logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pride: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month

Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza, ChilliZet, AMS, Move TV, Vibez i Glamour.

19.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 237 razy
Kubota świętuje Pride Month nową kampanią

Polska marka wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 256 razy
Pride Month – marketingowy chwyt, czy szczery wyraz solidarności?

Czerwiec to tradycyjnie już miesiąc poświęcony solidarności z osobami LGBTQ+. Podczas Pride Month (Miesiąca Dumy), szczególnie pokazywana jest solidarność, a wiele firm przyodziewa tęczowe barwy, zmienia logotypy, wprowadza produkty limitowane. Czy jednak na pewno idziemy w dobrym kierunku? Czy znowu mamy do czynienia z kolejnym chwytem marketingowym, który nie zmienia niczego w społeczeństwie, a wręcz je dzieli? „Szczerzenie wiedzy w temacie tolerancji dla różnych grup społecznych nadal jest w Polsce potrzebne. Aby przyznać się do bycia gejem, wciąż trzeba odwagi i ugruntowanej pozycji” – mówi Jakub B. Bączek, trener mentalny.

29.05.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 519 razy
Grupa Lego świętuje Pride Month: kampania Pieces of Me z Rolling Stone

W związku z tegorocznymi obchodami Miesiąca Dumy, Grupa LEGO podjęła współpracę z wielokrotnie nagradzaną aktorką i producentką Samirą Wiley. Samira ramię w ramię z certyfikowanymi budowniczymi LEGO, współtworzyła imponujący autoportret składający się z ponad 41 000 klocków, który odzwierciedla jej osobowość i doświadczenia życiowe w radosny, kreatywny sposób.

27.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 536 razy
Kampania Converse we współpracy ze społecznością LGBTQIA+

Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+. Oprócz specjalnej kolekcji butów i ubrań, Converse zaplanował liczne inicjatywy i aktywacje skierowane do szerokiego grona odbiorców.

06.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 609 razy

TVN Warner Bros. Discovery celebruje Miesiąc Dumy. Polski lider rynku medialnego dołącza do globalnych obchodów Pride Month w Warner Bros. Discovery i organizuje liczne inicjatywy wewnętrzne – m.in. wspólne szycie flag sojuszniczych czy warsztaty na temat inkluzywności. Miesiąc Dumy będzie obfitować także w propozycje programowe dla widowni – m.in. premiery oraz specjalne kolekcje tematyczne filmów i seriali związanych ze społecznością LGBTQ+ w Playerze, HBO Max, Vod.pl oraz TVN24 GO. Realizowane działania są elementem misji Diversity, Equity & Inclusion w TVN WBD – firmie, która na co dzień propaguje kulturę otwartości i szacunku.

02.06.2023 | Świat mediów | przeczytano: 354 razy
Kubota świętuje Pride Month

Marka klapków, skarpet i odzieży po raz kolejny wystartowała z kampanią w ramach tegorocznego Pride Month. Tym razem zaprasza do siania kolorowych łąk kwietnych i startuje z wielokanałową kampanią “Tęczniej z dumy”.

02.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 714 razy

W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt Diversity Tracker redakcji newsowej.

03.02.2023 | Świat mediów | przeczytano: 463 razy

W czerwcu TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pierwsze miejsce na podium - główny nadawca rynku osiągnął udział w widowni na poziomie 25,2%. Czerwiec był też dobrym miesiącem dla stacji TVN, która uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie BIG5 (SHR: 9,02%) oraz dla kanałów tematycznych z portfolio nadawcy. Stacja TVN24 była szóstym najchętniej oglądanym kanałem spośród wszystkich dostępnych w telewizji i liderem w kategorii telewizji informacyjnych (SHR: 3,2%). TVN Style (SHR: 0,68%) utrzymała pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych. TVN Warner Bros. Discovery osiągnęła też w minionym miesiącu świetne wyniki w segmencie digital.

08.07.2022 | Świat mediów | przeczytano: 484 razy
Grupa TVN i HBO Max Polska rozpoczynają obchody Pride Month

Grupa TVN i HBO Max Polska dołączają do globalnych obchodów miesiąca dumy w Warner Bros. Discovery. Lider rynku medialnego w Polsce zainicjował Pride Month podpisaniem Karty Różnorodności i dołączył do inicjatywy Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Nawiązana współpraca oraz podpisanie dokumentu jest elementem realizacji polityki Diversity, Equity & Inclusion w firmie oraz zobowiązaniem do dalszego budowania w organizacji kultury otwartości i akceptacji odmienności. Ponadto z okazji obchodów miesiąca dumy Grupa TVN przygotowała szereg wydarzeń wewnętrznych dla swoich pracowników oraz propozycji programowych dla widzów – m.in. kolekcje i premiery filmów i seriali związanych ze społecznością LGBTQ+ na Playerze, HBO Max oraz TVN24 GO.

10.06.2022 | Świat mediów | przeczytano: 853 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764