logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Propeller Film: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 54
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia

28 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2019. Poza statuetkami zostały przyznane dwie nagrody specjalne: dla Isobar Polska, PHD i Propeller Film, za innowacyjne użycie klasycznego medium - Pierwszy spot TV live dla Škoda Polska oraz dla firmy Storytel za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów oraz audiobooków. Nagroda AdFM - Radia RMF - została przyznana kampanii wizerunkowej Piątnicy "Śniadanie to podstawa".

03.12.2019 | przeczytano: 311 razy
Nowa kampania wizerunkowa PZU

To główny przekaz kampanii wizerunkowej PZU, która rozpoczęła się w tym tygodniu i potrwa do końca roku. PZU pokazuje, czym dla jego klientów jest obietnica marki „Możesz na nas polegać” i koncentruje się na pracy swoich pracowników, którzy na co dzień towarzyszą klientom na każdym etapie podróży z PZU. Zaufanie, pewność i poczucie bezpieczeństwa są dla Klientów kluczowe przy wyborze marki ubezpieczeniowej. Właśnie te wartości stały się kanwą najnowszej kampanii wizerunkowej PZU.

18.11.2019 | przeczytano: 195 razy
Isobar wspiera komunikację nowego modelu SUV'a Škody

Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy” wspierająca wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.

06.11.2019 | przeczytano: 157 razy

Podczas gali Grand Video Awards 2019 Grupa Filmowa Darwin otrzymała nagrodę dla Kanału Roku, odebrała też statuetkę w kategorii Rozrywka i komedia. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach, nagrody przyznali też partnerzy GVA 2019.

10.10.2019 | przeczytano: 297 razy
Dentsu Session o TV&Video w Dentsu Aegis Network Polska

Czy wideo oglądane za pomocą smarfona jest bardziej angażujące niż wideo na szklanym ekranie? Który z nich przyciąga uwagę konsumenta najbardziej? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska podczas spotkania WATCH OUT! Jak przykuć uwagę współczesnego konsumenta? Cyfrowa transformacja a treści video.

19.09.2019 | przeczytano: 129 razy
Isobar Polska z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” dla Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.

06.06.2019 | przeczytano: 422 razy
Lendo debiutuje na polskim rynku kampanią

Rusza kampania skandynawskiego lidera pożyczek online. Obecna już w kilku krajach Europy firma Lendo, wpisuje swoją ofertę w szybko rosnący segment internetowych usług typu FinTech. Umożliwia swoim klientom korzystanie z bezpłatnej i w pełni zautomatyzowanej platformy z ofertą rozwiązań finansowych. Marka Lendo Polska pozycjonuje swoje usługi hasłem „bezpośrednik kredytowy”. Za przygotowanie strategii i realizację kreacji kampanii odpowiadają agencja dentsu X oraz dom produkcyjny Propeller Film.

28.05.2019 | przeczytano: 319 razy
Rozpoczęła się konferencja Multiscreen Day 2019

Jak podaje serwis sport.pl, już pięć lat temu szef Netfliksa Reed Hastings zapowiadał, że do 2030 r. tradycyjna – liniowa – telewizja umrze, a zastąpią ją serwisy streamingowe, takie jak Netflix czy Hulu. Wtedy jeszcze wydawało się, że to dość abstrakcyjne przepowiednie – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska. Dom mediowy jest partnerem głównym konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019, która rozpoczęła się dzisiaj w Warszawie. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

03.04.2019 | przeczytano: 379 razy
Multiscreen Day 2019: Trendy komunikacji marketingowej na wielu ekranach

Już 3 kwietnia br. w MsMermaid - Conference Center at The Tides (Wioślarska 8, Warszawa) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

25.02.2019 | przeczytano: 351 razy
Eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Pożyczki z premią”

14 stycznia 2019 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 31 marca br. „Pożyczkę z premią”– szybką i prostą pożyczkę gotówkową z premią w wysokości 500 zł.

01.02.2019 | przeczytano: 256 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 54)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764