logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Profi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 677
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas

Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.

22.04.2024 | przeczytano: 64 razy
25 lat „Wysokich Obcasów”

Wysokie Obcasy świętują w kwietniu 25 urodziny. Redakcja serwisu przypomina 25 przełomowych tekstów magazynu, a w sobotę, 13 kwietnia br. ukaże się jubileuszowe wydanie z 25 najlepszymi okładkami. Z okazji urodzin przygotowano również specjalną ofertę subskrypcyjną serwisu Wysokieobcasy.pl oraz wszystkich serwisów Wyborcza.pl w atrakcyjnej cenie dla nowych użytkowniczek i użytkowników  

11.04.2024 | przeczytano: 413 razy (komentarzy: 13)
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024

Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.

10.04.2024 | przeczytano: 592 razy
Zbadaj się nie odkładaj! - akcja Fundacji Avalon

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Avalon w ramach Projektu Sekson: „Seksualność i rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością ruchową” wynika, że częstym powodem odkładania konsultacji medycznych przez osoby z niepełnosprawnością jest kwestia braku informacji o dostosowaniu gabinetu czy placówki medycznej, a także obawa przed kontaktem z niedoświadczonym lekarzem specjalistą. Pragnąc ułatwić osobom z niepełnosprawnościami dostęp do placówek medycznych, Fundacja Avalon rozbudowuje swoją Mapę Dostępności i organizuje akcję społeczną “Zbadaj się nie odkładaj”, która realizowana jest w ramach Światowego Dnia Zdrowia.

05.04.2024 | przeczytano: 242 razy
Czarne psy w nowym świetle. Kampania Schroniska na Paluchu

W Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych (4 kwietnia) rusza kampania Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego, która ma zwrócić uwagę podświadome ludzkie bariery związane z adopcją psów z czarnym umaszczeniem.

02.04.2024 | przeczytano: 308 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
HP: cyfrowe propozycje na targach drupa 2024

Na targach Dscoop Edge firma HP zaprezentowała najnowszą linię maszyn do druku cyfrowego HP oraz inteligentne rozwiązania zaprojektowane z myślą o współczesnych wyzwaniach produkcyjnych w branży druku komercyjnego, a także etykiet i opakowań.

29.03.2024 | przeczytano: 359 razy
Kaufland sponsorem Biegu Kobiet. Promocja profilaktyki HPV

W niedzielę 21 kwietnia we Wrocławiu odbędzie się Kaufland Bieg Kobiet Zawsze Pier(w)si, któremu towarzyszy hasło “Badam HPV!”. Kaufland angażuje się w to prokobiece wydarzenie w roli sponsora tytularnego, aby zwiększać świadomość dotyczącą wirusa HPV, promować konieczność badań profilaktycznych i aktywność fizyczną. Udział w wydarzeniu zgłosiło już 5000 fanek i fanów biegania, w tym aż blisko 600 pracowniczek i pracowników Kaufland. Każde 5 zł od pakietu startowego zostanie przeznaczone na cel związany z profilaktyką raka szyjki macicy.

21.03.2024 | przeczytano: 304 razy (komentarzy: 1)
Podsumowanie roku Lifetube’a

Nowa oferta, dywersyfikacja źródeł przychodów twórców, wdrożenie najwyższych standardów współpracy - tak Lifetube, działająca na rynku influencer marketingu i ekonomii twórców, podsumowuje rok 2023. Firma w minionym roku postanowiła wprowadzić szereg zmian, które umożliwiły lepszą współpracę zarówno z twórcami, jak i markami.

20.02.2024 | przeczytano: 423 razy
Nowa reklama TV konta Profit Banku Millennium

Wystartowała nowa kampania TV Banku Millennium, promująca Konto Oszczędnościowe Profit. W ramach aktualnej promocji można zyskać nawet 6,25% w skali roku dla nowych środków, wpłaconych na Konto Oszczędnościowe Profit.

09.02.2024 | przeczytano: 520 razy

1 marca telewizyjny kanał DIZI, należący do portfolio Grupy Kino Polska, jednej z wiodących grup medialnych w Polsce, zmieni się w Novelas+1. To efekt synergii w ramach Grupy CANAL+. Profil kanału, emitującego popularne telenowele, pozostanie ten sam, widzowie zaś zyskają dostęp do nowych, atrakcyjnych treści.

02.02.2024 | przeczytano: 321 razy
1 2 3
Strona 1/68 (artykułów: 677)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764