logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Posterscope: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 50
Dentsu Aegis Network uruchamia agencję dentsu X

Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network Polska powołuje do życia agencję dentsu X – Events & Media, która będzie połączeniem spółek Red8 Events, Posterscope, Unlimited oraz działu mediowego Dentsu Aegis Network.

25.01.2019 | przeczytano: 171 razy
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

W trzecim kwartale 2018 sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? O tym Diana Polska, Marketing & PR Manager MyLED.

13.12.2018 | przeczytano: 278 razy
Effie Awards 2018: Pełne zestawienie wyników!Zobacz fotorelację

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, Jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips, wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

31.10.2018 | przeczytano: 1031 razy

Podczas wczorajszej gali konkursu Effie agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska - dom mediowy Carat oraz firmy iProspect, Isobar Polska i Posterscope - zostały nagrodzone czterema statuetkami: złotą, dwiema srebrnymi oraz brązową.

30.10.2018 | przeczytano: 199 razy
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.

16.10.2018 | przeczytano: 889 razy
6 nominacji do Effie dla Dentsu Aegis Network

Kampanie realizowane przez spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska uzyskały 6 nominacji  w konkursie Effie.

24.09.2018 | przeczytano: 299 razy
Golden Arrow: Wyróżnienia i nagrody 2018

Podczas gali 21 czerwca w Małej Warszawie zaprezentowano zwycięzców konkursu Golden Arrow. W tym roku przyznano 12 statuetek oraz 19 wyróżnień. Grand prix 2018 i statuetka Golden Arrow w kategorii e-mail marketing za projekt IKEA Family trafiły do agencji Loyalty Point.

02.07.2018 | przeczytano: 1121 razy
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.

22.06.2018 | przeczytano: 505 razy

Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.

12.06.2018 | przeczytano: 428 razy
Dwa brązowe miecze dla Isobar Poland Group w konkursie KTR

28 maja na scenie Teatru Polskiego odbyła się Gala KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce. Agencja Isobar Poland Group otrzymała brąz w kategorii Communication, podkategorii Out of Home za akcję „Date drive” zorganizowaną dla Škody Citigo. Brązem nagrodzono także spot promujący Skodę KAROQ z napędem 4x4 współrealizowany przez Isobar Poland Group.

04.06.2018 | przeczytano: 357 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 50)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764