logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Procter: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 255
Awanse w zespole Programmatic Salestube

Aleksander Chim w październiku br. objął stanowisko Programmatic Buying Directora i stanął na czele zespołu Programmatic w spółce MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One). To kolejna ważna zmiana w ramach struktury Biddable Media, za którą odpowiada Magdalena Pobikrowska, Senior Media Operations Director. W zespole awanse otrzymali również Sebastian Ładosz na stanowisko Programmatic Managera oraz Magdalena Wieteska i Dominika Kołodziejczyk, które pełnią funkcję Programmatic Team Leaderek. 

30.10.2024 | Personalia | przeczytano: 562 razy
Agencja hoh wzmacnia zespół

Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze by jeszcze mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.

09.10.2024 | Personalia | przeczytano: 690 razy
Zmiany w dziale kreacji w GONG

GONG (Group One) wzmacnia i rozwija dział kreacji, do którego w roli Associate Creative Director dołączył Piotr Młynek, wcześniej związany z Saatchi&Saatchi. Wewnątrz agencji awansowali ponadto Adam Tokarski, dotychczasowy Senior Copywriter na stanowisko Associate Creative Director, a Paulina Jaśkowska na stanowisko Creative Group Head.

25.09.2024 | Personalia | przeczytano: 472 razy
Jacek Celiński z dentsu Poland do Adlook

Spółka Adlook ogłosiła dziś, że Jacek Celiński objął stanowisko VP of Growth CEE. W tej roli będzie odpowiadał za zwiększenie sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pod jego nadzorem będzie obszar rozwijania silnych partnerstw z obecnymi i nowymi klientami, a także wzmacnianie kompetencji zespołu sprzedażowego. Docelowo wprowadzi długofalową strategię, która pozwoli na dalszy, stabilny rozwój i umacnianie pozycji Adlook w regionie.

10.09.2024 | Personalia | przeczytano: 563 razy
Katarzyna Jezierska szefową marketingu OSM Piątnica

Wraz z początkiem sierpnia 2024 roku stanowisko dyrektora marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy objęła Katarzyna Jezierska, która będzie odpowiedzialna za strategię oraz działania marketingowe promujące markę Piątnica i jej produkty.

27.08.2024 | Personalia | przeczytano: 652 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

22.08.2024 | Konkursy | przeczytano: 1161 razy
Space Cat Industries tworzy dział sprzedaży

Do agencji Space Cat Industries, specjalizującej się w komunikacji przy wykorzystaniu short video, dołącza Magdalena Talma. Obejmuje nowo utworzone stanowisko Sales Director i tym samym buduje od podstaw dział sprzedaży. Po wzmocnieniu działów kreacji oraz influencer marketingu, to kolejny strategiczny krok w rozwoju biznesu agencji.

01.07.2024 | Personalia | przeczytano: 657 razy
Timecode: rebranding na 20-lecie

Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.

25.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 650 razy
Paryż 2024: P&G ujawnia plany promocji swoich marek

Procter & Gamble, partner olimpijczyków i paraolimpijczyków z całego świata, ogłosił dzisiaj plany dotyczące promocji marek najlepiej sprzedających się produktów gospodarstwa domowego i kosmetyków podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w Paryżu w 2024 r., w tym kampanie marketingowe i handlowe inspirowane olimpiadą, partnerstwa ze sportowcami sponsorowane przez marki oraz dodatkowe produkty i usługi dostępne dla zawodników w tegorocznej wiosce olimpijskiej w Paryżu.

19.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 587 razy
Always i Natalia Kaczmarek przełamują menstruacyjne tabu w sporcie

Always, wraz ze swoją nową ambasadorką Natalią Kaczmarek, ogłasza rozpoczęcie kampanii "To nowy okres", która ma pomóc w wyeliminowaniu lęku przed miesiączką w świecie sportu. Marka Always i Natalia Kaczmarek dążą do podniesienia świadomości i zintensyfikowania rozmów na temat wpływu miesiączki na zawodniczki sportowe.

09.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 706 razy
1 2 3
Strona 1/26 (artykułów: 255)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764