logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pulsu Biznesu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 99
PB Bilans - nowy podcast Pulsu Biznesu

Już jutro wyemitowany zostanie pierwszy odcinek nowego podcastu „Pulsu Biznesu” - PB Bilans. Audycję o tematyce polityczno-gospodarczej prowadzą dziennikarze redakcji, Ignacy Morawski i Marek Chądzyński. Kolejne odcinki podcastu pojawiać się będą w każdy piątek na www.pb.pl oraz platformach streamingowych.

12.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 114 razy
Inwestor Wojtek w drodze po milion: edukacyjny cykl Pulsu Biznesu

„Puls Biznesu” rusza z długoterminowym programem edukacyjnym „Inwestor Wojtek”. Inwestor Wojtek, postać, za którą stoją doświadczeni dziennikarze giełdowi i analitycy „Pulsu Biznesu” otrzymał na start 50 tys. złotych i planuje inwestycje, które pozwolą mu pomnożyć te środki do 1 mln zł. Wszystkie jego działania i ich efekty będą skrupulatnie opisywane dla czytelników.

12.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 277 razy
Redakcja Pulsu Biznesu: dwa powroty i jeden awans

Do redakcji „Pulsu Biznesu” powraca Agnieszka Zielińska. Przez ostatnie lata była związana z Money.pl. Ponadto Pb.pl ma dwóch nowych wydawców. Są to Tadeusz Stasiuk, wieloletni dziennikarz „Pulsu Biznesu” oraz Aleksander Żuławnik, który wraca do redakcji po kilkuletniej przerwie.

08.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 216 razy
Autoportret - motoryzacyjny podcast Pulsu Biznesu

Za nami premierowy odcinek podcastu motoryzacyjnego „Autoportret” (grafika w zał.). Jego prowadzącym jest Marcin Bołtryk, dziennikarz od 1998 r. związany z redakcją „Pulsu Biznesu”. Bołtryk we wrześniu br. został Dziennikarzem Roku w konkursie e-Mobility Media Awards promującym działania na rzecz budowania świadomości społecznej w obszarze elektromobilności.

31.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 388 razy
PB Brief - nowy podcast Pulsu Biznesu

W czwartek, 17 października, zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany przez zespół „Pulsu Biznesu”. Audycję poprowadzi Marcin Dobrowolski, gospodarz programu. Podcast będzie dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano.

16.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 395 razy
Marek Chądzyńsk w redakcji Pulsu Biznesu

Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołącza Marek Chądzyński. Przez ostatnie lata był redaktorem naczelnym portalu 300Gospodarka.pl. Czytelnikom „Pulsu Biznesu” przybliży tematy związane m.in. z administracją i polityką gospodarczą.

15.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 432 razy
Kolejne zmiany w redakcji Pulsu Biznesu

Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączają nowe osoby. Są to: Kamila Wajszczuk, Magdalena Głowacka i Stanisław Borawski. To kolejne, po ogłoszonym ostatnio rozwoju redakcji i działu marketingu, wzmocnienia zespołu „Pulsu Biznesu” oraz wydawnictwa Bonnier Business Polska. Redaktor naczelny Marcin Goralewski zapowiada, że to nie koniec zmian.

09.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 450 razy
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu

W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.

07.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 244 razy
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!

3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru Finansowego (KNF). Partnerami kampanii zostali PKO Bank Polski, ORLEN, PZU, KIR, mBank, Nest Bank i Orange. Partnerem komunikacyjnym jest agencja RedRaccoon.

03.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 366 razy
Puls Biznesu uruchamia podcasty i rozwija zespół

„Puls Biznesu” stawia na rozwój. W październiku jego czytelnicy będą mogli korzystać z nowej oferty podcastów. Równolegle rozwija się zespół Bonnier Business Polska. Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączyło czterech dziennikarzy, a dział marketingu ma nową szefową oraz menadżerkę ds. marketingu rozwoju cyfrowego.

30.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 461 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 99)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764