logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pudelek.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22

Podcast Pudelka zyskał nowy format. Teraz publikowany jest zarówno w formie audio jak i video. Prowadzi go Michał Dziedzic, a gościem pierwszego odcinka była Karolina Korwin Piotrowska. Nowe odcinki będą publikowane co dwa tygodnie na stronie głównej Pudelka oraz w Open FM, Spotify i na YouTube.

17.04.2023 | przeczytano: 498 razy
Michał Dziedzic redaktorem prowadzącym Vibez.pl

Michał Dziedzic od kwietnia pełni funkcję redaktora prowadzącego serwisu Vibez. Zespół wzmocnili też nowi redaktorzy, m.in. Adrianna Skoneczna, influencerka i Konrad Siwik, wcześniej związany z zespołem WP Tech.

07.04.2023 | przeczytano: 833 razy
Startuje Pudelek Podcast

Pudelek.pl wystartował z pierwszym autorskim podcastem. Poprowadzi go Agnieszka Rowicka, redaktor naczelna serwisu. Odcinki będą składały się z 3 części i potrwają około 20 minut. Znaleźć je będzie można na platformach Open FM, Spotify oraz YouTube.

27.08.2021 | przeczytano: 481 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w maju: Onet, RMF FM, TVN24, Wp.pl i Rzeczpospolita

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) za maj 2021 r. pierwsza piątka otwierająca ogólny ranking najbardziej opiniotwórczych tytułów mediowych w kraju to kolejno: Onet z wynikiem 4,5 tys. powołań, stacja RMF FM z liczbą 4,3 tys. cytowań, TVN24 mający 2,9 tys. wzmianek, Wp.pl 2,7 tys. oraz dziennik Rzeczpospolita, do którego dziennikarze innych redakcji odwoływali się 2,2 tys. razy.

25.06.2021 | przeczytano: 820 razy
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium marca 2021

Stacja radiowa RMF FM w marcu br. cytowana była ponad 5 tys. razy, tym samym znalazła się na czele głównego rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce”. Tuż za nią portal Onet.pl z wynikiem 4,6 tys. powołań w innych mediach, natomiast podium zamyka Gazeta Wyborcza, do której odwoływano się 4 tys. razy. W pierwszej piątce znajduje się również dziennik Rzeczpospolita oraz telewizja TVN24 – podaje Instytut Monitorowania Mediów, IMM.

08.04.2021 | przeczytano: 1855 razy

Debiut w najważniejszym konkursie branżowym Złote Spinacze agencja Good One PR zakończyła dwiema nagrodami. Kampania PR dla marki Bobby Burger otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy, czyli najwyższą z nagród przyznanych w tej kategorii. Z kolei kampania komunikacyjna akcji crowdfundingowej Mazurskiej Manufaktury Alkoholi w kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie została nagrodzona Brązowym Spinaczem.

08.02.2021 | przeczytano: 509 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce 2020 – raport roczny

Ranking 2020 otwiera Onet.pl z wynikiem 58 403 cytowań, za nim uplasowało się RMF FM na poziomie 42 386 powołań, a podium zamyka stacja TVN24, do którego odnoszono się 35 260 razy.  Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM, w zestawieniu znalazły się również kolejno dziennik Rzeczpospolita, portal Wp.pl, Gazeta Wyborcza, stacja Polsat News, Super Express, Dziennik Gazeta Prawna, serwis Interia.pl, Radio Zet, stacja TVP Info, gazeta Fakt, Money.pl oraz TVN.

03.02.2021 | przeczytano: 1593 razy
Ranking najczęściej cytowanych mediów w Polsce za czerwiec 2020

Z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) wynika, że wśród mediów najczęściej cytowanych przez inne redakcje w czerwcu 2020 między innymi znalazły się: Onet.pl, RMF FM, TVN24, Rzeczpospolita, Forbes, Money.pl, tygodnik Do Rzeczy i Radio Kraków.

22.07.2020 | przeczytano: 1013 razy

Według badania Gemius/PBI za maj br., serwis Plejada.pl zgromadził 5,73 mln realnych użytkowników, uzyskując w zestawieniu najwyższy wzrost aż o 1,2 mln RU. Osiągnięty wynik pozwolił Plejada.pl awansować na drugie miejsce wśród serwisów informacyjno-rozrywkowych w Polsce.

22.06.2020 | przeczytano: 578 razy
Komunikacja akcji crowdfundingowej - znajdź swojego inwestora

Na początku lipca br. zakończyła się akcja crowdfundingowa Mazurskiej Manufaktury Alkoholi. Nieznana szerzej na rynku firma pozyskała od nowych akcjonariuszy finansowanie w wysokości 2,54 mln zł, zajmując tym samym 6. miejsce w historii zbiórek equity crowdfundingowych (znajdując się w gronie tak znanych marek, jak Wisła Kraków, PINTA czy Doctor Brew). Ambasadorem kampanii została Magda Gessler. Czy znane nazwisko wystarczyło, by osiągnąć sukces? Niekoniecznie. Za powodzeniem zbiórki stoi m.in. intensywna, angażująca kampania komunikacyjna.

12.12.2019 | przeczytano: 1095 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764