Konsumenci stają się dziś recenzentami, a nawet współtwórcami marek – oceniają eksperci przy okazji przypadającego 15 marca Światowego Dnia Konsumenta. Istotnym narzędziem w ich rękach są media społecznościowe. Szczególnie przedstawiciele pokolenia Z chętnie wymieniają się tam opiniami – zarówno tymi pochlebnymi, jak i krytycznymi – o różnych produktach i usługach i, co istotne, bardzo często się nimi sugerują w swoich decyzjach. – To sprawia, że dzisiaj, jak jeszcze nigdy dotąd, konsumenci wywierają wpływ na funkcjonowanie marek – mówi Kamila Koźbiał z DS Smith. Jako przykład podaje podejście do ekologii i rosnącego w siłę trendu zero waste. Pod wpływem wymagań konsumentów zmianom poddawane są nie tylko same produkty, ale i sposoby ich dostawy czy opakowania.
20.03.2023 | przeczytano: 528 razyKrakowska agencja More Bananas zapewniła wsparcie merytoryczne i komunikacyjne kampanii #KaucjaWraca Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste. To ogólnopolska organizacja, która dąży do ograniczenia produkcji odpadów. W tym celu organizuje szkolenia i prezentacje poświęcone tematyce gospodarki wytwarzającej minimalne ilości odpadów.
12.10.2021 | przeczytano: 234 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |