logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracuj: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 635
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres

Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka otwiera się 20 kwietnia w lubelskim SKENDE, a w kolejnych tygodniach także w warszawskim Wola Parku (6 – 11 maja), Porcie Łódź (13 – 18 maja) i wrocławskiej Alei Bielany (20 maja – 1 czerwca). Tym samym Ingka Centres udowadnia odwiedzającym, że można trenować bez dźwigania ciężarów. Program skierowany jest do całych rodzin, aby inspirować wszystkie pokolenia do podejmowania aktywności intelektualnej i prowadzenia zdrowego stylu życia, sprzyjającego zachowaniu wysokiej sprawności umysłowej.

18.04.2024 | przeczytano: 136 razy
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi

Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.

17.04.2024 | przeczytano: 202 razy
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024

Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.

10.04.2024 | przeczytano: 517 razy
Canon Colorstream 8110 i Colorstream 8200: nowe maszyny atramentowe

Drupa Media Conference, Düsseldorf, Germany, 09.00h CET 26th March 2024 – Po dotychczasowym sukcesie serii szybkich, rolowych maszyn atramentowych - ColorStream 8000 - firma Canon rozszerza dziś tę serię o dwa nowe modele: ColorStream 8200 i 8110. ColorStream 8200 to obecnie najbardziej wydajny model serii z maksymalną prędkością pracy równą 200 metrów/min. Z kolei ColorStream 8110 drukujacy z prędkością 110 metrów/min jest idealnym rozwiązaniem dla szerokiego grona dostawców usług druku, którzy chcą zainwestować w nowe urządzenie ColorStream, zachowując dotychczasowy sprzęt do finishingu.

05.04.2024 | przeczytano: 284 razy
Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120

Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od kilku miesięcy pracuje w jednym z trzech warszawskich oddziałów Druk24h. Obecnie – jak informuje jej kierownictwo – działa na pełne dwie zmiany przez wszystkie dni tygodnia. Realizuje różne zlecenia o charakterze komercyjnym - od jednej sztuki do nakładów sięgających setek czy nawet tysięcy egzemplarzy.

28.03.2024 | przeczytano: 528 razy
Jacek Żerdziński dołączył do zespołu Holo Events

Do struktur agencji HOLO dołączył Jacek Żerdziński, którego zadaniem jest wsparcie zespołu i jego rozwój, a także zwiększenie świadomości marki HOLO Events jako agencji o szerokich kompetencjach.

15.03.2024 | przeczytano: 248 razy
Kerris wygrywa przetarg na obsługę social media the:protocol

Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w obszarze mediów społecznościowych theprotocol.it – innowacyjnej platformy rekrutacyjnej skierowanej do specjalistów z sektora IT i technologii, będącej częścią Grupy Pracuj.

08.03.2024 | przeczytano: 289 razy
Grupa PMPG Polskie Media: przegląd opcji strategicznych

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zakończył przegląd opcji strategicznych. Jego efektem ma być przygotowanie strategii rozwoju, która będzie zakładać m.in. dalszą transformację Grupy i skupienie się na budowaniu zdywersyfikowanego portfolio dóbr cyfrowych wytwarzanych w oparciu o własne zasoby jak i nabywane poprzez inwestycje, w tym także na zasadzie transakcji media for equity. Grupa będzie chciała również postawić na rozwijanie dotychczasowych aktywów poprzez zewnętrzne inwestycje. Nowa strategia ma zostać opublikowana w I połowie 2024 roku.

06.03.2024 | przeczytano: 332 razy
Jakub Rybski w dziale informacji RMF FM

1 marca do zespołu dziennikarzy RMF FM dołączył Jakub Rybski. Pracuje jako reporter w warszawskim oddziale radia.

01.03.2024 | przeczytano: 521 razy
Gin Bombay Sapphire z kampanią „Zanurz się w kreatywności”

Bombay Sapphire po raz kolejny inspiruje, zachęca do kreatywności i wychodzenia poza schematy. Tym razem, w ramach kampanii „Zanurz się w kreatywności”, marka nawiązała współprace z 6 artystami – Filipem „Rybskie” Popikiem, Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores. Kampania obejmuje również współpracę z wyjątkową, immersyjną przestrzenią w Warszawie Melt Museum, a także szereg działań w digitalu. Projekt „Zanurz się w kreatywności” trwa od 26.02 do 25.03.2024 r.

26.02.2024 | przeczytano: 521 razy
1 2 3
Strona 1/64 (artykułów: 635)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764