logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puls Biznesu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 275
Redakcja Pulsu Biznesu: dwa powroty i jeden awans

Do redakcji „Pulsu Biznesu”, jedynego w Polsce medium skoncentrowanego w 100 proc. na tematyce biznesowej, powraca Agnieszka Zielińska. Przez ostatnie lata była związana z Money.pl. Ponadto Pb.pl ma dwóch nowych wydawców. Są to Tadeusz Stasiuk, wieloletni dziennikarz „Pulsu Biznesu” oraz Aleksander Żuławnik, który wraca do redakcji po kilkuletniej przerwie.

08.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 142 razy
Autoportret - motoryzacyjny podcast Pulsu Biznesu

Za nami premierowy odcinek podcastu motoryzacyjnego „Autoportret” (grafika w zał.). Jego prowadzącym jest Marcin Bołtryk, dziennikarz od 1998 r. związany z redakcją „Pulsu Biznesu”. Bołtryk we wrześniu br. został Dziennikarzem Roku w konkursie e-Mobility Media Awards promującym działania na rzecz budowania świadomości społecznej w obszarze elektromobilności.

31.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 356 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: wrzesień 2024

Najbardziej opiniotwórczym medium września okazała się Gazeta Wyborcza. Dziennik wydawnictwa Agora odnotował ponad 3,9 tys. cytowań. Na drugim miejscu – z liczbą jedynie ośmiu wzmianek mniej – znalazła się Rzeczpospolita. Podium zamyka sierpniowy lider zestawienia – Onet. W ubiegłym miesiącu na informacje podawane przez ten portal powoływano się blisko 3,1 tys. razy – informuje Instytut Monitorowania Mediów, autor raportu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce.

26.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 804 razy (komentarzy: 8)
PB Brief - nowy podcast Pulsu Biznesu

W czwartek, 17 października, zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany przez zespół „Pulsu Biznesu”. Audycję poprowadzi Marcin Dobrowolski, gospodarz programu. Podcast będzie dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano.

16.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 353 razy
Marek Chądzyńsk w redakcji Pulsu Biznesu

Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołącza Marek Chądzyński. Przez ostatnie lata był redaktorem naczelnym portalu 300Gospodarka.pl. Czytelnikom „Pulsu Biznesu” przybliży tematy związane m.in. z administracją i polityką gospodarczą.

15.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 392 razy
Kolejne zmiany w redakcji Pulsu Biznesu

Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączają nowe osoby. Są to: Kamila Wajszczuk, Magdalena Głowacka i Stanisław Borawski. To kolejne, po ogłoszonym ostatnio rozwoju redakcji i działu marketingu, wzmocnienia zespołu „Pulsu Biznesu” oraz wydawnictwa Bonnier Business Polska. Redaktor naczelny Marcin Goralewski zapowiada, że to nie koniec zmian.

09.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 404 razy
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi

Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki, Czechowice-Dziedzice, Ustroń, Pszczyna i Krzyżanowice, oferując wsparcie w odbudowie ich życia i społeczności.

08.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 366 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu

W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.

07.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 192 razy
VI Digital Marketing - konferencja

Żyjemy w czasach, gdy cyfrowy świat zmienia się w zawrotnym tempie. Aby skutecznie działać na rynku, firmy muszą być na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami. Konferencja "Digital Marketing" to wydarzenie, które pomoże Ci zrozumieć te zmiany i wykorzystać je na swoją korzyść. Wydarzenie jest organizowane przez Puls Biznesu, a IAB Polska objął nad nim patronat honorowy. 19 listopada w Warszawie odbędzie się już 6. edycja konferencji “Digital Marketing”. To wyjątkowa okazja, aby spotkać się z czołowymi ekspertami branży i wymienić doświadczenia z innymi profesjonalistami.

06.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 498 razy
Puls Biznesu uruchamia podcasty i rozwija zespół

„Puls Biznesu” stawia na rozwój. W październiku jego czytelnicy będą mogli korzystać z nowej oferty podcastów. Równolegle rozwija się zespół Bonnier Business Polska. Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączyło czterech dziennikarzy, a dział marketingu ma nową szefową oraz menadżerkę ds. marketingu rozwoju cyfrowego.

30.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 388 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 275)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764