logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prism: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwszeństwo zakupu - do 10 marca - mają oficjalni sponsorzy. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 11 marca.

25.02.2024 | przeczytano: 520 razy
Powstał dom produkcyjny Alefajnie, szefem Jacek Redźko

Na rynku rozpoczyna działalność niezależny dom produkcyjny Alefajnie, zajmujący się produkcją filmów reklamowych dla agencji i marketerów. Jak twierdzą jego założyciele nowa firma powstaje w odpowiedzi na wyraźne trendy rynkowe: rosnącą rolę wideo w komunikacji marketingowej i zapotrzebowanie na produkcje filmowe w rozsądnych budżetach.

09.01.2024 | przeczytano: 301 razy
Lech wystartował z loterią pełną muzycznych nagród

1 maja wystartowała druga edycja letniej loterii Lecha. Do końca sierpnia można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami tekstów artystów takich jak: Natalia Szroeder, Kukon, OKI, Kaliber 44 i Ten Typ Mes, lub jeden z 2 tysięcy przenośnych głośników.

17.05.2023 | przeczytano: 712 razy
Canon prezentuje narzędzie Prismacolor Manager

Canon przedstawia PRISMAcolor Manager – narzędzie chmurowe służące do pomiaru i analizy koloru we wszystkich urządzeniach atramentowych i tonerowych pracujących w przestrzeni barw CMYK[1]. Przy pomocy prostego procesu można krok po kroku sprawdzić odwzorowanie barwy i pokrycie kolorem na poszczególnych fragmentach wydruku. PRISMAcolor Manager sprawdza odwzorowanie koloru wykorzystując takie standardy jak FOGRA[2] czy IDEAlliance[3] albo ustawienia zdefiniowane przez użytkownika. Co ważne, z nowego narzędzia mogą skorzystać posiadacze nie tylko drukarek produkcji Canon.

25.04.2023 | przeczytano: 498 razy
Canon Prismaproduction i Prismasimulate Ultra: bezpieczna automatyzacja druku

Canon wprowadza  nową wersję PRISMAproduction – platformy do zarządzania przepływem prac w środowisku obsługującym druk. Równocześnie startuje PRISMAsimulate Ultra – oprogramowanie umożliwiające sprawdzenie poprawność kolorystycznej, układu graficznego oraz przewidujące ilość  atramentu  potrzebnego na wydruk pracy w technologii inkjet.

20.10.2022 | przeczytano: 583 razy
Tetra Pak wprowadza pierwsze zakrętki przytwierdzone do opakowań kartonowych

Łącząc siły z wiodącymi producentami napojów, Tetra Pak wprowadza zakrętki przytwierdzone na stałe do opakowań kartonowych. Pięć nowych systemów zamknięć jest obecnie wdrażanych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (w tym w Polsce, Czechach i na Słowacji), w Irlandii, krajach bałtyckich[1], Hiszpanii i Niemczech. Zmiana dotyczy różnych kategorii produktowych i jest wprowadzana po raz pierwszy w tych regionach.

04.07.2022 | przeczytano: 756 razy
Lech Free 0,0%% Active Hydrate startuje z nową kampanią

Lech Free 0,0% Active Hydrate – pierwsze piwo bezalkoholowe w Polsce o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny z nowym spotem reklamowym od 11 kwietnia br. Marka pokazuje jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV.

14.04.2022 | przeczytano: 1207 razy

Po sukcesie oprogramowania do druku produkcyjnego linii PRISMA, Canon prezentuje PRISMAprepare Go – bezpieczne narzędzie służące do zlecania zadań i przygotowywania plików. Dzięki jego wykorzystaniu użytkownicy mogą kontrolować cały proces druku z dowolnego miejsca. Nowa aplikacja oferowana jest w formule software-as-a-service (SaaS) – miesięcznej opłaty za użytkowanie.

14.09.2021 | przeczytano: 318 razy
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack

Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.

12.12.2019 | przeczytano: 1684 razy
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic

OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.

24.06.2019 | przeczytano: 1059 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764