logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puckie Hospicjum im. pw. Ojca Pio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Specjalny font jako element kampanii?

Uwiecznić ulubiony cytat bliskiej osoby, samemu przekazać coś ważnego potomności? Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio na bazie wieloletnich doświadczeń w opiece nad osobami w stanach terminalnych, stworzyło wyjątkową kampanię „Nieśmiertelne słowa”, która wzrusza i zaskakuje na wielu płaszczyznach. Jednym z jej elementów było stworzenie specjalnego fontu – Hospitium. W jaki sposób litery mogły stać się częścią akcji marketingowej?

28.04.2023 | przeczytano: 569 razy
Agencja 38Content Communication stworzyła kampanię „Nieśmiertelne słowa”

„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki oraz słowa, które zostawimy bliskim”, to główny przekaz kampanii, którą Agencja 38Content Communication stworzyła z Puckim Hospicjum. Słowa potrafią mieć wyjątkowy charakter i utkwić w naszej pamięci na długo. Warto móc je uwiecznić lub przekazać najbliższym.

17.03.2023 | przeczytano: 862 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764