razy
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów

Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują telewizji zawsze pod ręką. Niezależnie od tego, czy są w domu, podróży służbowej czy na wakacjach.

20.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 626 razy
Polsat Sport Premium z nowymi prawami do transmisji w Polsce

Telewizja Polsat nabyła wyłączne prawa do pokazywania przez kolejne 3 lata w Polsce nowego formatu Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA. Wszystkie mecze będą pokazywane w telewizji i streamingu wyłącznie w kanałach Polsat Sport Premium.

05.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 531 razy

W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch technologiczny trzeciej farmy wiatrowej Grupy w Człuchowie.

26.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 966 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: kwiecień 2024

Kwietniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie otwiera TVN24. W ubiegłym miesiącu stacja była cytowana blisko 4,5 tys. razy. Drugie miejsce obejmuje Rzeczpospolita z liczbą niemal 3,7 tys. wzmianek, a trzecia pozycja należy do Onetu, na który media powoływały się przeszło 3,5 tys. razy.

26.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 839 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w lutym 2024

Marcowy ranking Najbardziej opiniotwórcze media otwiera TVN24, który zostaje liderem zestawienia już po raz szósty. W minionym miesiącu stacja była cytowana ponad 4,2 tys. razy. Drugą pozycję obejmuje Gazeta Wyborcza z wynikiem przeszło 3,7 tys. wzmianek. Trzecie miejsce podium należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się blisko 3,4 tys. razy.

01.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1223 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w lutym 2024

Najnowszy ranking Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce ponownie otwiera TVN24. W lutym 2024 roku stacja była cytowana przez dziennikarzy blisko 3,8 tys. razy. Drugie miejsce należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się niespełna 3,7 tys. razy. Podium zamyka Gazeta Wyborcza z liczbą prawie 3,6 tys. wzmianek. W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów debiutuje Kanał Zero, który rozpoczął działalność z początkiem lutego i od razu uzyskał ponad 1,4 tys. cytowań.

01.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 2017 razy (komentarzy: 22)
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 155)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764