logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pure Play: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Carrefour celebruje różnorodność klientów i swoje 25-lecie

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce jest dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

12.01.2022 | przeczytano: 385 razy
Wystartowała najnowsza kampania soków Hortex

Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS.

28.09.2020 | przeczytano: 789 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex

Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię.

14.10.2019 | przeczytano: 726 razy
Goplana ogłasza konkurs kulinarny #Let’s Bake

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić dowolne produkty Goplany (np. czekoladę, ciastka Jeżyki czy batony Goplana Break) i użyć je do przygotowania deseru, wypieku lub słodkiej przekąski. Przepis wraz ze zdjęciem gotowego dzieła należy zgłosić na stronie www.goplana.pl/konkurs. W puli nagród znalazły się miksery planetarne i vouchery na zakupy.

23.09.2019 | przeczytano: 246 razy
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex

Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.

20.09.2019 | przeczytano: 1786 razy
Złotobranie – loteria marki Solidarność

Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia to praliny z portfolio marki Solidarność. Teraz, kupując dowolne konfekcjonowane opakowanie pralin Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia, codziennie można wylosować gotówkę, a w finale – złoty samochód.

02.09.2019 | przeczytano: 504 razy
Ruszyła wielka loteria Hortex

Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej – loterii, promującej napoje Hortex.

28.06.2019 | przeczytano: 725 razy
Mamastudio dla nowej marki bukmacherskiej Betfan

Mamastudio jest autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej BETFAN, nowej marki na polskim rynku bukmacherskim. Agencja zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które BETFAN prowadzi swoją działalność. Bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

16.05.2019 | przeczytano: 1089 razy
Kampania Hortex „Orzeźwia jak nie wiemy co”

Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna napojów Hortex. Za koncepcję i realizację działań kolejny raz odpowiada Opus B.

08.05.2019 | przeczytano: 755 razy
Wafle Familijne Gofrowe w kampanii „Mus je schrupać”

Marka Familijne, lider rynku wafli rodzinnych w Polsce*, wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach digitalowych.

28.01.2019 | przeczytano: 654 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764