logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1057
Nowa odsłona kampanii hybrydowych samochodów Suzuki

Ruszyła nowa odsłona kampanii samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy z Wielkiej Brytanii przygotowała agencja CU Communication Unlimited.

03.07.2020 | przeczytano: 201 razy
Polacy a koronawirus

Pandemia koronawirusa zdominowała ostatnie miesiące życia Polaków i bezpośrednio wpłynęła nie tylko na ich poczucie bezpieczeństwa, ale również stworzyła nowe potrzeby zakupowe czy nawyki konsumpcji mediów. Na pytania o to, jak epidemia odcisnęła się na postawach konsumenckich, odpowiedział zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w czterech kolejnych falach badania Koronabus.

02.07.2020 | przeczytano: 203 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce w maju 2020

Na podium majowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce znalazły się kolejno: Onet.pl, RMF FM i Rzeczpospolita. Na serwis Onet  powoływano się w ubiegłym miesiącu aż 5523 razy. Za nim stacja radiowa RMF FM z wynikiem 4716 cytowań, natomiast trzecie miejsce reprezentuje dziennik Rzeczpospolita, cytowany 3415 razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

18.06.2020 | przeczytano: 306 razy
Kto zyskał, kto stracił: powiększenie panelu Nielsena a wyniki kanałów TV

Pierwszego czerwca Nielsen przeprowadził pierwszy etap zmian panelu TV, polegający na dodaniu 540 gospodarstw do badania (obecnie jest ich 2 540), co przekłada się na 6895 osób (w wieku 4+ jest 6704).

16.06.2020 | przeczytano: 275 razy
Pakiet Filmbox Premium bez dodatkowych opłat w Cyfrowym Polsacie

Od poniedziałku, 15 czerwca br., Cyfrowy Polsat udostępnia bez dodatkowych opłat pięć kanałów pakietu FilmBox Premium: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse. Kanały są dostępne na dekoderach satelitarnych, na dekoderze EVOBOX IP dedykowanym do usługi telewizji kablowej IPTV oraz mobilnie – w serwisie Cyfrowy Polsat GO (z aktywną opcją ON THE GO). Otwarte okno potrwa do 30 czerwca br.

15.06.2020 | przeczytano: 269 razy
„Rzeczpospolita” świętuje 100-lecie

„Rzeczpospolita” obchodzi setne urodziny. 15 czerwca - dokładnie po 100 latach od publikacji pierwszego numeru dziennika – ukazało się wydanie jubileuszowe, przypominające najważniejsze wydarzenia z historii „Rzeczpospolitej”. Stulecie przydarza się niewielu, dlatego codziennie dokładamy starań, by tworzony przez nas dziennik był najlepszą szkołą myślenia obywatelskiego - mówi Bogusław Chrabota, redaktor naczelny. Wydarzenie wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem  „Wszystkie strony w dyskusji”.

12.06.2020 | przeczytano: 328 razy
Canal+ uruchamia wypożyczalnię hitów kinowych i filmów online

CANAL+ otwiera swoje biblioteki VOD dla całego rynku i uruchamia nową usługę PREMIERY CANAL+ działającą w ramach serwisu CANAL+ telewizja przez internet. Od dziś wszyscy poszukiwacze filmowej rozrywki mogą w jednym miejscu wygodnie i legalnie wypożyczać polskie i zagraniczne hity filmowe, dokumenty, premierowe produkcje prosto z kina oraz tytuły, które nie zdążyły jeszcze szeroko zadebiutować w Polsce na wielkim ekranie. W bibliotece usługi znalazło się na start ponad 120 wyselekcjonowanych filmów od największych studiów i dystrybutorów filmowych. Wśród nich znalazły się takie produkcje, jak "Sonic. Szybki, jak błyskawica”, “Bad Boys for Life” czy “Małe kobietki”. W kolejnych tygodniach oferta poszerzy się o niemal pół tysiąca nowych hitów.

04.06.2020 | przeczytano: 254 razy
Onet, RMF FM i TVN24 – liderami opiniotwórczości

Onet.pl po raz kolejny na pierwszym miejscu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” z ilością aż 5 381 wzmianek w kwietniu. Za nim stacja radiowa RMF FM, której wynik pozwolił na uplasowanie się o jedno miejsce wyżej niż w marcu. Pierwszą trójkę zamyka TVN24 z liczbą 4 003 cytowań – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

26.05.2020 | przeczytano: 311 razy
XPG sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming

Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming. Współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację współpracy odpowiada krakowska agencja WĘC PR.

22.05.2020 | przeczytano: 432 razy
Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje I kwartał  2020

Grupa Cyfrowy Polsat, mimo wprowadzonego w kraju stanu epidemii, bardzo dobrze rozpoczęła 2020 r., sprawnie dostosowała działalność operacyjną spółek do panującej sytuacji epidemiologicznej oraz zaangażowała się w pomoc służbie zdrowia i Polakom. W ramach strategicznych inwestycji podpisała przedwstępną umowę zakupu Grupy Interia oraz uruchomiła pierwszą komercyjną sieć 5G w Polsce. Inwestycje te były możliwe dzięki korzystnemu refinansowaniu długu bankowego, które zakończyło wieloetapowy proces restrukturyzacji zadłużenia, przeprowadzony z myślą o dalszym rozwoju Grupy. Był to także bardzo dobry kwartał pod względem wyników finansowych – przychody Grupy wyniosły 2,85 mld zł, EBITDA przekroczyła 1 mld zł, a zysk netto osiągnął poziom 184 mln zł.

18.05.2020 | przeczytano: 495 razy
1 2 3
Strona 1/106 (artykułów: 1057)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764