logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Practum Consulting: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Nowa farba Dekoral Effect 3in1 z wielokanałową kampanią

Marka Dekoral ruszyła z kampanią promującą nową farbę do ścian i sufitów - Dekoral Effect 3in1. Hasło „Odporna na niespodzianki, które przynosi życie” podkreśla funkcjonalne cechy farby, które skutecznie ochronią estetykę ścian przed różnymi zabrudzeniami. Kampania prowadzona jest w telewizji i w Internecie, w tym na platformach VOD i w social mediach.

06.06.2023 | przeczytano: 751 razy
Beckers z kampanią telewizyjną

Marka Beckers rozpoczęła kampanię reklamową promującą ceramiczne farby Beckers Designer Collection. Kampania nawiązuje do filozofii dobrego mieszkania, polegającej na dążeniu do umiaru oraz domu jako miejsca pozytywnych emocji. Kampanijne spoty Beckersa można obejrzeć w telewizji i Internecie, w tym w social mediach.

23.05.2023 | przeczytano: 457 razy

Agencja Practum Consulting będzie realizować działania z zakresu PR produktowego dla marek należących do międzynarodowego koncernu PPG. W szczególności, Practum będzie prowadzić relacje z mediami na rzecz farb i innych rozwiązań dekoracyjnych w domu i w przydomowej przestrzeni marek Tikkurila, Beckers, Dekoral i Drewnochron. Agencja dotychczas obsługiwała brandy należące do Grupy Tikkurila, a w wyniku przetargu objęła opieką także inne marki z rozszerzonego portfolio połączonych biznesów PPG Deco Polska i Tikkurila Polska.

14.02.2023 | przeczytano: 386 razy
­Betfan i balonik oczekiwań w kampanii przed mundialem - „Zakład? Zakład!”

Ruszyła nowa kampania marketingowa BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, przez którą chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy. „Koń na drzewie”, „Poranna zaprawa”, „Siwy bajerant” i „Laga na Robercika” – takie tytuły noszą najnowsze spoty, w których można podziwiać aktorskie umiejętności ambasadora BETFAN - Mariusza Pudzianowskiego. Towarzyszy mu „Człowiek Koń” - live brand hero marki i jednocześnie alter ego konia Betfana, którego Pudzian jest właścicielem, a bukmacher sponsorem tytularnym.

09.11.2022 | przeczytano: 731 razy
­Betfan z kampanią „Lewy Guuurom”

BETFAN, legalny polski bukmacher, uruchomił kampanię promocyjną we współpracy z TVP Sport wokół plebiscytu Złota Piłka. W ramach akcji „Lewy Guuurom” bukmacher przygotował zakład specjalny, w którym najlepszy polski piłkarz zwyciężył jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem laureata głosowania dziennikarzy sportowych z całego świata. Oferta jest dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej TVP Sport oraz stałych graczy bukmachera. Kampanię wspierają działania promocyjne na TVPSport.pl, działania PR oraz w social mediach.

25.11.2021 | przeczytano: 749 razy
Jim Beam z nietypową promocją na barce w Gdańsku

Jim Beam w ramach polskiej odsłony kampanii „Always welcome” organizuje w Gdańsku wyjątkowy i jedyny taki w Polsce koncert MROZU – na płynącej po Motławie barce. Występ odbędzie się 3 września w ramach ogólnopolskiej trasy „Jim Beam Welcome Sessions Tour”. Barka, na której wystąpi MROZU wraz z zespołem wyruszy o godzinie 19.00 z przystani przy Długim Pobrzeżu 12, tuż obok Zielonego Mostu. Jednostka z muzykami na pokładzie popłynie w górę rzeki wzdłuż gdańskiej Starówki, a potem wróci tą samą trasą, by jak najwięcej fanów mogło zobaczyć ten niezwykły koncert.

27.08.2021 | przeczytano: 938 razy
Betfan z nową „Extra Pensją dla trenera”

BETFAN ruszył z nową edycją akcji marketingowej „Extra Pensja dla trenera”, czyli wypłaty 50 tys. zł trenerowi piłkarskiej Ekstraklasy, który jako pierwszy opuści sam lub straci stanowisko. W akcję bukmacher zaangażuje też kibiców, a jej promocja będzie się toczyła w internecie - na kanałach social media, w serwisie Betfan.pl oraz na Interia.pl. Według analiz BETFAN trenerami, którzy jako pierwsi pożegnają się ze swoimi drużynami są Michał Probierz z Cracovii, Adam Majewski ze Stali Mielec lub Kamil Kiereś z Górnika Łęczna.

10.08.2021 | przeczytano: 502 razy
Mrozu ambasadorem kampanii Jim Beam Always Welcome

Łukasz Mróz, artysta znany jako MROZU,  został polskim ambasadorem Jim Beam, w ramach największej w historii kampanii wizerunkowej tej marki, prowadzonej pod hasłem Jim Beam Always Welcome. W jej globalnej odsłonie biorą udział gwiazdy muzyki światowego formatu, jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice. Kampania promocyjna, wykorzystująca bogaty materiał wideo, połączona jest z wydarzeniami letnimi, w tym koncertami gwiazd, aktywnościami w punktach sprzedaży i lokalach oraz działaniami PR.

23.07.2021 | przeczytano: 508 razy
Mamastudio dla nowej marki bukmacherskiej Betfan

Mamastudio jest autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej BETFAN, nowej marki na polskim rynku bukmacherskim. Agencja zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które BETFAN prowadzi swoją działalność. Bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

16.05.2019 | przeczytano: 1374 razy
Practum dla konkursu Miss Earth Poland 2018

Agencja PR, Practum Consulting, prowadzi biuro prasowe konkursu piękności Miss Earth Poland 2018. Agencja odpowiada za kontakty z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi, by jak najszerzej docierać z ideą konkursu i wartościami, które promuje. Gala polskiej edycji wydarzenia odbędzie się  6 września br. Zdobywczyni tytułu Miss Earth Poland 2018 będzie reprezentować Polskę na międzynarodowym finale Miss Earth, który zorganizowany zostanie w listopadzie na Filipinach.

03.09.2018 | przeczytano: 1267 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764