logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prestashop: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14

3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo zatłoczonych stron internetowych i wpływają na szybsze ładowanie witryn.

30.11.2022 | przeczytano: 334 razy

Edrone – firma oferująca rozwiązania CRM, Marketing Automation i Voice Commerce oraz PrestaShop, jedna z najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce, nawiązały współpracę. Użytkownicy edrone będą mogli zintegrować swoje konto z narzędziami PrestaShop.

03.11.2022 | przeczytano: 173 razy

PrestaShop ogłasza wprowadzenie PrestaShop Marketing with Google, nowego dodatku do pakietu PrestaShop Essentials. Współpraca pozwoli sklepom działającym na platformie PrestaShop zwiększyć swoją widoczność dla klientów w sieci. Łatwa integracja sklepu internetowego z Google umożliwi promowanie produktów wśród milionów nowych kupujących przed rozpoczynającym się sezonem świątecznym.

02.12.2021 | przeczytano: 300 razy
Prestashop otwiera polski oddział z Matthieu Bondu na czele

PrestaShop powołuje lokalny oddział odpowiedzialny za nasz rynek. Na jego czele stanął Matthieu Bondu. Nowy zespół skupi się na rozwijaniu komunikacji marki, dopasowaniu rozwiązań do lokalnych potrzeb oraz rozbudowie społeczności e-sprzedawców. Nad Wisłą z PrestaShop korzysta niemal 25 tysięcy sklepów internetowych, a na całym świecie ponad 300 tysięcy. W 2020 roku wygenerowały one obroty wynoszące równowartość powyżej 100 miliardów złotych.

19.03.2021 | przeczytano: 981 razy

Facebook i Instagram mają już 1,7 mld aktywnych użytkowników. W Polsce korzysta z nich nawet trzech na czterech internautów. W dobie pandemii i przyspieszonego wzrostu e-commerce media społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem bezpośredniej sprzedaży. Aby ułatwić interakcje z klientami, zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz zaopatrzeniem sklepów internetowych platforma PrestaShop wprowadziła nowy moduł. Umożliwia on kompleksową integrację kont na Facebooku i Instagramie z e-sklepem.

16.02.2021 | przeczytano: 401 razy

Z narzędzi analitycznych do zarządzania sklepami internetowymi korzysta nawet dwóch na trzech e-sprzedawców. Dane mają bowiem w branży e-commerce kluczowe znaczenie. Same liczby nie wystarczą jednak, aby poprawiać doświadczenia klientów i wyniki sklepu. Potrzebna jest również odpowiednia ich interpretacja. Dlatego firma PrestaShop wprowadziła nowe narzędzie – moduł analityczny PrestaShop Metrics, który skupia w jednym miejscu informacje z kilku źródeł, potrzebne do zarządzania e-sklepem.

08.10.2020 | przeczytano: 527 razy
Prestashop z Sarota PR

Marka jednej z najpopularniejszych w Polsce platformy do tworzenia i prowadzenia sklepów internetowych – PrestaShop – zdecydowała się na skorzystanie z usług agencji SAROTA PR.

27.08.2020 | przeczytano: 581 razy
Prestashop: Cykl konferencji o e-commerce

Wartość polskiego rynku e-commerce w 2019 roku wyniosła 50 mld złotych. Ubiegłoroczne prognozy mówiły również, że na koniec 2020 roku będzie to nawet o 20 mld złotych więcej[1]. Pandemia koronawirusa i spowodowane przez nią ograniczenia w handlu tradycyjnym sprawiły jednak, że w końcowym rozrachunku sektor e-commerce prawdopodobnie zyska jeszcze więcej.

25.06.2020 | przeczytano: 564 razy
Semcore pierwszym polskim partnerem Prestashop

E-commerce rozwija się w szaleńczym tempie, co wynika ze stale rosnących potrzeb konsumentów i zwiększających się możliwości sprzedawców internetowych. Polscy e-sprzedawcy mogą teraz liczyć na dodatkowe wsparcie, jakie zapewni im współpraca agencji Semcore z PrestaShop.  

22.10.2019 | przeczytano: 874 razy
Prestashop i Woocommerce dominują w polskim e-commerce

PrestaShop jest najpopularniejszym silnikiem e-commerce w Polsce – wykorzystuje go 52 proc. właścicieli sklepów i programistów e-commerce. 39 proc. wskazań zanotował z kolei WooCommerce. W sumie, jak wynika z badań - oba te rozwiązania mają ponad 90 procent rynku! Dla właścicieli sklepów i developerów e-commerce w Polsce przede wszystkim liczy się wydajność i bezpieczeństwo działania ich sklepów. To najważniejsze wnioski z badania polskiego rynku e-commerce, które przeprowadziła firma hostingowa Linuxpl.com.

10.06.2019 | przeczytano: 853 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764