logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski Komitet Olimpijski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Adidas sponsorem Polskiego Komitetu Paralimpijskiego

28 lutego 2024 roku adidas ogłosił rozpoczęcie ośmioletniej współpracy sponsorskiej z Polskim Komitetem Paralimpijskim. Z tej okazji, na sześć miesięcy przed rozpoczęciem Igrzysk w Paryżu, marka zaprezentowała spot z udziałem czwórki parasportowców – Kingi Dróżdż, Aleksandra Kossakowskiego, Katarzyny Kozikowskiej oraz Kamila Otowskiego. Wspólnie z adidas pokazują oni, co definiuje sportowca.

01.03.2024 | przeczytano: 486 razy
Orlen Team z nowym logotypem

ORLEN Team odświeża logotyp i system identyfikacji wizualnej. Dotychczasowy znak nawiązywał do motorsportowej grupy zawodników wspieranych przez koncern. Nowy logotyp odzwierciedla kompleksowe i stale rosnące zaangażowanie ORLENu w rozwój polskiego sportu.

26.01.2024 | przeczytano: 459 razy
Grupa Polsat Plus podsumowuje III kw. 2023 r.

W III kwartale 2023 r. Grupa Polsat Plus rozwijała się w każdym segmencie działalności: wprowadziła 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s, światłowód Netii przyspieszył do 2 Gb/s, Telewizja Polsat nabyła prawa do rozgrywek ligowych w piłce ręcznej, a w serwisie Polsat Box Go pojawił się nowy pakiet Start w cenie 30 zł za rok. Uruchomione zostały pierwsze w Polsce ogólnodostępne stacje tankowania wodoru, a farmy wiatrowe w Miłosławiu i Kazimierzu Biskupim rozpoczęły produkcję energii.

14.11.2023 | przeczytano: 652 razy
Grupa Polsat Plus sponsorem PKO i Olimpijskiej Reprezentacji Polski

Polski Komitet Olimpijski i Grupa Polsat Plus zawarły porozumienie, dzięki któremu Grupa Polsat Plus i należąca do niej sieć Plus będą Sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Plus będzie wspierał polskich olimpijczyków w ciągu najbliższych 4 lat, w tym podczas Igrzysk XXXIII Olimpiady Paryż 2024 oraz XXV Zimowych Igrzysk Olimpijskich Mediolan-Cortina d’Ampezzo 2026.

17.10.2023 | przeczytano: 402 razy

Follow Vision oferuje klientom GK+ wsparcie w obszarach komunikacji wizualnej i designu,  projektów digital i UX, jak również wdrażania zaawansowanych rozwiązań technologicznych, wspierających rozwój biznesu. Agencja obsługuje m.in: Amazon, Well Fitness, 3M, Endress Hauser, Grupę Impel, Polski Komitet Olimpijski, Oferteo. W ramach dynamicznego rozwoju, zespół Follow Vision powiększył się o nowe specjalistki.

23.02.2022 | przeczytano: 602 razy

Wirtualna Polska jest partnerem medialnym Polskiej Kadry Olimpijskiej w nadchodzących XXIV Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie. Podczas ich trwania serwis WP SportoweFakty będzie emitował program „Prosto z Igrzysk”, a wysłannik redakcji zrelacjonuje wydarzenia prosto z Pekinu. Najważniejsze sportowe informacje będą pojawiać się także na Stronie Głównej WP.

04.02.2022 | przeczytano: 486 razy
Wirtualna Polska partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Wirtualna Polska została partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Umowę o współpracy 14 kwietnia oficjalnie podpisali Joanna Pawlak, Prezes Wirtualna Polska Media oraz Andrzej Kraśnicki, Prezes PKOl.

15.04.2021 | przeczytano: 442 razy
Prawa autorskie do flagi, godła, barw narodowych i herbów

Słyszeliście o pościeli patriotycznej? Może chcecie komuś sprezentować (lub zaprojektować) bluzę czy kubek z motywem polskiej flagi lub herbu województwa? Prawo wyraźnie zakazuje umieszczania symboli państwowych – i tylko państwowych – na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego. Przynajmniej co do zasady. Czy wiąże się to z prawami autorskimi? Po części tak, mimo że same symbole państwa… nie są objęte ochroną prawa autorskiego. Skomplikowane? Zdecydowanie tak. Dlatego powstał ten artykuł, z którego artyści, publicyści, naukowcy i handlowcy dowiedzą się na jakich zasadach mogą wykorzystywać symbole, od narodowych po lokalne. A więc, jaki znak Twój?

30.12.2019 | przeczytano: 4864 razy
Międzynarodowy Konkursu Plakatu z okazji 100-lecia PKOl

Polski Komitet Olimpijski we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej oraz Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie ogłaszają rozpoczęcie przyjmowania zgłoszeń do Międzynarodowego Konkursu Plakatu. Wydarzenie jest organizowane w ramach obchodów 100. rocznicy powstania Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz nawiązuje do bogatej tradycji polskiego plakatu sportowego.

13.05.2019 | przeczytano: 955 razy
V Edycja Konkursu Dyrektora Marketingu Roku

W jubileuszowej 5 edycja konkursu, Kapituła Konkursu złożona z przedstawicieli ekspertów branżowych, Laureatów Konkursu oraz Partnerów wybierze  zwycięzców w dwóch etapach.

16.04.2015 | przeczytano: 1584 razy (komentarzy: 8)
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764