Od sierpnia 2020 roku Dorota Sulich-Długosz pracowała w agencji Prospero Film & Media, pełniąc tam rolę Key Account Directora i była odpowiedzialna za realizację projektów niestandardowych w obszarze video, digital oraz w mediach tradycyjnych. Wcześniej, przez 6 lat związana była z wydawnictwem KUKBUK. Najpierw jako manager ds. reklamy, następnie awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy i stanęła na czele zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż wszystkich form reklamowych dostępnych w ofercie wydawnictwa, w tym: magazynu drukowanego, strony kukbuk.pl, projektów specjalnych, sponsoringu eventów oraz warsztatów.
12.07.2021 | przeczytano: 489 razyTylko w lutym br. TikTok został zainstalowany 56 mln razy. Biorąc pod uwagę wszystkie aplikacje mobilne niezwiązane z grami – to najlepszy rezultat na świecie, wynika z raportu firmy Sensor Tower. Chińska platforma społecznościowa rośnie jak na drożdżach i już od roku straszy imperium Marka Zuckerberga: Facebooka i Instagrama, ale jej sukcesem zainteresował się także biznes.
08.04.2021 | przeczytano: 683 razyGotowanie jest źródłem wielu radości – między innymi daje satysfakcję z tworzenia, rozkosz z unoszącego się w domu aromatu, aż po zadowolenie na twarzach naszych bliskich, gdy kosztują przygotowanych przez nas pyszności. W nowej digitalowej kampanii Samsung znany szef kuchni Michel Moran w krótkich filmach dzieli się z widzami pomysłami, jak korzystając z pomocy urządzeń Samsung mieć tej radości jeszcze więcej.
14.06.2018 | przeczytano: 788 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |