logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicon: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 68
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon

17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy ORLEN. Zwycięski projekt to działania komunikacyjne wokół turnieju Predator Games realizowane przez Publicon dla marki Acer. Kampania triumfowała w kategorii „ Technology: Hardware ”.

18.04.2024 | przeczytano: 404 razy
Travelist.pl: „Mamy Twój pomysł na wakacje”

12 czerwca Travelist.pl ruszył z telewizyjną kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”. Zasięgowe działania marki – podobnie jak w poprzednich sezonach – obejmują m.in. reklamy telewizyjne, digital marketing czy działania PR. Serwis rezerwacyjny przygotował z tej okazji także specjalne akcje promocyjne, zachęcając Polaków do wakacyjnych podróży zarówno w kraju, jak i za granicę.

13.06.2023 | przeczytano: 409 razy

20 kwietnia odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród zwycięzcom oraz nominowanym Young Creatives Cannes, w którym to nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions.

05.05.2023 | przeczytano: 789 razy
Twój pomysł na ferie w kampanii reklamowej Travelist.pl

26 grudnia 2022 roku ruszyła najnowsza wielokanałowa kampania promocyjna portalu rezerwacyjnego Travelist.pl, która w tym sezonie realizowana jest pod hasłem „Mamy Twój pomysł na ferie”. Jej celem jest budowanie wizerunku eksperta selekcjonującego oferty najlepszych hoteli – w kraju i za granicą – oraz negocjującego najlepsze ceny na rynku. Działania 360 obejmują m.in. reklamy w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, digital marketing oraz aktywacje z zakresu Public Relations. To kolejna już odsłona kampanii, realizowana w ramach nowej, długofalowej strategii marki.

28.12.2022 | przeczytano: 838 razy
Wałbrzych startuje z kampanią wizerunkową „Miasto z widokami”

Z początkiem listopada ruszyła kampania promująca jedno z największych miast Dolnego Śląska. W działania włączyły się firmy z Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej – Faurecia, Joysonquin, Tristone, a także Miasto Wałbrzych i spółka InVałbrzych.

03.11.2022 | przeczytano: 503 razy

Piłkarskie szaleństwo powoli opanowuje Polskę. Jak wynika z raportu PSMM Monitoring & More oraz Publicon Sport, pojawiło się już blisko 55 tysięcy publikacji o zbliżających się mistrzostwach świata w Katarze. Dodatkowo w mediach społecznościowych przygotowano 163 tysiące wpisów na ten temat.

31.10.2022 | przeczytano: 615 razy
Premiera książki SAPR „Instrukcja obsługi Agencji PR”

Rozsądek podpowiada, by produktów używać zgodnie z załączoną do nich instrukcją obsługi. Czy tę zasadę można odnieść także do usług PR? Okazuje się, że tak! Zachęcają do tego autorzy „Instrukcji obsługi Agencji PR”, wydanej przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR).

11.10.2022 | przeczytano: 907 razy
„Mamy Twój pomysł na wakacje” – Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową

Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”. Działania 360° obejmują m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations. Całość jest owocem odświeżonej strategii komunikacyjnej marki, wypracowanej w drodze wielomiesięcznych badań konsumenckich.

10.06.2022 | przeczytano: 899 razy
Uzdrowisko w Ustroniu kompleksowo odświeża swój wizerunek

Uzdrowisko w Ustroniu, ikona polskiego modernizmu z Beskidu Śląskiego, zakończyło proces rebrandingu. Logotypy marki uległy zmianie i zaczęły nawiązywać do najbardziej rozpoznawalnych budynków, dzielnicy leczniczo-rehabilitacyjnej, zaprojektowanych w 2. połowie XX wieku przez śląskich architektów – Henryka Buszko i Aleksandra Frantę. Za rebranding odpowiedzialna była agencja Publicon.

24.05.2022 | przeczytano: 1402 razy

Publicon Sport nawiązał współpracę z UAF Marketing LLC, wyłącznym partnerem handlowym Ukraińskiego Związku Piłki Nożnej. Będzie szukać w Polsce partnerów i sponsorów dla reprezentacji Ukrainy, która w czerwcu będzie gospodarzem dwóch meczów Ligi Narodów UEFA.

17.05.2022 | przeczytano: 1025 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 68)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764