logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ProVeg: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Wielki finał programu Przygotujmy Lepszy Świat

Około 83 mln litrów wody i 677 tys. kg CO2 - tyle zaoszczędzili uczniowie z polskich szkół, przygotowując blisko 85 tys. roślinnych posiłków w ramach ogólnopolskiego programu edukacyjnego PrzyGotujmy Lepszy Świat. Do udziału w kampanii, organizowanej przez markę Knorr we współpracy z ProVeg, zarejestrowało się ponad 1000 szkół z całej Polski.

28.07.2021 | przeczytano: 707 razy
Ania Dąbrówka głosem kampanii „Przygotujmy Lepszy Świat”

Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki nagrała piosenkę, która rozpoczyna rewolucję żywieniową. A to wszystko w ramach programu Knorr PrzyGotujmy lepszy świat. Utwór o tym samym tytule zachęca młode pokolenie do jedzenia większej liczby warzyw i kasz w trosce o naszą planetę. Akcja skierowana jest do uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej. Jej Partnerem Głównym jest Knorr, a Merytorycznym ProVeg Polska. 15 września odbędzie się również live, który zainauguruje pierwszą edycję tego długoterminowego programu. Poprowadzi go Daria Ładocha. Jej gośćmi będą ambasadorzy kampanii: Ania Dąbrówka i Joanna Lotkowska z ProVeg.

08.09.2020 | przeczytano: 3104 razy

W sobotę 22 sierpnia obchodzony jest Światowy Dzień Mleka Roślinnego. Z tej okazji rozpoczyna się kampania społeczna „Muuu-sisz spróbować!”. ProVeg zachęca w niej do spróbowania roślinnych zamienników mleka. Międzynarodowa organizacja, która działa na rzecz budowania świadomości żywieniowej, wyjaśnia też, dlaczego są one dobre dla zdrowia i środowiska. Parterami kampanii są supermarket online Frisco oraz marka napoju AdeZ.

21.08.2020 | przeczytano: 405 razy
Ruszyła kampania edukacyjna „Przygotujmy Lepszy Świat”

Według raportu Polska na Talerzu 2019 aż 89% gospodarstw domowych wybiera na co dzień tradycyjną, polską kuchnię. Polacy jedzą przy tym bardzo monotematycznie, bazując przede wszystkim na tłustych i mięsnych daniach, jednocześnie ograniczając liczbę spożywanych warzyw. Pomimo tego, że w ostatnich latach świadomość dotycząca zalet zdrowego odżywiania sukcesywnie rośnie, to wdrażanie zmian w diecie Polaków postępuje stosunkowo wolno. Wciąż brakuje też przystępnie zaprezentowanych i uporządkowanych źródeł na temat zdrowej, urozmaiconej diety oraz jej wpływu na środowisko. Dlatego Knorr, we współpracy z ekspertami z ProVeg, zainicjował kampanię edukacyjną PrzyGotujmy Lepszy Świat, skierowaną do uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej. To właśnie te najmłodsze pokolenia poprzez swoje wybory żywieniowe już niedługo będą decydowały o przyszłości świata. W ramach kampanii opracowane zostały scenariusze lekcji szkolnych oraz ruszyły zapisy do programu dającego najaktywniejszym szkołom i klasom możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród.

21.08.2020 | przeczytano: 2051 razy
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.

11.12.2018 | przeczytano: 1743 razy
Zmieniaj dietę, nie klimat - kampania Proveg

W dniach 2-14 grudnia w Katowicach odbywa się konferencja ONZ w sprawie zmian klimatu - COP24. ProVeg bierze udział w wielu wydarzeniach podczas konferencji i wzywa do zajęcia się przemysłową hodowlą zwierząt jako zagrożeniem dla klimatu. Masowa hodowla zwierząt odpowiada globalnie za ok. 14,5% emisji gazów cieplarnianych wynikających z ludzkiej aktywności. Jest jeszcze wiele do zrobienia w kwestii poprawy świadomości tego palącego problemu – z ponad 200 oficjalnych „imprez towarzyszących” na COP24, bardzo niewiele zajmuje się tematem żywienia.

05.12.2018 | przeczytano: 1165 razy
Kampania społeczna Proveg

Dnia 22 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Mleka Roślinnego, zapoczątkowany w 2017 przez koalicję organizacji na czele z ProVeg International, międzynarodową organizacją działającą na rzecz świadomości żywieniowej, i platformą Plant Based News. Z tej okazji ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną, w ramach której promuje etyczne, zdrowe i przyjazne środowisku alternatywy dla mleka pochodzenia zwierzęcego. W ramach tegorocznej kampanii na wiatach przystankowych w Warszawie zobaczymy citylighty zachęcające do zamiany mleka krowiego na alternatywy roślinne. Dodatkowo na specjalnie stworzonej stronie internetowej kampanii worldplantmilkday.pl ruszyło 7-dniowe wyzwanie „7 dni bez mleka!”, a topowe wegańskie lokale gastronomiczne będą serwowały kawę i desery na bazie mleka roślinnego w specjalnej cenie lub z bonusami dla klientów.

16.08.2018 | przeczytano: 1033 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764