logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pure Play: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online

W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.

29.02.2024 | przeczytano: 467 razy
Prezenty zostają z nami na zawsze - świąteczna kampania Carrefour

Wystartowała najnowsza kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach, które towarzyszyć będą klientom do 26 grudnia, sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. Kampania przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi ma zachęcić klientów do dzielenia się prezentami, które przywołują pozytywne wspomnienia.

06.12.2023 | przeczytano: 622 razy
Herbalove – kampania napojów herbaciano-owocowych Herbapolu

Herbapol-Lublin startuje z nową kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Jej hasło - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”, doskonale podkreśla wyjątkowość produktów, które zaskakują fantazyjnymi kompozycjami ziół i owoców i zapewniają naturalne orzeźwienie. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach. Intensywna kampania trwać będzie przez cały wiosenno-letni sezon.

30.05.2023 | przeczytano: 483 razy
Carrefour celebruje różnorodność klientów i swoje 25-lecie

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce jest dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

12.01.2022 | przeczytano: 793 razy
Wystartowała najnowsza kampania soków Hortex

Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS.

28.09.2020 | przeczytano: 1122 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex

Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię.

14.10.2019 | przeczytano: 861 razy
Goplana ogłasza konkurs kulinarny #Let’s Bake

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić dowolne produkty Goplany (np. czekoladę, ciastka Jeżyki czy batony Goplana Break) i użyć je do przygotowania deseru, wypieku lub słodkiej przekąski. Przepis wraz ze zdjęciem gotowego dzieła należy zgłosić na stronie www.goplana.pl/konkurs. W puli nagród znalazły się miksery planetarne i vouchery na zakupy.

23.09.2019 | przeczytano: 350 razy
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex

Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.

20.09.2019 | przeczytano: 2120 razy
Złotobranie – loteria marki Solidarność

Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia to praliny z portfolio marki Solidarność. Teraz, kupując dowolne konfekcjonowane opakowanie pralin Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia, codziennie można wylosować gotówkę, a w finale – złoty samochód.

02.09.2019 | przeczytano: 611 razy
Ruszyła wielka loteria Hortex

Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej – loterii, promującej napoje Hortex.

28.06.2019 | przeczytano: 924 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764