logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Groupe: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 361
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu

Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo „AI in action” odbędzie się 30 stycznia 2025 r. w Warszawie i dotyczyć będzie praktycznych zastosowań sztucznej inteligencji w marketingu, bazując na synergii nowej wiedzy z codziennym doświadczeniem praktyków branży i przyglądaniu się skutecznym case studies.

12.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 488 razy
Raffinetti Connected – nowy kolektyw freelancerski

Po roku działalności, studio strategiczne Raffinetti przekształca się w kolektyw freelancerski Raffinetti Connected. W skład zespołu wchodzą Tymoteusz Raffinetti (strateg), Sebastian Mazur (media manager) oraz Ivanka Cholińska. Raffineti Connected oferowuje usługi z zakresu strategii, komunikacji w digitalu oraz mediów, a w ramach rozbudowanej sieci partnerów również copywritingu, designu, SEO, community managementu oraz treści do social meda. Oferta skierowana jest zarówno do Agencji, jak i marek.

10.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 260 razy
Woda opadła, psy zostały: kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które przed powodzią były ich azylem. Fundacja Pod Psią Gwiazdą z Kłodzka, Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Konradowej, Schronisko AZYL w Dzierżoniowie – to te miejsca ucierpiały najbardziej. Aby ułatwić im powrót do stanu sprzed powodzi, rusza kampania pomocowa „Woda opadła, psy zostały”. Jej celem jest zebranie środków umożliwiających odbudowę i wyremontowanie schronisk.

26.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 340 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Po trzech kwartałach 2024 r. rynek reklamowy wzrósł o 9,5%%

Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2024 r. wyniosła blisko 9 mld zł, co oznacza wzrost o 9,5% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe.

26.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 554 razy
Inwestycje reklamowe w wideo wzrosły w pierwszych 3 kw. 2024 r.

Wydatki reklamowe w segmencie wideo, obejmującym telewizję i wideo online, wzrosły w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. o 11,1% rok do roku, a ich wartość wyniosła 4,81 miliarda zł – wynika z analizy Publicis Groupe.

15.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 354 razy
Aleksandra Pająk nową Head of Growth w Zenith

Aleksandra Pająk po ponad 4 latach wraca do agencji mediowej Zenith. Obejmuje zarządzanie Growth Team - kluczowej jednostki Zenith, odpowiedzialnej m.in. za strategiczne wsparcie klientów Agencji w najbardziej newralgicznych obszarach, takich jak: analityka i badania, transformacja cyfrowa, zarządzanie danymi, rozwój innowacyjności, strategia budowy treści.

13.11.2024 | Personalia | przeczytano: 695 razy
Social media i sprzedaż - raport Publicis Groupe CEE i GWI

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) oraz GWI przedstawiają nowy raport na temat zwyczajów korzystania z mediów społecznościowych w regionie CEE. Najnowsze, wspólne opracowanie jest trzecią odsłoną edycji CEE globalnych raportów GWI, takich jak: „Jesteś tym, co kupujesz” oraz „Nowa era GenZ”, a jego celem jest analiza zwyczajów użytkowników mediów społecznościowych w regionie CEE.

12.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 314 razy
Dej się zaskoczyć - regionalna odsłona kampanii Maggi

Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski. Jej komunikacja prowadzona jest w języku śląskim. Tłumaczenia materiałów, w tym spotu telewizyjnego, zostały skonsultowane z osobami posługującymi się na nim na co dzień. Regionalne hasło kampanii to „Maggi, dej się zaskoczyć”.

05.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 306 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Joanna Lenart awansuje w agencji Zenith

Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Zarządzać będzie zespołem odpowiedzialnym za dostarczanie innowacyjnych i efektywnych rozwiązań w obszarze mediów biddable, a także ścisłą współpracę z globalnymi platformami, takimi jak: Meta, Google czy TikTok.

04.11.2024 | Personalia | przeczytano: 739 razy
Citroën C3 w FOOH Leo Burnett Warszawa

Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Citroën zrealizowała działanie fake out of home (FOOH), które jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nową odsłonę Citroëna C3. Idea kreatywna nawiązuje do Wielkiej Rewolucji Francuskiej, w myśl której zrealizowana jest globalna kampania modelu. Zdjęcia zrealizowano w Pałacu Branickich w Białymstoku.

29.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 424 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 361)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764