logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prezentmarzeń: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Styl życia współczesnych Polaków [INFOGRAFIKA]

Serwis Prezentmarzeń realizując badanie „Styl życia Polaków” sprawdził jak oceniamy swoją obecną jakość życia i co mogłoby ją poprawić. Zweryfikował także jaki tryb życia prowadzimy i jak się postrzegamy oraz co motywuje nas do wprowadzania zmian w codziennym funkcjonowaniu.

05.05.2023 | przeczytano: 1236 razy

Ponad 80% zapytanych Polaków w trakcie wakacyjnych urlopów korzysta z różnych form aktywności. Co trzeci odwiedza parki rozrywki, 29% wybiera zwiedzanie ciekawych miejsc i lokalnych atrakcji, a 21% stawia na aktywności fizyczne, najchętniej sporty wodne. Dla 19% respondentów optymalną formą letniego wypoczynku jest pasywny relaks. Tak wynika z badania „Zwyczaje urlopowe Polaków – lato 2022” zrealizowanego przez serwis Prezentmarzeń.

18.08.2022 | przeczytano: 667 razy
Walentynkowe wydatki Polaków

Dzień zakochanych sprzyja wzrostowi sprzedaży zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych. Ponad 60% Polaków zapytanych przez serwis Prezentmarzeń uważa, że jesteśmy hojni z okazji Walentynek. Według co trzeciego respondenta wybierając upominki dla drugiej połowy mamy gest, bo chcemy pokazać, że zależy nam, chociaż czasem nas na to nie stać. Na atrakcję z okazji dnia zakochanych 31% zapytanych Polaków jest gotowa wydać do 100 zł, 41% od 100 do 300 zł.

10.02.2022 | przeczytano: 681 razy
Funzeum - interaktywne muzeum z pogranicza sztuki, iluzji i rozrywki nową atrakcją Śląska

Już wkrótce w Gliwicach zostanie otwarty unikalny na skalę Polski obiekt edukacyjno - rozrywkowy. Funzeum, czyli muzeum wykorzystujące nowoczesną technologię cyfrową, zaoferuje odwiedzającym niezwykłe efekty wizualne oraz interaktywną zabawę. Do dyspozycji gości zostanie oddanych ponad 50 multisensorycznych instalacji umożliwiających zrozumienie działania światła i kolorów.

03.12.2021 | przeczytano: 1539 razy
Ile Polacy wydają na rozrywki jesienią? [INFOGRAFIKA]

Jesienny spadek nastroju poprawiamy sobie chętnie korzystając z miejskich rozrywek i przyjemności. Niestety, aż 44% zapytanych Polaków deklaruje, że ma zbyt mały budżet na preferowaną formę rozrywki. Średnio, jak wynika z odpowiedzi 43% respondentów badania „Nastroje Polaków a formy spędzania czasu wolnego”, na aktywności w czasie wolnym wydajemy obecnie od 100 do 300 zł miesięcznie. Głównym kryterium wyboru atrakcji dla 43% Polaków jest cena.

09.11.2021 | przeczytano: 988 razy
Kim jest HENRY, przedstawiciel nowej generacji konsumentów? [INFOGRAFIKA]

Coraz silniejszą grupą konsumentów, która wyrosła między generacją Z i Y stanowią w Polsce przedstawiciele pokolenia HENRY. Cenią sobie wygodne życie, aktywnie korzystają z gadżetów technologicznych, a w obszarze rozrywki poszukują adrenaliny. Chętnie kolekcjonują przeżycia. Kim jest w rzeczywistości polski HENRY, czyli z ang. High Earner Not Rich Yet, sprawdził serwis Prezentmarzeń, którego co drugi klient to przedstawiciel pokolenia „Henryków”.

06.10.2021 | przeczytano: 1462 razy
Ile wydajemy na rozrywki w pandemii?

Serwis Prezentmarzeń realizując sondę „Covidowe rozrywki Polaków” sprawdził jak pandemia wpłynęła na wydatki przeznaczane na spędzanie czasu wolnego. Jak pokazały wyniki, co drugi respondent uważa, że nie wydajemy w pandemii wcale mniej na rozrywkę miesięcznie, tylko zamieniliśmy ją na wersję online. Według 55% zapytanych Polaków średnio przeznaczamy na ten cel od 100 do 200 zł miesięcznie, zdaniem 21% powyżej 300 zł. W opinii 23% tylko do 50 zł, bo musimy obecnie oszczędzać.

07.05.2021 | przeczytano: 905 razy
Walentynkowa kampania od AMS Digital

AMS we współpracy z firmami Samsung i Polkomtel, operatorem marki Plus przygotował wyjątkową kampanię dla zakochanych. Na cyfrowych nośnikach AMS zlokalizowanych w centrach miast – Digital Citylightach i Digital Cityscreenach – będzie można wyrazić swoje uczucia z okazji Walentynek.

05.02.2021 | przeczytano: 607 razy
Polacy nauczyli się doceniać możliwość aktywnego spędzania czasu

Według co trzeciego Polaka zapytanego przez serwis Prezentmarzeń, pandemia zmieniła nasze podejście nie tylko do pracy zdalnej, ale przede wszystkim sprawiła, że nauczyliśmy się doceniać możliwość aktywnego spędzania czasu.

09.06.2020 | przeczytano: 1720 razy
Walentynkowy handel, czyli ile i na co wydajemy?

Święto zakochanych sprzyja wzrostowi sprzedaży zarówno w Internecie, jak w sklepach stacjonarnych. Z badania przeprowadzonego przez serwis Prezentmarzeń na próbie 1003 respondentów w styczniu br. wynika, że aż 82% Polaków planuje obchodzić Walentynki. Ile jesteśmy skłonni wydać z okazji dnia zakochanych i jakie prezenty zyskują popularność?

13.02.2020 | przeczytano: 1209 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764