logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska Organizacja Turystyczna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
PAIH będzie promować za granicą 9 polskich branż

W 2017 roku wartość polskiego eksportu może sięgnąć 200 mld euro, a z roku na rok wzrost jest kilkuprocentowy. Warunkiem dalszego rozwoju sprzedaży zagranicznej jest budowanie i wzmacnianie wizerunku polskiej marki poza granicami. Taki cel ma program Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, która będzie wspierać na arenie międzynarodowej 9 z 12 priorytetowych sektorów polskiej gospodarki. Dzięki rządowej pomocy polskie produkty i usługi mają szansę zaistnieć na nowych rynkach, m.in. w Azji, Afryce i Ameryce Łacińskiej.

29.12.2017 | przeczytano: 489 razy
Zagraniczni wideoblogerzy będą promować Polskę

W 2018 roku Polska Organizacja Turystyczna chce wdrażać innowacyjne projekty w Internecie służące promocji Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie. Jest to część nowej strategii promocji Polski z wykorzystaniem nowych mediów i kultury cyfrowej.

08.11.2017 | przeczytano: 475 razy
Internetowa kampania „ale Polska!“

ale POLSKA!” – pod takim hasłem ruszyła dzisiaj miesięczna kampania internetowa promująca 11 najciekawszych miejsc turystycznych Polski: laureatów cyklicznego konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny. Obejmie ona Internet, w tym także promocję w mediach społecznościowych. Potrwa do 13 czerwca br.

16.05.2016 | przeczytano: 828 razy
Bella Skyway Festival

Największe wydarzenie kulturalne w Toruniu nadchodzi wielkimi krokami — czas zacząć odliczanie do kolejnej edycji Bella Skyway Festival, który Polska Organizacja Turystyczna nagrodziła certyfikatem Najlepszego Produktu Turystycznego 2014. W ubiegłym roku festiwal przyciągnął rekordową liczbę ponad 300 tysięcy widzów. Kolejna, siódma odsłona, rusza już jutro, 25 sierpnia i potrwa nie pięć, a sześć dni!

25.08.2015 | przeczytano: 1673 razy
Wkrótce największa kampania promocyjna Polski w Azji

Przede wszystkim w Chinach, ale także w Japonii i Indiach ruszy wkrótce kampania Polskiej Organizacji Turystycznej. To największa jak dotychczas akcja promocyjna w Azji z budżetem 50 mln zł. POT liczy na przyciągnięcie zamożnych turystów indywidualnych z Pekinu, Szanghaju i Kantonu. Akcja ruszy w drugiej połowie tego roku.

10.04.2013 | przeczytano: 580 razy
Polska Organizacja Turystyczna: 50 mln zł na kampanię promującą Polskę w Chinach

Polska powalczy o turystów z Azji. Polska Organizacja Turystyczna zamierza w tym roku przeznaczyć 50 mln zł na promocję naszego kraju na tamtejszych rynkach, koncentrując się głównie na Państwie Środka. Rocznie odwiedza nas ok. 30 tys. Chińczyków. POT oczekuje, że dzięki kampanii liczba ta wzrośnie kilkakrotnie.

11.01.2013 | przeczytano: 659 razy
Poland - Feel invitedZobacz wideo

Czuj się zaproszony - zapewnia Polska Organizacja Turystyczna (ta sama, która odpowiadała za wypromowanie wizerunku "polskiego hydraulika") w anglojęzycznym  spocie przygotowanym z okazji Euro 2012.

19.08.2011 | przeczytano: 2429 razy

Rusza największa multimedialna kampania promująca polską turystykę za granicą. Kampania swoim zasięgiem obejmie rynki: francuski, brytyjski i niemiecki. Podczas kampanii Polska Organizacja Turystyczna chce przekonać nodbiorców, że wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem.

16.06.2011 | przeczytano: 2297 razy

W ścisłej czołówce Konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, znalazło się 17 miast i regionów oraz jedna dzielnica. Jury wyłoniło 28 najlepszych projektów promocyjnych, które rywalizować będą o 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz kampanie w Warszawskim Metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen.

08.04.2010 | przeczytano: 1050 razy
Wyniki konkursu na „Pamiątkę z Polski” z okazji jubileuszu 60-lecia Cepelii

Konkurs na Pamiątkę z Polski, zorganizowany z okazji jubileuszu 60-lecia Fundacji CEPELIA został rozstrzygnięty. Jury przyznało w sumie 20 nagród w kategoriach „tradycja” i „inspiracja”. Nagrodzone prace można oglądać od 18 listopada na wystawie pokonkursowej w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.

29.11.2009 | przeczytano: 869 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764