logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Izba Artykułów Promocyjnych: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 183
PIAP bada branżę artykułów promocyjnych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) przeprowadziła badania branży artykułów promocyjnych w Polsce i opublikowała dwa raporty "Kondycja branży artykułów promocyjnych w Polsce" oraz „Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe”. To pierwsze badania poświęcone w całości branży artykułów promocyjnych w Polsce.

04.01.2024 | przeczytano: 520 razy
„Niezbędnik Marketera” - PIAP dla samorządowców

1 grudnia br. wystartowała akcja wysyłkowa "Niezbędnika Marketera" do instytucji państwowych i samorządów na terenie całej Polski, zorganizowana przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych (PIAP). Jej celem jest ułatwienie marketerom dostępu do różnorodnych ofert w ramach prowadzonych działań promocyjnych.

04.12.2023 | przeczytano: 525 razy (komentarzy: 6)
Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe

Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.

30.09.2023 | przeczytano: 774 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl

W grudniu br. grono Członków PIAP powiększyło się o nową firmę z branży, członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych została firma: Pasieka Łysoń.

12.12.2022 | przeczytano: 369 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych monitoruje sytuację podmiotów z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Tym razem PIAP zaprasza przedsiębiorców i ich przedstawicieli do udziału w 3 edycji badania "Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce".

23.11.2022 | przeczytano: 452 razy

PIAP nieustannie rozwija swój zasięg i przyciąga nowych członków – firmy, które chcą mieć swój udział w rozwoju całej branży upominków reklamowych. Elitarne grono powiększyło się o dwie firmy: Bott oraz CTM Group.

15.11.2022 | przeczytano: 510 razy
Jesienny numer Gazety PIAP już na rynku

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej zmiana jest jedyną pewną rzeczą. Zmiany dotykają niemal każdej przestrzeni w organizacji - od spraw pracowniczych (zbliżająca się nowelizacja kodeksu pracy), przez przepisy związane z zarządzaniem treścią na stronie internetowej (Dyrektywa Omnibus dotyka każdego, kto prowadzi sprzedaż przez Internet),  po regulacje prawne w obszarze zarządzania (te związane z wprowadzeniem p.s.a.) i ciągle rosnącą inflację (o tym w arcyciekawej analizie opowiada Piotr Soroczyński, Główny Ekonomista KIG). Spieszmy ze świeżą porcją informacji, żeby być gotowym na rewolucje, które w mniejszym lub większym stopniu mogą dotknąć także naszą branżę.

05.09.2022 | przeczytano: 883 razy

W II kwartale 2022 roku Polska Izba Artykułów Promocyjnych powiększyła się o nową firmę z branży. Nowym Członkiem PIAP została: Czerpalnia Papieru ART-PAPIER.

27.07.2022 | przeczytano: 649 razy

Szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zasiliła kolejna firma. Jest nią All Pro Polska Sp. z o.o. - agencja reklamowo-marketingowa istniejąca na rynku od ponad 10 lat. Jednak jej twórcy, czyli udziałowcy jak i zarząd firmy posiadają minimum 30-letnie doświadczenie w produkcji upominków premium dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, a także w obrębie dziedzin reklamy, marketingu i promocji. Cieszymy się, że możemy rosnąć w siłę, dzięki współpracy z kolejnym , doświadczonym graczem.

21.07.2022 | przeczytano: 399 razy

W maju br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się – nowym Członkiem Izby została firma Decard Sp.z o.o..

04.07.2022 | przeczytano: 525 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 183)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764