logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski Drukarz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 107
API Folie Polska podsumowuje udany dla firmy rok 2020

Zmiany właścicielskie, modyfikacja portfolio, przejęcie kompleksowej obsługi rynku niemieckiego, nowe inwestycje sprzętowe, kolejne wdrożenia i pozyskani klienci z Polski oraz z zagranicy – to najkrótsze podsumowanie działalności polskiego oddziału API Foilmakers w minionym roku. Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska przyznaje, że był on dla firmy z jednej strony  pełen wyzwań, także związanych z pandemią, z drugiej zaś – sukcesów rynkowych w wymiarze lokalnym i międzynarodowym.

20.01.2021 | przeczytano: 166 razy

Akademia Zarządzania Barwą, organizowana przez wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., to w tym roku kolejne branżowe spotkanie online, w którym w ostatnim czasie wzięła udział firma Sun Chemical.  Tematem jej prezentacji podczas tego wydarzenia był zestaw aplikacji i usług, jakie oferuje swoim klientom pod wspólną nazwą SunColorBox. Sun Chemical był jednocześnie partnerem tej konferencji, która odbyła się 25 listopada br. i była dedykowana grafikom, fotografom, przedstawicielom studiów DTP i prepress oraz drukarń.

30.11.2020 | przeczytano: 367 razy
XIV konferencja „Akademia Zarządzania Barwą”: Color Management

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką Color Managementu na wyjątkową konferencję „Akademia Zarządzania Barwą” 2020 Online, która odbędzie się 25 listopada br. na platformie Click Meeting. W tym roku spotkamy się w wirtualnej sali konferencyjnej.

16.11.2020 | przeczytano: 722 razy
Api Folie Polska wśród partnerów Pre-Kongresu „Etykiety Samoprzylepne” 2020

22 października br. miał miejsce – zorganizowany przez wydawnictwo Polski Drukarz w ramach Akademii Wiedzy – pierwszy w jego historii internetowy Pre-Kongres „Etykiety Samoprzylepne” 2020 Online. Wśród partnerów tego wydarzenia, skierowanego do przedsiębiorców z branży druku etykietowego, znalazła się firma API Folie Polska. Jej dyrektor zarządzająca – Katarzyna Kozińska, wystąpiła podczas webinarium z prezentacją zatytułowaną „Niestandardowe projekty etykiet, czyli jak możemy rozwiązać Twój problem”.

30.10.2020 | przeczytano: 424 razy

SunColorBox – zestaw aplikacji i usług, jakie oferuje swoim klientom Sun Chemical – był przedmiotem prezentacji  tej firmy podczas zorganizowanego przez wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. w dniu 22 października br. Pre-Kongresu „Etykiety Samoprzylepne” 2020 Online w ramach „Akademii Wiedzy”. Sun Chemical był jednocześnie partnerem tego wydarzenia, skierowanego do firm działających w segmencie druku wąskowstęgowego, przede wszystkim etykietowego.  

29.10.2020 | przeczytano: 166 razy
Sun Chemical o przyszłości farb dla wąskiej wstęgi

Firma Sun Chemical była po raz kolejny jednym ze współorganizatorów konferencji z cyklu „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”. Jej 14. już edycja odbywała się w dniach 24-25 października w Krynicy Zdroju. Podczas wydarzenia z prezentacją, dotycząca przyszłości farb dla produkcji wąskowstęgowej, wystąpił Mark Walkling – Product Manager, ECP Packaging & Narrow Web Labels w europejskim oddziale Sun Chemical.

08.11.2019 | przeczytano: 367 razy
Akademia Zarządzania Barwą: Polski Drukarz zaprasza na XIII konferencję

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, wraz z partnerami: Alstor (EIZO), COBRPP, Color Management Consulting, Digiprint PL (GMG), eM, Epson oraz X-Rite, zaprasza na XIII konferencję z cyklu Akademia Zarządzania Barwą „Color Management – od wiedzy do praktyki”, która odbędzie się 27 listopada w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” przy ul. Przekornej 33 w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem sprawują: OOH Magazine, Signs.pl, Świat DRUKU. Konferencja przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców – fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress i drukarń.

06.11.2019 | przeczytano: 1139 razy
Konica Minolta: oczekiwania konsumentów, a trendy na rynku opakowań

Rynek produkcji etykietowej w coraz większym stopniu stanowi obszar zainteresowania firmy Konica Minolta. W ślad za udaną obecnością na targach Labelexpo Europe 2019, tym razem była ona jednym ze współorganizatorów 14. konferencji z cyklu „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, organizowanej przez wydawnictwo Polski Drukarz. Wydarzenie zgromadziło ok. 270 osób związanych z tym segmentem rynkowym; odbywało się w dniach 24-25 października w Krynicy Zdroju. Konica Minolta przygotowała przy tej okazji prezentację poświęconą obecnym trendom na rynku etykiet i opakowań, jak również zachowaniom, wyborom i oczekiwaniom konsumentów w kontekście zmian zachodzących we współczesnym świecie. Z ramienia firmy na konferencji wystąpili: dr Iwo Zmyślony z Uniwersytetu Warszawskiego oraz Marcin Zaporowski – Industrial Printing Key Account Manager w  Konica Minolta.

05.11.2019 | przeczytano: 832 razy
System P dystrybutorem semirotacyjnych maszyn Wanjie Europe

Podczas wrześniowych targów Labelexpo Europe 2019 firma System P rozszerzyła swoje portfolio o semirotacyjne maszyny offsetowe marki Wanjie Europe. Stała się tym samym wyłącznym przedstawicielem tego dostawcy w naszym kraju. Miesiąc później obie firmy wzięły wspólnie udział w 14. konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie” w Krynicy-Zdroju, organizowanej przez wydawnictwo Polski Drukarz. Piotr Skłodowski – właściciel System P wystąpił z prezentacją, którą przygotował  Félix Prieto – dyrektor generalny Wanjie Europe. Przybliżyła ona uczestnikom wydarzenia tę markę, obecną na rynku europejskim już od czterech lat, oraz jej rozwiązania zaprezentowane na brukselskiej wystawie.

04.11.2019 | przeczytano: 630 razy
Prezentacja Miraclon na konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”

Wrześniowe targi Labelexpo Europe były dla firmy Miraclon pierwszą, międzynarodową imprezą branżową, na której wystąpiła ona pod własną marką. Miesiąc później, podczas zorganizowanej przez wydawnictwo Polski Drukarz 14. konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, Jacek Galiński – odpowiedzialny za biznes Miraclon w Polsce, miał okazję do jej zaprezentowania wobec ok. 270 specjalistów z polskiego rynku etykietowego. Podczas swojego wystąpienia, zatytułowanego „Wybory...wybory...”, przedstawił historię narodzin tej firmy (będącej kontynuatorem biznesu fleksograficznego Kodaka) oraz jej obecne portfolio, ze szczególnym uwzględnieniem nowych rozwiązań zaprezentowanych na targach w Brukseli.

31.10.2019 | przeczytano: 565 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 107)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764