logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prepare: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Rusza nowa kampania Kross promująca rowery elektryczne

W piątek 19 maja rusza nowa, ogólnopolska kampania wizerunkowa marki KROSS, w której polski producent prezentuje rowery elektryczne dostępne dla wszystkich dzięki atrakcyjnemu finansowaniu. Zakupy rowerów dostępne będą z odroczonym terminem płatności. W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, przygotowano także kreacje do działań w Internecie. Rowery elektryczne to obecnie najszybciej rosnący segment jednośladów. Badania pokazują, że 1/3 ankietowanych Polaków planuje kupić w tym roku rower, natomiast wśród klientów zainteresowanych rowerami ze wspomaganiem elektrycznym, co trzecia osoba deklaruje wybór marki KROSS. Oferta handlowa KROSS oraz szerokozasięgowa kampania to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów, a także kontynuacja działań wizerunkowych prowadzonych pod hasłem: KROSS. NIC NIE MUSISZ, WSZYSTKO MOŻESZ.

18.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 1063 razy
Sony wprowadza nowy, pełnoklatkowy aparat ZV E1 — narzędzie dla wideoblogerów

Firma Sony wprowadza na rynek nowy aparat z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu i wymiennymi obiektywami ZV-E1, przeznaczony dla autorów wideoblogów, którzy pragną tworzyć lepsze materiały. Ten nowy, zaawansowany technologicznie model plasuje się na szczycie gamy aparatów Sony do vlogowania. Współpracuje z wymiennymi obiektywami Sony z mocowaniem typu E[i], odznacza się wysoką czułością i umożliwia nagrywanie filmowego obrazu z bogatymi przejściami tonalnymi i niskim poziomem szumu. Najmniejsze na świecie wymiary i waga[ii] oznaczają wyjątkową mobilność, co w połączeniu z wyrafinowanymi możliwościami zapewnia maksymalną uniwersalność i twórczą swobodę.

31.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 672 razy
Kross: sezon rowerowy z nową odsłoną kampanii „Nic nie musisz. Wszystko możesz”

W marcu rusza nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów KROSS. Marka rozpoczyna sezon po raz kolejny motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze. W dobie inflacji oraz wysokich cen paliw, to właśnie rower ma szansę stać się głównym środkiem transportu podczas codziennych dojazdów oraz świetnym sposobem na weekendowe i wakacyjne wyjazdy. Kreacje przedstawiają pasjonatów rowerów na rowerach górskich, gravelach oraz rowerach miejskich. Po raz kolejny KROSS dużą uwagę w komunikacji poświęca innowacyjnej kategorii EBIKE.

09.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 749 razy

Średnia wartość koszyka zakupowego w 13 największych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2022 roku o blisko 30 zł, czyli 12,5%. Takie są wnioski z najnowszego raportu autorstwa ASM Sales Force Agency, w którym agencja badała wpływ inflacji na politykę cenową w sieciach handlowych w ubiegłym roku. Podwyżki zaserwowały konsumentom wszystkie z 13 badanych sieci. Wyraźnie widać, że ceny produktów, które zawsze były kluczowe dla kupujących, w obliczu nowej sytuacji geopolitycznej i ekonomicznej, w ubiegłym roku jeszcze bardziej zyskały na znaczeniu.

02.02.2023 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 631 razy
Rusza nowa kampania wizerunkowa Grupy Olewnik

Już jutro rusza ogólnopolska, telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę OLEWNIK - „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!” W ramach akcji promowane będą najwyższa jakość i niedościgniony smak Suchej Krakowskiej z Szynki oraz przywiązanie producenta do tradycji. Wykorzystując dwuznaczność słów i sytuacji OLEWNIK w zabawny sposób wprowadza nas w swój świat czerpiący z tradycji w nowoczesnym stylu. Spoty w kilku wersjach emitowane będą w telewizjach TVN, TVP i Polsat w listopadzie oraz grudniu. To kolejna odsłona działań prezentujących nową strategię Grupy OLEWNIK, która czerpiąc z wieloletniego doświadczenia, tworzy najlepsze na rynku produkty.

18.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 415 razy
Ruszyła druga edycja kampanii edukacyjnej Rowerowa Rewolucja

Badania konsumenckie, artykuły, webinar, działania w social mediach a także spot filmowy. W ten sposób Polskie Stowarzyszenie Rowerowe przekonuje Polaków, że warto dla zdrowia i lepszego samopoczucia przesiąść się na rower – zwłaszcza elektryczny. Szczególnie w czasach drogiego paliwa. W ramach nowej edycji kampanii edukacyjnej „Rowerowa Rewolucja” swoją premierę miał dzisiaj spot, w którym dwójka zadowolonych rowerzystów prezentuje zalety i przewagi e-bike’ów. Jedną z nich jest obniżenie domowych wydatków na transport i mobilność. Z takim stwierdzeniem zgodziło się 60% uczestników badania przeprowadzonego w ramach „Rowerowej Rewolucji”. Kampania prowadzona przez PSR potrwa do sierpnia.

30.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 394 razy
Startuje największa kampania wizerunkowa w historii polskiego producenta rowerów Kross

W piątek 1 kwietnia rusza największa w historii KROSS, międzynarodowa kampania wizerunkowa polskiego producenta rowerów. Hasłem „NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ” marka chce zmotywować do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze. KROSS mówi o naturalnej potrzebie wolności, tak potrzebnej w dzisiejszych czasach. Nowa kampania wizerunkowa KROSS to spoty telewizyjne i radiowe oraz kreacje prezentowane w Internecie i na ekranach kin. Kampania rozpocznie się w kwietniu a jej przekazy trafią do odbiorców w Polsce, Czechach i na Słowacji.

31.03.2022 | Z rynku | przeczytano: 1302 razy (komentarzy: 25)
Sony wprowadza aparat α7 IV

Oferta Sony powiększy się ponadto o dwie nowe lampy błyskowe rozwijające zaawansowany system oświetlenia Alpha

25.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 542 razy
Nowa pełnoklatkowa kamera Sony FX3

Firma Sony oficjalnie zapowiedziała nową kamerę FX3 (model ILME-FX3). Łączy ona najlepszą na rynku cyfrową technologię kinową z zaawansowanymi funkcjami przetwarzania obrazu z aparatów bezlusterkowych Alpha, nadając obrazowi prawdziwie filmowy wygląd.

26.02.2021 | Z rynku | przeczytano: 833 razy
PKN Orlen dołącza do Kross jako sponsor tytularny Kross Racing Team

Dynamiczny rozwój i kolejne sukcesy, w tym zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich – to plan jednej z najlepszych grup kolarstwa górskiego na świecie z Mają Włoszczowską na czele. Drużyna od lat wspierana przez polskiego producenta rowerów KROSS, zyskała nowego sponsora tytularnego – PKN ORLEN. W składzie KROSS ORLEN Cycling Team są Maja Włoszczowska, Czech Ondrej Cink oraz Bartłomiej Wawak.

25.02.2021 | Z rynku | przeczytano: 586 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764