logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promotraffic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja PromoTraffic.

24.07.2023 | przeczytano: 383 razy

Agencja digitalowa PromoTraffic zajmie się m.in. obsługą kampanii Google Ads, a także zadaniami z zakresu SEO Marketingu dla 7R, polskiej firmy specjalizującej się w budowaniu innowacyjnych i ekologicznych powierzchni magazynowo-produkcyjnych. Współpraca ma przynieść rozwój w obszarze działań wizerunkowych i performance.

17.05.2022 | przeczytano: 404 razy

Stosowane dotychczas zgody na pliki cookies były w dużej mierze nieprawidłowe i niewystarczające, aby legalnie przetwarzać dane użytkowników. To oznacza, że reklamodawcy będą musieli zmienić sposób śledzenia użytkowników sieci. Gra toczy się o kawałek wielkiego tortu szacowanego na 64 miliardy euro.

21.04.2022 | przeczytano: 753 razy

Sklepy internetowe mają problem. Muszą konkurować między sobą, ale też z potężnymi marketplace’ami jak Allegro czy Amazon. Jak wyjść z tej potyczki z podniesioną głową i pełną kieszenią? Co sami klienci zyskują, kupując w mniejszych sklepach kosztem molochów?

24.03.2022 | przeczytano: 583 razy

Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się zmieniających branż w handlu. Chcąc osiągnąć sukces, marki muszą w szybki sposób dostosowywać się do potrzeb konsumentów. Jakie kompetencje będą potrzebne w branży e-commerce w 2022 roku? Które kanały marketingowe warto wykorzystać?

22.03.2022 | przeczytano: 530 razy

Sektor e-commerce, po inwazji Rosji na Ukrainę, notuje spadki w krajach sąsiadujących. W Polsce niektóre firmy działające w branży zanotowały o ok. 10% mniejsze przychody, a w Rumunii nawet 20%. Wpływ mają na to sankcje, decyzje firm logistycznych, ale też wstrzemięźliwość zakupowa konsumentów.

10.03.2022 | przeczytano: 377 razy

PromoTraffic rozpoczyna współpracę z Hendi Polska – liderem w produkcji i dostarczaniu rozwiązań dla branży gastronomicznej, który powierzył agencji prowadzenie działań PPC na kilkunastu rynkach.

08.03.2022 | przeczytano: 277 razy

DMA I DSA nie rozpalają tak wyobraźni jak debata nad ACTA. Jednak rozwiązania przyjęte już przez Parlament Europejski zmienią internet – przynajmniej na terenie państw członkowskich wspólnoty. Zmienią się zasady wykorzystywania danych osobowych przez przedsiębiorców, a to m.in. na tym budowały swoją potęgę BIG-TECH’y. Czy nowe rozwiązania wzmogą konkurencję i będą korzystne dla konsumentów? Nawet ci, którym prawo w założeniu ma służyć – mają wątpliwości.

15.02.2022 | przeczytano: 427 razy
Intersport Polska wybiera Promotraffic do obsługi kampanii PPC

Krakowska agencja PromoTraffic od września będzie odpowiadała za działania PPC oraz analitykę dla marki InterSport Polska.

23.08.2021 | przeczytano: 509 razy
Paweł Zieliński dołącza do Promotraffic

Do zespołu PromoTraffic dołączył Paweł Zieliński, obejmując stanowisko Marketing & PR Business Partnera. To nowo utworzone stanowisko w agencji. Paweł Zieliński jest odpowiedzialny za działania wizerunkowe oraz employer brandingowe dla marki PromoTraffic.

11.08.2021 | przeczytano: 470 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764