logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnikzdrowie.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”

„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.

20.09.2019 | przeczytano: 584 razy
„M jak Mama” z nowym serwisem i zmienionym logotypem

Najlepszy Koncert Świata VOX FM startuje w Koszalinie 10 maja w Koszalinie rozpoczyna się V edycja akcji Radia VOX FM Najlepszy Koncert Świata. Pierwszy koncert jubileuszowej trasy połączony jest z odsłonięciem muralu autorstwa streetartowca o pseudonimie Cukin. 09/05/2019

10.05.2019 | przeczytano: 141 razy
Anna Jagiełło awansowała w Biurze Reklamy Time SA

Anna Jagiełło odpowiada za planowanie, koordynację i realizację sprzedaży agencyjnej w stacjach radiowych (Radio ESKA, Eska ROCK, Radio VOX FM, Radio WAWA, Radio Plus), tytułach magazynowych (m. in. „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mama”, „Zdrowie”, „Podróże”) oraz serwisach internetowych powiązanych z markami radiowymi i magazynowymi (m.in. Eska.pl, Murator.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl).

11.01.2019 | przeczytano: 238 razy
Radio Vox FM rozdaje tablety

6 marca w ramach trwającej kampanii wizerunkowej „W Rytmie Hitów” Radio VOX FM wystartuje z nową zabawą antenową, w której główną nagrodą będą tablety.

06.03.2017 | przeczytano: 520 razy
Wiosenna kampania Radia Vox FM w rytmie hitu Zenka Martyniuka

1 marca startuje kampania wizerunkowa Radia VOX FM pod hasłem „W Rytmie Hitów”, która potrwa do końca miesiąca. W  spocie z udziałem prezenterów stacji wykorzystano piosenkę zespołu Akcent „Przez Twe Oczy Zielone”, który obecnie bije rekordy popularności na kanale YouTube.

28.02.2017 | przeczytano: 385 razy
Eska staruje z projektem muzycznym „eska360”

eska360” to muzyczny projekt ESKA TV, eskaGO oraz Radia ESKA, polegający na organizacji  cyklu ekskluzywnych, studyjnych koncertów czołowych artystów polskiej sceny muzycznej z udziałem prawdziwej publiczności.

12.03.2016 | przeczytano: 576 razy
Radio Vox FM z aplikacją mobilną i zabawą antenową

7 marca na antenie Radia VOX FM wystartuje nowa akcja specjalna „Pokaż, jak nas słuchasz” – konkurs, w którym nagrodami są tablety i smarfony. Z początkiem marca premierę miała oficjalna aplikacja VOX FM do bezpłatnego słuchania stacji na urządzeniach z systemem Android. Już wkrótce aplikacja będzie także dostępna na urządzenia z systemem IOS.

04.03.2016 | przeczytano: 1722 razy
Słuchacze bohaterami wiosennej kampanii Vox FM

1 marca startuje kampania wizerunkowa Radia VOX FM, która potrwa do końca miesiąca. Bohaterami kampanii są słuchacze Radia VOX FM.

29.02.2016 | przeczytano: 1100 razy

Grupa ZPR Media wprowadza na rynek specjalną propozycję reklamową, skierowaną do Klientów branży zdrowotnej. Nowa oferta „6+” bazuje na portalu Poradnikzdrowie.pl, który jest niekwestionowanym liderem w segmencie Zdrowie i medycyna. Jej uzupełnienie stanowią działania crossmediowe wykorzystujące potencjał Grupy ZPR Media: radio, telewizję, prasę, Internet oraz produkcję eventów.

07.10.2015 | przeczytano: 547 razy

O akcji usłyszeć można podczas wejść redakcyjnych w newsach nadawanych w Radiu ESKA. Na antenie emitowane są także spoty reklamowe. Idee akcji propagują portale Poradnikzdrowie.pl i MjakMama24.pl. W serwisach tych powstały specjalne sekcje poruszające m.in. problematykę związaną ze zbilansowanym żywieniem wśród dzieci. 

23.09.2014 | przeczytano: 976 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764