logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polsat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1621
Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024

Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a wśród marek osobistych z największymi problemami mierzył się zatrzymany przez CBA Janusz Palikot. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2024/25 przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications wśród ponad stu ekspertów ds. komunikacji reprezentujących największe polskie firmy, organizacje i instytucje.

12.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 434 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: październik 2024

W październiku liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu została „Rzeczpospolita”. Dziennik awansował o jedną pozycję i zanotował ponad 4,7 tys. cytowań. Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, generując ponad 4,2 tys. wzmianek. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski, która zyskała dwie pozycje, osiągając ponad 4,1 tys. cytowań.

09.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1056 razy

Polsat Box przygotował dla swoich abonentów świąteczno-noworoczną niespodziankę. Do 6 stycznia 2025 roku w ramach „otwartego okna” klienci telewizji satelitarnej, kablowej IPTV, internetowej z dekoderem, a także mobilnie w aplikacji Polsat Box Go mogą oglądać nawet 23 kanały telewizyjne bez dodatkowych opłat.

08.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 357 razy
W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery wyprzedził konkurencję

W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery osiągnął imponujące wyniki w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych.

06.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 171 razy
Energa sponsorem Domu Reprezentacji Polski Kobiet w piłce nożnej

Polska reprezentacja kobiet w piłce nożnej wzorem kadry mężczyzn znalazła swój nowy dom. Został nim gdański stadion, w którym do 2027 roku odbywały się będą wszystkie oficjalne mecze reprezentacji. Projekt Dom Reprezentacji Polski Kobiet w piłce nożnej sponsoringiem objęła Grupa Energa.

01.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 241 razy
Daria Kabała-Malarz nominowana do Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego

Z dumą możemy przekazać, że Daria Kabała-Malarz z redakcji sportowej CANAL+ została nominowana do tegorocznej Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego. Nominację naszej czołowej dziennikarki ogłosiła Fundacja Grand Press.

30.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 397 razy
Loteria Klarny z okazji Black Friday

Klarna wystartowała z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w popularnych sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia i jest prowadzona przez agencję Smolar.

29.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 302 razy
Wyniki finansowe i operacyjne Grupy Polsat Plus w III kw. 2024

III kw. 2024 r. był bardzo dobry dla Grupy Polsat Plus zarówno pod względem finansowym, jak i operacyjnym. Przychody wzrosły rok do roku o 3,6%, skorygowany zysk EBIDTA o 14,4%, a zysk netto o ponad 144%. W III kw. 2024 r. Grupa Polsat Plus zwiększyła zasięg 5G Plusa do 25 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 16 mln osób. Internet stacjonarny Plusa i Netii dociera do ponad 10 mln gospodarstw domowych, w których mieszka blisko 23 mln osób. Została wzmocniona oferta kanałów Polsat Sport/Polsat Sport Premium i Eleven Sports, m.in. o Bundesligę, Ligue 1 McDonald’s i Formula 1. Grupa Polsat-Interia była liderem w kategorii mobile. Od początku roku Grupa wyprodukowała już 722 GWh energii z własnych mocy produkcyjnych OZE. W Koninie ruszyła testowa produkcja zielonego wodoru.

23.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 378 razy
Inwestycje reklamowe w wideo wzrosły w pierwszych 3 kw. 2024 r.

Wydatki reklamowe w segmencie wideo, obejmującym telewizję i wideo online, wzrosły w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. o 11,1% rok do roku, a ich wartość wyniosła 4,81 miliarda zł – wynika z analizy Publicis Groupe.

15.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 254 razy
500 najsilniejszych brandów w Polsce. Badanie Top Marka 2024

Magazyn „Press” wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów zaprezentowali wyniki raportu Top Marka 2024 – najważniejszego przeglądu medialności polskich brandów. Efektem badania jest 50 rankingów branżowych i aż 500 brandów przeanalizowanych oraz uporządkowanych według siły marki. To wyjątkowe źródło wiedzy, które nie tylko ukazuje kulisy sukcesu najważniejszych graczy na polskim rynku, ale również rzuca nowe światło na dynamikę i innowacje w świecie biznesu.

10.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 651 razy (komentarzy: 30)
1 2 3
Strona 1/163 (artykułów: 1621)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764