logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Liga Esportowa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8

Esport pozwala docierać do grup docelowych, będących wyzwaniem dla marketerów, potwierdzają przedstawiciele PGE i Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. Finały Polskiej Ligi Esportowej już w dniach 2 - 4 grudnia, w Esport Spot na warszawskim Powiślu, w Polsat Games, a przede wszystkim - na twitch.tv.

01.12.2021 | przeczytano: 267 razy
Lech Free i Polska Liga Esportowa nawiązały współpracę

Lech Free, lider na rynku piw bezalkoholowych, wspierający inicjatywy i wydarzenia sportowe np. Runmageddon teraz podbija segment esportu. We współpracy z Ambasadorami – Damianem Janikowskim, Kasią Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober – wchodzi w świat gamingu, bo przecież Lechendy mogą wszystko!

25.10.2021 | przeczytano: 322 razy

Niespełna miesiąc temu kampania #GamingBezBarier przygotowana przez agencję Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową otrzymała statuetki w dwóch kategoriach międzynarodowego konkursu MIXX Awards Europe 2021. Projekt, który powstał przy wsparciu Fundacji Akademia Młodych Głuchych oraz Sevenet, został ponownie doceniony. Kampanię wyróżniono w konkursie Golden Arrow w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono”.

28.06.2021 | przeczytano: 508 razy
Kto ogląda rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej?

Ponad 96% kibiców oglądających rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej to mężczyźni, najczęściej poniżej 25 roku życia, posiadający średnie wykształcenie, którzy w 87% przypadków regularnie grają w gry. W specjalnym raporcie „Badanie profilu kibica i wizerunku rozgrywek” przygotowanym przez Sponsoring Insight na zlecenie Polskiej Ligi Esportowej badano m.in. częstotliwość gry na komputerze, ocenę transmisji meczowych oraz rozpoznawalność sponsorów. Zaprezentowane wyniki pozwalają nie tylko lepiej poznać oczekiwania i preferencje kibiców, ale również ich zdanie na temat oglądanych rozgrywek. Ponadto analiza zachowań konsumenckich udowadnia, że fani doceniają wspieranie esportu przez sponsorów i chętniej korzystają z ich produktów. Kto zatem ogląda Polską Ligę Esportową?

03.06.2021 | przeczytano: 384 razy
Kampania #Gamingbezbarier z dwoma nagrodami Mixx Awards Europe 2021

Kampania #GamingBezBarier, przygotowana przez Fantasyexpo oraz Polską Ligę Esportową zdobyła na międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2021 srebrną statuetkę w kategorii Gry/E-Sport oraz brązową w kategorii Non-Profit / Corporate Social Responsibility. Innowacyjność projektu polegała na stworzeniu pierwszego polskiego słownika gamingowego dla gry CS:GO dla Głuchych oraz przygotowania pierwszej na świecie transmisji esportowej, tłumaczonej na żywo na język migowy.

26.05.2021 | przeczytano: 298 razy
Esport w Newonce Radio z audycją Good Game Ple

Wyjście esportu do szerokich kanałów mediowych to proces, którego podejmuje się Polska Liga Esportowa. Stała obecność zjawiska sportów elektronicznych w prasie kulturalnej i sportowej przestaje dziwić, a świadomość świata gier zakorzenia się wśród szerokiej publiczności.

30.04.2021 | przeczytano: 468 razy

Wirtualna Polska i Polska Liga Esportowa łączą siły w promocji i rozwoju szeroko pojętego gamingu. Od kwietnia platforma WP Pilot transmituje rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej. Transmisje odbywają się na ogólnodostępnym kanale PLE. To krok na drodze do popularyzacji esportu w Polsce.

26.04.2021 | przeczytano: 352 razy

Ringier Axel Springer Polska, w skład której wchodzi również Esportmania, nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową. Partnerstwo ma na celu zadbanie zarówno o widza esportowego, jak i pozyskiwanie społeczności ściśle niezwiązanej ze sportami elektronicznymi.

06.11.2020 | przeczytano: 160 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764