logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Organizacja Turystyczna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Kampania „Polska bez barier” zachęca osoby niepełnosprawne do podróżowania

Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”, w której zachęca osoby niepełnosprawne do korzystania z uroków podróżowania po całej Polsce.

16.11.2022 | przeczytano: 320 razy
Kamikaze wzmacnia zespół trzema transferami

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyły Paulina Pytel - na stanowisko Account Executive, Dominika Kościółek - również jako Account Executive, oraz Anna Kawecka - na stanowisko Junior Graphic Designer.

14.07.2020 | przeczytano: 1186 razy

Polskie firmy bez kompleksów podbijają zagraniczne rynki, a najatrakcyjniejszym odbiorcą usług pozostają niemieccy konsumenci. Pierwsza gospodarka Unii Europejskiej jest otwarta na towary i usługi zza wschodniej granicy. Przed polskimi przedsiębiorcami duże wyzwanie, ale też niepowtarzalna szansa na rozwój.

13.11.2019 | przeczytano: 284 razy
PAIH będzie promować za granicą 9 polskich branż

W 2017 roku wartość polskiego eksportu może sięgnąć 200 mld euro, a z roku na rok wzrost jest kilkuprocentowy. Warunkiem dalszego rozwoju sprzedaży zagranicznej jest budowanie i wzmacnianie wizerunku polskiej marki poza granicami. Taki cel ma program Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, która będzie wspierać na arenie międzynarodowej 9 z 12 priorytetowych sektorów polskiej gospodarki. Dzięki rządowej pomocy polskie produkty i usługi mają szansę zaistnieć na nowych rynkach, m.in. w Azji, Afryce i Ameryce Łacińskiej.

29.12.2017 | przeczytano: 918 razy
Zagraniczni wideoblogerzy będą promować Polskę

W 2018 roku Polska Organizacja Turystyczna chce wdrażać innowacyjne projekty w Internecie służące promocji Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie. Jest to część nowej strategii promocji Polski z wykorzystaniem nowych mediów i kultury cyfrowej.

08.11.2017 | przeczytano: 930 razy
Internetowa kampania „ale Polska!“

ale POLSKA!” – pod takim hasłem ruszyła dzisiaj miesięczna kampania internetowa promująca 11 najciekawszych miejsc turystycznych Polski: laureatów cyklicznego konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny. Obejmie ona Internet, w tym także promocję w mediach społecznościowych. Potrwa do 13 czerwca br.

16.05.2016 | przeczytano: 1244 razy
Bella Skyway Festival

Największe wydarzenie kulturalne w Toruniu nadchodzi wielkimi krokami — czas zacząć odliczanie do kolejnej edycji Bella Skyway Festival, który Polska Organizacja Turystyczna nagrodziła certyfikatem Najlepszego Produktu Turystycznego 2014. W ubiegłym roku festiwal przyciągnął rekordową liczbę ponad 300 tysięcy widzów. Kolejna, siódma odsłona, rusza już jutro, 25 sierpnia i potrwa nie pięć, a sześć dni!

25.08.2015 | przeczytano: 1907 razy
Wkrótce największa kampania promocyjna Polski w Azji

Przede wszystkim w Chinach, ale także w Japonii i Indiach ruszy wkrótce kampania Polskiej Organizacji Turystycznej. To największa jak dotychczas akcja promocyjna w Azji z budżetem 50 mln zł. POT liczy na przyciągnięcie zamożnych turystów indywidualnych z Pekinu, Szanghaju i Kantonu. Akcja ruszy w drugiej połowie tego roku.

10.04.2013 | przeczytano: 732 razy
Polska Organizacja Turystyczna: 50 mln zł na kampanię promującą Polskę w Chinach

Polska powalczy o turystów z Azji. Polska Organizacja Turystyczna zamierza w tym roku przeznaczyć 50 mln zł na promocję naszego kraju na tamtejszych rynkach, koncentrując się głównie na Państwie Środka. Rocznie odwiedza nas ok. 30 tys. Chińczyków. POT oczekuje, że dzięki kampanii liczba ta wzrośnie kilkakrotnie.

11.01.2013 | przeczytano: 820 razy
Poland - Feel invitedZobacz wideo

Czuj się zaproszony - zapewnia Polska Organizacja Turystyczna (ta sama, która odpowiadała za wypromowanie wizerunku "polskiego hydraulika") w anglojęzycznym  spocie przygotowanym z okazji Euro 2012.

19.08.2011 | przeczytano: 2630 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764