logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prezentmarzeń: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36
Walentynki to Święto Miłości, nie tylko zakochanych

Walentynki, znane jako święto zakochanych, ewoluują w Polsce stając się okazją do celebrowania nie tylko romantycznych relacji, ale także przyjaźni oraz samodzielnego obdarowywania się. Zmiana norm kulturowych jest zauważalna – młodsze pokolenia kładą większy nacisk na wspólne przeżywanie pięknych chwil.

11.02.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 556 razy
Prezenty - komu, jakie i za ile?

Święta Bożego Narodzenia to czas, w którym Polacy z radością obdarowują swoich bliskich prezentami, dzieląc się uczuciami i tworząc niezapomniane wspomnienia. Badanie „Sztuka przeżywania Świąt według Polaków” ujawnia emocje towarzyszące obdarowywaniu oraz preferencje zakupowe. Jakimi kryteriami kierują się Polacy podczas wyboru prezentów, a także jak ważne są więzi rodzinne w tym wyjątkowym okresie?

09.12.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 451 razy
Jak wręczać i przyjmować prezenty biznesowe?

Wręczanie i przyjmowanie prezentów biznesowych wymaga umiejętności oraz znajomości odpowiednich zasad savoir - vivre, które podkreślają profesjonalizm i szacunek wobec drugiej strony. Oto kilka kluczowych zasad, które mogą pomóc zarówno w dawaniu, jak i odbieraniu biznesowych upominków.

29.11.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1414 razy (komentarzy: 1)
Jakie kwoty przeznacza się na prezenty w biznesie?

Prezenty biznesowe odgrywają istotną rolę w budowaniu relacji zawodowych. Jednak jaką wartość finansową powinny mieć takie upominki, by były odpowiednio docenione, a jednocześnie nie naruszały etykiety biznesowej? Wyniki najnowszego badania rzucają światło na preferencje i praktyki związane z wartością prezentów w świecie biznesu.

27.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 659 razy
Styl życia współczesnych Polaków [INFOGRAFIKA]

Serwis Prezentmarzeń realizując badanie „Styl życia Polaków” sprawdził jak oceniamy swoją obecną jakość życia i co mogłoby ją poprawić. Zweryfikował także jaki tryb życia prowadzimy i jak się postrzegamy oraz co motywuje nas do wprowadzania zmian w codziennym funkcjonowaniu.

05.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 1965 razy

Ponad 80% zapytanych Polaków w trakcie wakacyjnych urlopów korzysta z różnych form aktywności. Co trzeci odwiedza parki rozrywki, 29% wybiera zwiedzanie ciekawych miejsc i lokalnych atrakcji, a 21% stawia na aktywności fizyczne, najchętniej sporty wodne. Dla 19% respondentów optymalną formą letniego wypoczynku jest pasywny relaks. Tak wynika z badania „Zwyczaje urlopowe Polaków – lato 2022” zrealizowanego przez serwis Prezentmarzeń.

18.08.2022 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 724 razy
Walentynkowe wydatki Polaków

Dzień zakochanych sprzyja wzrostowi sprzedaży zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych. Ponad 60% Polaków zapytanych przez serwis Prezentmarzeń uważa, że jesteśmy hojni z okazji Walentynek. Według co trzeciego respondenta wybierając upominki dla drugiej połowy mamy gest, bo chcemy pokazać, że zależy nam, chociaż czasem nas na to nie stać. Na atrakcję z okazji dnia zakochanych 31% zapytanych Polaków jest gotowa wydać do 100 zł, 41% od 100 do 300 zł.

10.02.2022 | Z rynku | przeczytano: 770 razy
Funzeum - interaktywne muzeum z pogranicza sztuki, iluzji i rozrywki nową atrakcją Śląska

Już wkrótce w Gliwicach zostanie otwarty unikalny na skalę Polski obiekt edukacyjno - rozrywkowy. Funzeum, czyli muzeum wykorzystujące nowoczesną technologię cyfrową, zaoferuje odwiedzającym niezwykłe efekty wizualne oraz interaktywną zabawę. Do dyspozycji gości zostanie oddanych ponad 50 multisensorycznych instalacji umożliwiających zrozumienie działania światła i kolorów.

03.12.2021 | Z rynku | przeczytano: 1756 razy
Ile Polacy wydają na rozrywki jesienią? [INFOGRAFIKA]

Jesienny spadek nastroju poprawiamy sobie chętnie korzystając z miejskich rozrywek i przyjemności. Niestety, aż 44% zapytanych Polaków deklaruje, że ma zbyt mały budżet na preferowaną formę rozrywki. Średnio, jak wynika z odpowiedzi 43% respondentów badania „Nastroje Polaków a formy spędzania czasu wolnego”, na aktywności w czasie wolnym wydajemy obecnie od 100 do 300 zł miesięcznie. Głównym kryterium wyboru atrakcji dla 43% Polaków jest cena.

09.11.2021 | Z rynku | przeczytano: 1540 razy
Kim jest HENRY, przedstawiciel nowej generacji konsumentów? [INFOGRAFIKA]

Coraz silniejszą grupą konsumentów, która wyrosła między generacją Z i Y stanowią w Polsce przedstawiciele pokolenia HENRY. Cenią sobie wygodne życie, aktywnie korzystają z gadżetów technologicznych, a w obszarze rozrywki poszukują adrenaliny. Chętnie kolekcjonują przeżycia. Kim jest w rzeczywistości polski HENRY, czyli z ang. High Earner Not Rich Yet, sprawdził serwis Prezentmarzeń, którego co drugi klient to przedstawiciel pokolenia „Henryków”.

06.10.2021 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1836 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 36)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764