logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Proxi.cloud: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Nowa Business Development Director w Proxi.cloud

Iwona Kołodziejek została nową Business Development Director w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w zakresie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zwiększanie rozpoznawalności marki i rozwijanie współpracy z Klientami, co w długoterminowej perspektywie ma doprowadzić do powiększenia obrotów spółki. Wcześniej pracowała m.in. w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej.

19.08.2022 | przeczytano: 440 razy

Jak wynika z obserwacji zachowań 347,5 tys. konsumentów, którzy odwiedzili łącznie ponad 4,5 tys. stacji paliw w Polsce, promocja Orlenu, obejmująca trzy bony na tankowanie o 30 gr taniej na litrze, uchroniła koncern przed poważnym spadkiem ruchu, spowodowanym rosnącymi cenami. Na przełomie czerwca oraz lipca br. wyniósł on zaledwie 0,21%. Wówczas cała konkurencja zanotowała o 6,97% mniejszą liczbę wizyt. W tym samym czasie unikalnych klientów Orlenu ubyło tylko o 0,23%. Natomiast pozostali gracze na rynku ponieśli stratę na poziomie 7,02%.

25.07.2022 | przeczytano: 351 razy
Radosław Włoda nowym Business Development Directorem w Proxi.cloud

Radosław Włoda objął stanowisko Business Development Directora w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w realizacji kampanii drive-to-store i monitoringu ruchu w sklepach. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za rozwój biznesu reklamowego. W długoterminowej perspektywie ma doprowadzić do znacznego zwiększania obrotów spółki, a także rozbudowy struktur handlowych. Wcześniej przez wiele lat pracował w Grupie Interia, w tym po przejęciu przez Grupę Polsat Plus, jako dyrektor handlowy Mobiem Polska i AdRetail.

05.07.2022 | przeczytano: 280 razy
Mniej liczy się szyld. Rośnie znaczenie promocji

Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud, która przenalizowała zachowania ponad 1,2 mln konsumentów, w tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Ale największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając swój ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 p.p. Podobnie sytuacja wygląda z udziałem w ruchu. Pod tym względem liderem jest Biedronka, która odpowiadała ostatnio za przeszło 64% wizyt w tym segmencie. Z kolei łączny ruch w sklepach najbardziej zwiększył się w Netto, bo o blisko 3 p.p. Według zebranych danych, klienci częściej niż rok wcześniej robią zakupy w dyskontach. Jednocześnie widać coraz mniejszą lojalność wobec dyskontów.

09.06.2022 | przeczytano: 287 razy
Polacy odwrócili się od sklepów z RTV i AGD w Black Friday

Placówki największych w Polsce sieci z RTV i AGD odnotowały w Black Friday o 43% mniejszy ruch niż w 2019 roku, czyli przed pandemią. I odwiedziło je o blisko 45% mniej klientów. Te wyniki są lepsze niż w 2020 roku, gdy spadki w relacji rocznej wyniosły 61% i prawie 59%. Jednak, według ekspertów, sytuacja jest poważna. Co prawda w porównaniu z ub.r. w tym roku nieco więcej osób pojawiło się w kilku różnych sklepach, ale było ich mniej niż dwa lata temu. Widać też, że już drugi rok z rzędu klienci rezygnują z piątkowych wizyt na rzecz sobotnich odwiedzin. Dzięki temu unikają tłumów, a ruch w ramach Black Week zaczyna rozkładać się dość równomiernie. I akurat to jest pozytywnym zjawiskiem.

13.12.2021 | przeczytano: 337 razy
Dyskonty tracą lojalnych klientów. Największy spadek w Biedronce

Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud oraz UCE RESEARCH, w drugim kwartale br. Biedronka odpowiadała za niecałe 64% wszystkich wizyt w dyskontach spożywczych. Jednak w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. odnotowała spadek share of footfall. Z kolei 3 pozostałe sieci poprawiły swoje udziały w rynku. Do tego widać, że wszystkie badane podmioty zwiększyły penetrację rynkową. Największy wzrost tego wskaźnika odnotował Lidl. Mimo tego jednocześnie spadła lojalność klientów w stosunku do całego segmentu dyskontów.

05.08.2021 | przeczytano: 433 razy
Reklama zewnętrzna notuje wzrosty

Jak wynika z najnowszych analiz, ruch wokół nośników wielkopowierzchniowych wzrósł o blisko 25% w okresie od 18 marca do 18 maja br. w porównaniu z analogicznym czasem ub.r. Z kolei liczba unikalnych odbiorców reklamy outdoorowej poszła w górę o niecałe 6%. Eksperci zauważają, że w ostatnio sytuacja się poprawiła. Osiągnęła niemal 80% średniego ruchu sprzed pandemii. I dodają, że branża szybko powraca do wyników z 2019 roku.

01.06.2021 | przeczytano: 372 razy
Spicy Mobile publikuje raport „We are connected”

Tegoroczny raport Spicy Mobile jest już dostępny. Publikacja, przygotowana pod hasłem „We are connected”, stanowi odpowiedź na pytania o pozycję mobile’a na rynku mediów i w strategiach biznesowych firm.

19.11.2020 | przeczytano: 517 razy
Reklama zewnętrzna odbija się od dna

Po pierwszych siedmiu dniach tzw. narodowej kwarantanny ruch wokół nośników OOH zmniejszył się prawie o połowę. W kolejnych tygodniach coraz bardziej się obniżał, aż w końcu spadł do poziomu 60%. Jednak trzy tygodnie temu trend spadkowy zaczął się odwracać. Wówczas spadek wynosił ok. 40%. Obecnie to już niecałe 27%. Tak pokazują dane, które przez dwa miesiące zbierała firma Proxi.cloud, obserwując 140 tys. Polaków w 230 lokalizacjach. Branża podchodzi do wyników z dużym optymizmem, bo mogą być one pomocne w rozmowach z reklamodawcami. Ale zachowawczo zaznacza, że kluczowe będzie dopiero potwierdzenie dłuższego trendu wzrostowego.

14.05.2020 | przeczytano: 740 razy (komentarzy: 20)
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764