logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstanie Warszawskie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Powstanie Warszawskie w zagranicznych mediach dzięki grze „Warsaw”

Produkowane w Polsce gry komputerowe podbijają w ostatnich latach świat i stają się tematem artykułów w międzynarodowych mediach. Powstanie Warszawskie, którego 75. rocznica wybuchu obchodzona będzie 1 sierpnia 2019 r., zostało od czasu ogłoszenia gry wspomniane w ponad 370 publikacjach na całym świecie, w tym tak znaczących mediach jak: Sueddeutsche Zeitung, GAMESPOT czy IGN. Wszystko to za sprawą gry WARSAW, która została przetestowana i opisana przez kluczowe zagraniczne media, każdorazowo komunikując kontekst wydarzenia – Powstania Warszawskiego.

31.07.2019 | przeczytano: 374 razy
PFN przedstawia spot na 100 lat Niepodległości. Na dzień przed 11 listopada

Polska Fundacja Narodowa w ramach promocji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości zaprosiła do współpracy Mela Gibsona. W spocie zaprezentowanym na dzień przed obchodami rocznicy tego wydarzenia, wolność jest porównana do domu – bezpiecznego, ciepłego i rodzinnego miejsca. Spot kierowany jest do odbiorców na całym świecie.

10.11.2018 | przeczytano: 810 razy
Specjalna ramówka Discovery Historia - 11 listopada

Specjalna oferta programowa DISCOVERY HISTORIA utworzona z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości przybliży widzom ważne wydarzenia i zasłużonych ludzi, którzy na stałe zapisali się na kartach naszej historii. Ciekawe programy, wybitne osobowości, a wśród nich Ci znani, m.in. generał Sikorski, generał Skalski, jak również Ci, o których wiele nie wiemy, a którzy dla naszej historii są niezwykle ważni jak pułkownik House czy zdolni piloci i naukowcy. Czas wyjaśnić to, co niewyjaśnione i poznać nieznane fakty.

09.11.2018 | przeczytano: 451 razy
Operacja Frantic 7: Epizody z Powstania w kampanii PFN dla obcokrajowców

W związku z obchodami 74. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego rusza przygotowana przez Polską Fundację Narodową kampania informacyjno-edukacyjna. Kampania, obok historii Powstania Warszawskiego, skoncentruje się m.in. na największej, jednorazowej akcji zrzutów w ramach Operacji Frantic 7, przeprowadzonej przez siły powietrzne Armii Amerykańskiej 18 września 1944 r. Działania komunikacyjne skierowane są przede wszystkim do mieszkańców Europy Zachodniej i USA.

02.08.2018 | przeczytano: 1199 razy
Znak Polski Walczącej: Prawdziwa historia „Kotwicy”

Wbrew pozorom znak „Polski Walczącej” jest nie tylko symbolem historycznym. Wykorzystywany także po wojnie, zyskał w wolnej Polsce „drugie życie” gosząc w przestrzeni publicznej na skalę nieporównanie większą niż w okresie okupacji. Czy moda na posługiwanie się „Kotwicą” służy pamięci o ludziach, którzy ją stworzyli i o ich walce? Jak doszło do powstania znaku i czy wiadomo kto jest jego autorem?

01.08.2018 | przeczytano: 6148 razy

Jury Grand Video Awards 2017 przyznało nominacje najbardziej kreatywnym i oryginalnym twórcom polskiego wideo w internecie. Do finału nominowano 59 materiałów wideo. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali - 12 października br. - w kinie Iluzjon w Warszawie.

06.10.2017 | przeczytano: 990 razy
Kampania PGE: Czy Powstanie Warszawskie dobrze komponuje się na reklamie?

Tuż przed 73 rocznicą Powstania Warszawskiego wydarzenie to zostało wykorzystane przez PGE w firmowej reklamie. Zawłaszczenie przez państwową spółkę wizerunku powstańca i płonącej Warszawy na użytek reklamowego visualu wywołało oburzenie i zażenowanie.

31.07.2017 | przeczytano: 1178 razy (komentarzy: 3)
Jesienne nowości i nowa oprawa w EskaTV

ESKA TV wprowadza jesienną ramówkę, w której znajdą się takie nowości, jak: „Przeleć z Pirowskim całą Europę, czyli imprESKA on tour”, „Przeglądarka” i „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy”. Od 1 października zmieni się także oprawa graficzna kanału.

01.10.2014 | przeczytano: 1078 razy
Bright Media dla Muzeum Powstania Warszawskiego

Najnowsza realizacja agencji BrightMedia to projekt stworzony z okazji 70. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Strona internetowa Warsawrising.eu powstała na zlecenie Muzeum Powstania Warszawskiego.

21.08.2014 | przeczytano: 1011 razy
Grey Group na 70. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego

GREY Group jest autorem wyjątkowej akcji społecznej upamiętniającej 70. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. W odpowiedzi na apel Jana Ołdakowskiego, dyrektora Muzeum PW, aby ludzie ustawiali w swoich komórkach alarmy na godzinę 17.00 w piątek, GREY stworzył specjalną aplikację „Minuta dla Warszawy”, która po ściągnięciu na telefon uruchamia w nim dźwięk syreny właśnie o godzinie „W”.

01.08.2014 | przeczytano: 969 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764