logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Propeller: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 99
Ruszyła kampania kredytu gotówkowego Velobanku

Kiedy zaskakują cię nieprzewidziane wydatki, albo po prostu nadarza się okazja, z której musisz skorzystać, przydaje się wygodne źródło gotówki dostępnej na wyciągnięcie ręki. VeloBank ma na to sposób w postaci kredytu gotówkowego do 200 tys. zł, który dostępny jest w całkowicie online. Jemu poświęcona jest nowa kampania, która zagościła na ekranach telewizorów i w internecie. Proste aplikowanie bez wychodzenia z domu, RRSO 13,2 proc. oraz brak prowizji to tylko kilka atutów produktu promowanego w najnowszym spocie.

19.09.2023 | przeczytano: 420 razy

Wystartowała nowa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.

19.05.2023 | przeczytano: 334 razy
Velokrotne korzyści w nowej kampanii reklamowej Velobanku

VeloBank wystartował z nową kampanią produktowo-wizerunkową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje pakiet korzyści dla klientów, czyli VeloKonto z atrakcyjnym cashbackiem za zakupy, 8 proc. oprocentowanie konta oszczędnościowego oraz wygodną aplikację mobilną. Kampania odwołuje się do strategii banku, która zakłada oferowanie nowoczesnych i wygodnych rozwiązań ułatwiających codzienne finanse.

28.04.2023 | przeczytano: 808 razy
Marcin Dorociński w kampanii świątecznej Santander Bank Polska

W poniedziałek, 21 listopada, ruszyła świąteczna kampania telewizyjna Santander Bank Polska z udziałem Marcina Dorocińskiego. Spot zachęca do dbania o relacje rodzinne i pokazuje, jaką moc mają dobre, przemyślane prezenty.

22.11.2022 | przeczytano: 560 razy
Konto Firmowe z pakietem usług online w kampanii Santander Bank Polska

Santander Bank Polska i Marcin Dorociński w nowym spocie promują konto firmowe. Mali i średni przedsiębiorcy mogą rozwijać swój biznes dzięki szerokiemu pakietowi usług online, które ułatwiają prowadzenie firmy.

11.10.2022 | przeczytano: 493 razy
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”

Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.

04.10.2022 | przeczytano: 548 razy
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips

Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.

29.09.2022 | przeczytano: 570 razy
Dentsu Creative rusza z kampanią Magnat #kolorlove

dentsu Creative (Isobar Polska) wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki MAGNAT i rusza z kampanią #kolorLove, której bohaterem jest nowa farba MAGNAT #kolorLove. Linia komunikacyjna produktu budowana jest wokół nowego hasła „Z miłości do koloru”.

12.08.2022 | przeczytano: 998 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Bankowość dla nastolatków w nowej kampanii Santander Bank Polska

Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim w roli głównej. Nowy spot skierowany jest do nastolatków oraz ich rodziców. Reklama zachęca do wspierania niezależności młodych ludzi i pomagania w wejściu w dorosłość.

20.06.2022 | przeczytano: 391 razy
Marcin Dorociński promuje lokatę mobilną

Santander Bank Polska rusza z kolejnym spotem w kampanii, w której Marcin Dorociński prezentuje funkcje aplikacji Santander mobile. Najnowsza reklama promuje lokatę mobilną, którą można w prosty sposób założyć poprzez aplikację banku. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby pieniądze nabrały mocy.

31.05.2022 | przeczytano: 455 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 99)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764