logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 76
Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone

FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.

18.04.2024 | przeczytano: 162 razy
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość

PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.

12.04.2024 | przeczytano: 186 razy
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC

Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.

28.03.2024 | przeczytano: 363 razy
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny

Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić najlepsze projekty, wysłuchać wystąpień, czerpać wiedzę od czołowych ekspertów i nawiązywać cenne kontakty.

10.03.2024 | przeczytano: 623 razy
Sara James i Jann bohaterami kampanii Puma

PUMA przedstawia kampanię promując najnowszy drop modelu Palermo. Bohaterami spotu są ambasadorzy marki: Sara James oraz Jann, którzy przenoszą widzów na ulice słonecznej Sycylii.

07.03.2024 | przeczytano: 423 razy
Asap Rocky dyrektorem kreatywnym partnerstwa Puma i F1

Artysta muzyczny, twórca i projektant ASAP Rocky oficjalnie ogłosił długoterminowe partnerstwo ze sportową marką PUMA. Zakorzeniony w branży sportów motorowych, ASAP Rocky będzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego tej kategorii, koncentrując się na połączeniu sportu i odzieży ulicznej. Rocky skupi swoją energię i wysiłki na nowym partnerstwie PUMA z F1, opracowując ekskluzywne, zaprojektowane przez niego kolekcje, które wpłyną na kierunek projektowania marki w kolejnych sezonach.

25.10.2023 | przeczytano: 445 razy
Puma Suede – klasyki na 50 rocznicę hip-hopu

Najnowszy drop kultowego modelu PUMA Suede jest synonimem podróży w czasie, związanej z ewolucją hip-hopu w ostatnich pięciu dekadach. Zaprezentowane modele to połączenie ikonicznego stylu z nowoczesnym designem, celebrującego długotrwały wpływ hip-hopu na kulturę i modę.

04.08.2023 | przeczytano: 543 razy
Potęga dziedzictwa - Puma x Porsche

Duet sportowych gigantów ponownie łączy siły prezentując wyjątkową kolekcję. Oparty na dotychczasowym sukcesie kolaboracji obu marek, najnowszy drop PUMA x PORSCHE LEGACY TURBO S, przedstawia obraz ponadczasowego DNA Porsche.

20.07.2023 | przeczytano: 655 razy
Puma i Palomo Spain ponownie łączą siły

Współpraca pomiędzy sportową marką PUMA a Palomo Spain to zdecydowanie więcej niż prezentacja nowych sylwetek. Druga odsłona tego duetu, ponownie silnie nawiązuje  do akceptacji i wolności w wyrażaniu siebie, oddając przy tym hołd kulturze surfingu.

14.03.2023 | przeczytano: 543 razy
Jack Grealish dołącza do rodziny Puma

Firma PUMA podpisała długoterminowy kontrakt z najbardziej rozchwytywanym zawodnikiem w Wielkiej Byrtanii - Jackiem Grealishem. Mistrz Anglii w barwach Manchesteru City uznawany jest za jednego z najbardziej kreatywnych piłkarzy w Europie. W dotychczasowej karierze zanotował już 290 występów, w tym 29 w reprezentacji Anglii.

06.03.2023 | przeczytano: 841 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 76)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764