logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 246

Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.

21.03.2023 | przeczytano: 96 razy
Publicis Groupe CEE: kampania na rzecz równości płci w Międzynarodowy Dzień Kobiet

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) ogłasza rozpoczęcie wspólnie z fundacją International Women’s Day działań pod hasłem #EmbraceEquity. Trzyetapowa inicjatywa będzie realizowana we wszystkich biurach Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej.

08.03.2023 | przeczytano: 356 razy
Internet umocnił się na pozycji lidera polskiego rynku reklamy w 2022 r.

Wartość całego rynku reklamowego przekroczyła w 2022 roku 11 mld zł i była większa od wartości z 2021 r. o 4,4%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy i Mediów, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, przychody reklamowe rosły w reklamie internetowej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie oraz telewizji.

03.03.2023 | przeczytano: 432 razy
Nowa kampania marki Ptasie Mleczko

Czas z rodziną i znajomymi przeniesiony w zupełnie nowy, wyższy wymiar. To główny motyw nowej kampanii marki Ptasie Mleczko, lidera w kategorii pralin[1], będący osią szeroko zasięgowych działań marketingowych pod hasłem „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej”. Ptasie Mleczko Waniliowe, flagowy produkt marki, pojawi się w reklamie telewizyjnej, działaniach digital i PR.

20.02.2023 | przeczytano: 422 razy
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają kampanię „Working with Cancer”

„Working with Cancer”, to międzybranżowa koalicja firm, utworzona przez Fundację Publicis w celu eliminacji stygmatyzowania pracowników chorych na raka. W ramach inicjatywy, rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.  

01.02.2023 | przeczytano: 227 razy
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”

TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR agencja MSL, za działania Paid Social Performics, natomiast za prowadzenie mediów społecznościowych LiquidThread.

26.01.2023 | przeczytano: 378 razy

W czasie gdy, według aktualnych estymacji naukowych1, nawet u co drugiej osoby na świecie zostanie zdiagnozowana choroba nowotworowa, Fundacja Publicis uruchamia międzybranżową koalicję, której celem jest likwidacja stygmatyzacji pracowników chorych na raka. Inicjatywę „Working with Cancer” wspierają wiodące organizacje charytatywne zajmujące się nowotworami, w tym Memorial Sloan Cancer Center (MSK), MacMillan Cancer Support i Instytut Gustave Roussy.

17.01.2023 | przeczytano: 290 razy

Agencja marketingu efektywnościowego Performics i eksperci Publicis Commerce zajmą się kompleksową obsługą sklepu internetowego DUKA.com. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

11.01.2023 | przeczytano: 282 razy

Agencja Mediowa Zenith (Publicis Groupe) wygrała przetarg firmy PepsiCo w zakresie kompleksowej obsługi mediowej, w tym strategii komunikacji oraz planowania i zakupu wszystkich mediów dla całego portolio marek nowego Klienta. Obsługą PepsiCo zajmie się specjalna struktura pod nazwą Zenith Plus.

10.01.2023 | przeczytano: 286 razy
Publicis Groupe przejmuje agencję performance’ową Advertise BG

Publicis Groupe ogłosiła przejęcie Advertise BG, jednej z wiodących agencji performance marketingu w Bułgarii. Strategiczne akwizycja wzmocni kompetencje Publicis Groupe Bułgaria w zakresie transformacji cyfrowej, zwiększając moc jej dotychczasowej oferty w obszarze strategii cyfrowej, danych, mediów społecznościowych i tworzenia treści digitalowych.

10.01.2023 | przeczytano: 222 razy
1 2 3
Strona 1/25 (artykułów: 246)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764