logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polskie Stowarzyszenie Zero Waste: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Coraz silniejszy wpływ konsumentów na działanie firm i kształtowanie marek

Konsumenci stają się dziś recenzentami, a nawet współtwórcami marek – oceniają eksperci przy okazji przypadającego 15 marca Światowego Dnia Konsumenta. Istotnym narzędziem w ich rękach są media społecznościowe. Szczególnie przedstawiciele pokolenia Z chętnie wymieniają się tam opiniami – zarówno tymi pochlebnymi, jak i krytycznymi – o różnych produktach i usługach i, co istotne, bardzo często się nimi sugerują w swoich decyzjach. – To sprawia, że dzisiaj, jak jeszcze nigdy dotąd, konsumenci wywierają wpływ na funkcjonowanie marek – mówi Kamila Koźbiał z DS Smith. Jako przykład podaje podejście do ekologii i rosnącego w siłę trendu zero waste. Pod wpływem wymagań konsumentów zmianom poddawane są nie tylko same produkty, ale i sposoby ich dostawy czy opakowania.

20.03.2023 | przeczytano: 708 razy

Krakowska agencja More Bananas zapewniła wsparcie merytoryczne i komunikacyjne kampanii #KaucjaWraca Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste. To ogólnopolska organizacja, która dąży do ograniczenia produkcji odpadów. W tym celu organizuje szkolenia i prezentacje poświęcone tematyce gospodarki wytwarzającej minimalne ilości odpadów.

12.10.2021 | przeczytano: 244 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764