logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porsche: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 107
Iga Świątek w kampanii elektrycznego Porsche Macan

Po ogłoszonej w czerwcu 2023 współpracy Porsche Polska i liderki światowego rankingu WTA, przyszedł czas na pierwszą kampanię marketingową marki z udziałem Igi Świątek. Pod hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą” polska tenisistka promuje nową, elektryczną odsłonę bestsellerowego dla Porsche modelu Macan.

19.03.2024 | przeczytano: 349 razy
Kinesso dla Porsche Inter Auto w digitalu

KINESSO, agencja performance marketingu będąca częścią IPG Mediabrands, odpowiada za kompleksową obsługę sieci dilerskiej Porsche Inter Auto w zakresie strategii, optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.

22.02.2024 | przeczytano: 444 razy
Elektrownia Powiśle podsumowuje kampanię „Prezenty jak z bajki”

Przez cały grudzień Elektrownia Powiśle prowadziła kampanię świąteczną „Prezenty jak z bajki”. Obejmowała ona działania z zakresu OHH & DOOH, digital, public relations, events, social media, performance i influencer marketingu. To pierwsza kampania świąteczna dla Elektrowni Powiśle, w pełni przeprowadzona w formule 360 stopni przez wewnętrzny zespół marketingu White Star Real Estate, właściciela i zarządcy dawnej elektrowni miejskiej pod skrzydłami Jagody Lechowskiej, Dyrektorki Marketingu.

09.01.2024 | przeczytano: 571 razy
Zimowe Miasteczko Porsche w Elektrowni Powiśle

Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto zrealizował kolejny niecodzienny projekt. W Elektrowni Powiśle powstało Zimowe Miasteczko Porsche, w ramach którego warszawiacy mogą m.in. skorzystać z lodowiska oraz wziąć udział w inspirujących warsztatach świątecznych. Strefa będzie czynna do 23 grudnia.

14.12.2023 | przeczytano: 1018 razy
Projekt artystyczny Lamborghini Warszawa z okazji 60-lecia marki

Z okazji celebracji 60-lecia marki Lamborghini, salon Lamborghini Warszawa, należący do grupy Porsche Inter Auto, zrealizował innowacyjny projekt artystyczny. „HEX ART. Bursztynowa opowieść o czasie” ma formę rzeźby kinetycznej i jest polską interpretacją historii i ewolucji legendarnej marki. Dzieło zostanie wystawione w muzeum Lamborghini w Saint’ Agata Bolognese i będzie reprezentowało Polskę wśród najlepszych prac z całego świata, powstałych specjalnie na jubileusz.

25.11.2023 | przeczytano: 495 razy
Rusza Art Corner by Porsche Centrum Poznań

Porsche Centrum Poznań należące do grupy Porsche Inter Auto wraz z Uniwersytetem Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, domem aukcyjnym DESA Unicum oraz Short Waves Festival (Fundacja Edukacji Kulturalnej Ad Arte) ruszają z nowym, wspólnym projektem. Art Corner by Porsche Centrum Poznań to przestrzeń, której celem jest promocja sztuki, designu i młodych twórców. W ramach inicjatywy zaplanowano liczne spotkania, wystawy, warsztaty i pokazy filmowe.

27.10.2023 | przeczytano: 687 razy
2increatives z nową identyfikacją wizualną

W 2016 roku 2increatives była pierwszą w Polsce agencją kreatywną dedykowaną głównie Instagramowi. Z okazji swoich 7 urodzin marka zmienia nie tylko identyfikacją wizualną, ale także oficjalnie rozszerza zakres usług.

26.10.2023 | przeczytano: 565 razy
Porsche Centrum Warszawa Okęcie rzuca wyzwanie influencerom

Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto zrealizował projekt #PodajEnergięDalej. W ramach jazd testowych zachęcano warszawskich twórców internetowych do podejmowania aktywności dla dobra planety. Wyzwanie przyjęli m.in. Piotr Czaykowski, Volodymyr Testardi, Anna Wrońska i Anna Nowak, którzy na jednym ładowaniu elektrycznego modelu Taycan zrealizowali wybrane eko zadanie.

20.10.2023 | przeczytano: 553 razy
Konkurs KTR 2023: wyniki

16 października, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication, Technology, Entertainment oraz najlepszą kampanię społeczną. 

18.10.2023 | przeczytano: 854 razy
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska

1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.

03.10.2023 | przeczytano: 624 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 107)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764