logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 974
Ultramax wyręczy też ciebie – kampania reklamowa mopa Vileda

Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.

12.11.2019 | przeczytano: 157 razy
Grupa Polsat podsumowuje III kwartał 2019 roku

Wprowadzenie telewizji internetowej OTT, nowy pakiet Ekstraklasa, świetne wyniki sprzedaży telefonii komórkowej oraz smartfonów, podpisanie umowy JV z Discovery oraz TVN z intencją stworzenia wspólnej platformy OTT.

08.11.2019 | przeczytano: 267 razy
IMM: Onet.pl od ośmiu miesięcy jest najczęściej cytowanym medium

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz ósmy zajął portal Onet.pl – podaje Instytut Monitorowania Mediów  w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach w rankingu ogólnym znalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz portal Wirtualna Polska.

07.11.2019 | przeczytano: 147 razy
Pure Q9 - nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux

Marka Electrolux wystartowała właśnie z najnowszą kampanią promującą odkurzacz bezprzewodowy 2w1 – Pure Q9. Kampania wspierająca wprowadzenie nowego produktu potrwa do końca grudnia. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach, kampanię telewizyjną oraz współpracę z Influencerami.

06.11.2019 | przeczytano: 159 razy

Wraz z początkiem listopada ruszyła pierwsza na polskim rynku kampania telewizyjna Ryobi pod hasłem „Jeden akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi”. Działaniom będzie towarzyszyć kampania w mediach tradycyjnych oraz digital.

04.11.2019 | przeczytano: 117 razy
5 nowych lokalnych programów na Crime + Investigation Polsat

W sezonie 2019/2020 A+E Networks wyprodukuje 5 lokalnych programów z okazji 10. urodzin telewizji Crime+Investigation w Polsce. Serię nowych produkcji otworzył drugi sezon "Opowiem ci o zbrodni", który jest już na antenie. Kolejne 4 nowości będą miały premierę w najbliższych tygodniach.

30.10.2019 | przeczytano: 212 razy

Cyfrowy Polsat i Discovery podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy OTT dostępnej na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych. Nowy serwis zapewni widzom dostęp do polskich filmów, seriali, dokumentów, programów sportowych oraz rozrywkowych w jednym miejscu. W ofercie znajdzie się szeroki zakres lokalnych produkcji TVN, Polsatu, kontent zakupiony u zewnętrznych producentów, a także produkcje własne realizowane przez nowy podmiot.

28.10.2019 | przeczytano: 200 razy
Smartney startuje z kampanią TV

Smartney - nowy gracz na rynku finansowym startuje ze swoją pierwszą kampanią  telewizyjną #MożeszMądrzej. Firma należy do francuskiej Grupy Oney Bank i oferuje kredyty konsumenckie w wysokości do 60 000 zł w pełnym procesie online bez dokumentów. W kampanii stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i produktowego.

25.10.2019 | przeczytano: 233 razy

Ekstraklasa S.A. rozpoczęła przygotowania do nowego przetargu w zakresie sprzedaży praw mediowych. Przedstawiciele spółki prowadzš rozmowy na temat komercjalizacji praw do rozgrywek w sezonach 2021/22-2024/25 z najważniejszymi krajowymi i zagranicznymi nadawcami telewizyjnymi podczas targów SPORTEL w Monako. To największe na œwiecie targi branży mediów sportowych i marketingu sportowego. Ekstraklasa jest jednš z trzech lig piłkarskich, obok Bundesligi i LaLiga, wystawiajšcych się na tym wydarzeniu.

24.10.2019 | przeczytano: 180 razy
Jesienna promocja marki Sanytol

Wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

22.10.2019 | przeczytano: 221 razy
1 2 3
Strona 1/98 (artykułów: 974)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764