logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Porsche: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 98
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska

1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.

03.10.2023 | przeczytano: 77 razy
Mindspot poszerza obsługę Logitech o segment B2B

Mindspot Communication & Media od 2017 roku prowadzi działania komunikacyjne dla marek należących do szwajcarskiego Logitecha, światowego lidera w segmencie akcesoriów do pracy i rozrywki. Przez ostatnie 6 lat Mindspot realizował zadania komunikacji marketingowej dla marek Logitech, Logitech G, Astro Gaming, Blue Microphones oraz Ultimate Ears. Obejmowały one m.in. relacje z mediami, prowadzenie kanałów społecznościowych oraz działania z influencerami i content marketing. Agencja obsługiwała Logitech na rynku polskim, a od 2021 roku także na Litwie, Łotwie i Estonii.

07.09.2023 | przeczytano: 284 razy
Paulina Białoń awansuje w Walk Events

Paulina Białoń, dotychczasowa Event Coordinator, awansowała na stanowisko Event Executive w agencji Walk Events.

27.07.2023 | przeczytano: 362 razy
Potęga dziedzictwa - Puma x Porsche

Duet sportowych gigantów ponownie łączy siły prezentując wyjątkową kolekcję. Oparty na dotychczasowym sukcesie kolaboracji obu marek, najnowszy drop PUMA x PORSCHE LEGACY TURBO S, przedstawia obraz ponadczasowego DNA Porsche.

20.07.2023 | przeczytano: 376 razy
16 edycja Gdynia Design Days: podsumowanie i fotorelacjaZobacz fotorelację

Za nami 9 dni festiwalowych emocji. Jak wyglądała 16 edycja Gdynia Design Days? O czym rozmawialiśmy? Jakie poruszano tematy? Co wzbudzało najwięcej emocji? Czas na krótkie podsumowanie.

14.07.2023 | przeczytano: 628 razy (komentarzy: 1)
Iga Świątek dołącza do grona Przyjaciół Porsche w Polsce

Porsche Polska i liderka światowego rankingu WTA ogłaszają początek kilkuletniej współpracy. To nie pierwszy kontakt tenisistki z Porsche, w 2022 i 2023 roku triumfowała w turnieju WTA 500 w Stuttgarcie, dwukrotnie zdobywając główną nagrodę – samochód tej marki.

26.06.2023 | przeczytano: 396 razy
Platige Image przygotowało spot reklamowy Lamborghini Revuelto

Platige Image zrealizowało postprodukcję oraz cyfrowe efekty specjalne do spotu reklamowego najnowszego modelu legendarnej włoskiej marki. Dwuminutowy trailer, za którego produkcję odpowiada Karen Film oraz agencje Beyond the Line i Le Dictateur, w reżyserii Alessandro Paccianiego został nakręcony w Hiszpanii i rozpalił świat motoryzacji zapierającymi dech w piersiach efektami cyfrowymi i nowatorskim kunsztem artystycznym. W ciągu zaledwie kilku tygodni od premiery, klip zgromadził oszałamiającą liczbę czterech milionów wyświetleń od internautów z całego świata.

19.05.2023 | przeczytano: 452 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wystawy Gdynia Design Days 2023

Kilkanaście wystaw Gdynia Design Days 2023 to kilkanaście prób projektowego poszukiwania rozwiązań na światowe i lokalne wyzwania – zarówno te, które widzimy już teraz jak i  te, które dopiero mogą nadejść. Będą dostępne zarówno na terenie PPNT Gdynia, jak i w kilku lokalizacjach w przestrzeni miasta. Co dokładnie czeka nas w tym roku?

17.05.2023 | przeczytano: 390 razy
Sylwia Wojtkowska awansowała na Event Managera w Walk Events

Sylwia Wojtkowska, dotychczas Event Executive w agencji Walk Events, awansowała na stanowisko Event Managera. Z firmą związana jest od kwietnia 2022 roku. Obecnie odpowiedzialna jest za przygotowywanie ofert, kompleksową produkcję i realizację wydarzeń, budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami oraz współpracę z dostawcami.

17.04.2023 | przeczytano: 465 razy
Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu

Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony (zaczniemy zawody za 48 godz.), czerwony (brak pogody, ustalamy nowy termin eventu). Stawką w zawodach było łącznie 12 tysięcy euro.

20.03.2023 | przeczytano: 421 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 98)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764